Τελευταία Νέα
Πολιτική

Παππάς: Συνήθως τα παραδοσιακά ΜΜΕ αρχίζουν τη διασπορά ψευδών ειδήσεων

Παππάς: Συνήθως τα παραδοσιακά ΜΜΕ αρχίζουν τη διασπορά ψευδών ειδήσεων
«Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε το δεύτερο μεγαλύτερο κόμμα στην Ελλάδα το 2012, μία συστηματική καμπάνια παραπληροφόρησης ενορχηστρώθηκε από τις αντίπαλες πολιτικές δυνάμεις και τα ΜΜΕ της χώρας» σχολίασε ο Νίκος Παππάς
Συνήθως τα παραδοσιακά ΜΜΕ ευθύνονται για τη διασπορά ψευδών ειδήσεων δήλωσε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Νίκος Παππάς, αναφερόμενος στα fake news.
Μάλιστα, με αφορμή τη δημοσίευση σε ΦΕΚ της ΚΥΑ για τη χρήση barcode σε εφημερίδες και περιοδικά, τόνισε ότι η εφαρμογή τού μέτρου θα επαναφέρει τη διαφάνεια στις κυκλοφορίες των εντύπων.
«Πού βρισκόμαστε σήμερα; Τα ΜΜΕ είναι άπειρα.
Η διαφημιστική βιομηχανία δεν επιλέγει καμπάνιες μεγάλης κλίμακας, αλλά μικρότερες στοχευμένες διαφημίσεις.
Και, επίσης, οι πολιτικοί δεν έχουν, πλέον, ανάγκη τους δημοσιογράφους για να μεταφέρουν τις θέσεις τους στο κοινό, καθώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν το Twitter ή το Facebook.
Αυτές οι μνημειώδεις διαφορές με το χθες θα ήταν αρκετές για να ξεπεραστεί η θεωρία των Τσόμσκι-Χέρμαν και κατά συνέπεια θα μπορούσαμε να ζούμε σε έναν πιο δημοκρατικό μεταμοντέρνο κόσμο, με πλουραλισμό και πολυφωνία στις ειδήσεις.
Και ως έναν βαθμό αυτό είναι αληθές.
Ή θα μπορούσε να είναι αληθές» επισήμανε ο κ. Παππάς.
«Σήμερα, όλοι μπορούν να πουν οτιδήποτε και αυτό να φτάσει τους πάντες.
Το "οτιδήποτε", δυστυχώς, δεν αφορά μοναχά σε καινοτόμες και εποικοδομητικές ιδέες» πρόσθεσε.
Σύμφωνα με τον κ. Παππά, «το μοντέλο αντεστράφη τη στιγμή που πιστέψαμε πως η πληροφορία πραγματικά θα μπορούσε να παρέχεται άνευ τιμήματος.
Ότι μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στην είδηση χωρίς κόστος.
Νομίζαμε ότι δεν έχουμε πλέον ανάγκη τους δημοσιογράφους ως μεσάζοντες, γιατί μπορούμε να πάμε απευθείας στην πηγή.
Ωστόσο, αποβάλλοντας τους δημοσιογράφους, αποβλήθηκε και η αξιολόγηση, η κατάταξη, η επικύρωση και η διασταύρωση των ειδήσεων και, σε κάποιο βαθμό, η λογοδοσία».
Μιλώντας για τον τρόπο που λειτουργούν κάποια ΜΜΕ, ο ίδιος υπογράμμισε: «Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ έγινε το δεύτερο μεγαλύτερο κόμμα στην Ελλάδα το 2012, μία συστηματική καμπάνια παραπληροφόρησης ενορχηστρώθηκε από τις αντίπαλες πολιτικές δυνάμεις και τα ΜΜΕ της χώρας.
Καθώς η δυσαρέσκεια του κόσμου απέναντι στην τότε κυβέρνηση αυξανόταν, αυτή η καμπάνια αναπτυσσόταν παράλληλα.
Αυτό που ο Τσόμσκι αποκαλούσε "εθνική συναίνεση" είχε δημιουργήσει ένα "σφιχταγκαλιασμένο" πολιτικό-οικονομικό και μιντιακό σύστημα στην Ελλάδα και αυτό ακριβώς το σύστημα ήταν έτοιμο να παλέψει, με κάθε δυνατό μέσο, ώστε να κρατηθεί στην εξουσία.
Αυτή η προσέγγιση επεκτάθηκε και εκτός ελληνικών συνόρων και εξελίχθηκε σε μία επιχείρηση κατεδάφισης του ΣΥΡΙΖΑ από σχεδόν όλα τα ευρωπαϊκά μέσα ενημέρωσης».

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης