Κοινωνία

Σοκ και δέος από τα δεδομένα - Lund university: Το εμβόλιο της Pfizer μετατρέπεται σε DNA, μέσω των ηπατικών κυττάρων

Τα δεδομένα από τα εμβόλια σοκάρουν…
Σύμφωνα με μελέτη από την Σουηδία τα εμβόλια της Pfizer εισέρχονται σε ηπατικά κύτταρα και μετατρέπονται σε DNA
Το αγγελιοφόρο RNA (mRNA) από το εμβόλιο COVID-19 της Pfizer μπορεί να εισέλθει στα ανθρώπινα ηπατικά κύτταρα και να μετατραπεί σε DNA, σύμφωνα με Σουηδούς ερευνητές στο Lund university.
Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι όταν το εμβόλιο mRNA εισέρχεται στα ανθρώπινα ηπατικά κύτταρα, ενεργοποιεί το DNA του κυττάρου, το οποίο βρίσκεται μέσα στον πυρήνα, για να αυξήσει την παραγωγή της έκφρασης του γονιδίου LINE-1 για τη δημιουργία mRNA.

Στη συνέχεια, το mRNA φεύγει από τον πυρήνα και εισέρχεται στο κυτταρόπλασμα του κυττάρου, όπου μεταφράζεται σε πρωτεΐνη LINE-1. Ένα τμήμα της πρωτεΐνης που ονομάζεται ανοιχτό πλαίσιο ανάγνωσης-1, ή ORF-1, επιστρέφει στη συνέχεια στον πυρήνα, όπου προσκολλάται στο mRNA του εμβολίου και μεταγράφεται αντίστροφα σε DNA ακίδας.

Αντίστροφη μεταγραφή είναι όταν το DNA κατασκευάζεται από RNA, ενώ η κανονική διαδικασία μεταγραφής περιλαμβάνει ένα τμήμα του DNA που χρησιμεύει ως πρότυπο για τη δημιουργία ενός μορίου mRNA μέσα στον πυρήνα.

«Σε αυτή τη μελέτη παρουσιάζουμε στοιχεία ότι το εμβόλιο mRNA του COVID-19 BNT162b2 μπορεί να εισέλθει στην ανθρώπινη κυτταρική σειρά του ήπατος», έγραψαν οι ερευνητές στη μελέτη, που δημοσιεύτηκε στο Current Issues of Molecular Biology.
«Το BNT162b2 mRNA μεταγράφεται αντίστροφα ενδοκυτταρικά σε DNA γρήγορα σχεδόν 6 ώρες μετά τον εμβολιασμό με BNT162b2».

Το BNT162b2 είναι ένα άλλο όνομα για το εμβόλιο Pfizer-BioNTech COVID-19 που διατίθεται στην αγορά με την επωνυμία Comirnaty.
Η όλη διαδικασία έγινε γρήγορα μέσα σε έξι ώρες.
Το mRNA του εμβολίου που μετατρέπεται σε DNA και βρίσκεται μέσα στον πυρήνα του κυττάρου είναι κάτι που το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων CDC των ΗΠΑ έχουν αναφέρει ότι δεν μπορεί να συμβεί.

«Το γενετικό υλικό που παρέχεται από τα εμβόλια mRNA δεν εισέρχεται ποτέ στον πυρήνα των κυττάρων σας », ανέφερε το CDC στην ιστοσελίδα του με τίτλο «Μύθοι και γεγονότα για τα εμβόλια COVID-19».

Αυτή είναι η πρώτη φορά που οι ερευνητές απέδειξαν πώς ένα εμβόλιο mRNA μετατρέπεται σε DNA σε μια ανθρώπινη κυτταρική σειρά ήπατος και το εντυπωσιακό είναι ότι οι ειδικοί υγείας έχουν αναφέρει ότι κάτι τέτοιο δεν θα μπορούσε να συμβεί.

Τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης των Νοσημάτων CDC υποστηρίζουν ότι «τα εμβόλια COVID-19 δεν αλλάζουν ούτε αλληλεπιδρούν με το DNA σας με οποιονδήποτε τρόπο», επισημαίνοντας ότι όλα τα συστατικά στα εμβόλια mRNA που χορηγούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες απορρίπτονται από το σώμα μόλις παραχθούν αντισώματα.
Αυτά τα εμβόλια παρέχουν γενετικό υλικό που καθοδηγεί τα κύτταρα να αρχίσουν να παράγουν πρωτεΐνες ακίδας που βρίσκονται στην επιφάνεια του SARS-CoV-2 και που προκαλούν τον COVID-19 να παράγει μια ανοσολογική απόκριση.

Τι αναφέρει η Pfizer

Η Pfizer δεν σχολίασε τα ευρήματα της σουηδικής μελέτης και είπε μόνο ότι το εμβόλιο mRNA της δεν αλλάζει το ανθρώπινο γονιδίωμα.
«Το εμβόλιο μας για τον COVID-19 δεν αλλάζει την αλληλουχία DNA ενός ανθρώπινου κυττάρου».
« Δίνει στο σώμα μόνο οδηγίες για την οικοδόμηση ανοσίας. ”
Περισσότερα από 215 εκατομμύρια ή 64,9% των Αμερικανών έχουν εμβολιαστεί πλήρως έως στις 28 Φεβρουαρίου, με 94 εκατομμύρια να έχουν λάβει αναμνηστική δόση.

Τα εμβόλια προκαλούν... Αυτοάνοσες Διαταραχές...

Η μελέτη των Σουηδών Επιστημόνων βρήκε επίσης αιχμές πρωτεΐνες που εκφράζονται στην επιφάνεια των ηπατικών κυττάρων που οι ερευνητές λένε ότι μπορεί να στοχεύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και πιθανώς να προκαλούν αυτοάνοση ηπατίτιδα , καθώς «υπήρξαν αναφορές περιστατικών σε άτομα που ανέπτυξαν αυτοάνοση ηπατίτιδα μετά τον εμβολιασμό BNT162b2»

Οι επιστήμονες της πρώτης αναφερθείσας περίπτωσης μιας υγιούς 35χρονης γυναίκας που ανέπτυξε αυτοάνοση ηπατίτιδα μια εβδομάδα μετά την πρώτη της δόση του εμβολίου Pfizer COVID-19 είπαν ότι υπάρχει πιθανότητα «τα αντισώματα που προέρχονται από ακίδες που προκαλούνται από τον εμβολιασμό να πυροδοτούν αυτοάνοσες καταστάσεις σε άτομα με προδιάθεση», καθώς έχει αποδειχθεί ότι «οι σοβαρές περιπτώσεις μόλυνσης από SARS-CoV-2 χαρακτηρίζονται από μια αυτοφλεγμονώδη απορρύθμιση που συμβάλλει στη βλάβη των ιστών», για την οποία φαίνεται να ευθύνεται η πρωτεΐνη ακίδας του ιού.

Οι πρωτεΐνες ακίδας μπορεί να κυκλοφορούν στο σώμα μετά από μόλυνση ή ένεση με εμβόλιο COVID-19.
Θεωρήθηκε ότι η πρωτεΐνη ακίδας του εμβολίου θα παρέμενε ως επί το πλείστον στο σημείο της ένεσης και θα διαρκούσε έως και αρκετές εβδομάδες όπως άλλες πρωτεΐνες που παράγονται στο σώμα.
Αλλά οι μελέτες δείχνουν ότι αυτό δεν ισχύει.

Η μελέτη βιοκατανομής του ιαπωνικού ρυθμιστικού οργανισμού για το εμβόλιο Pfizer έδειξε ότι μερικά από τα mRNA στοιχεία μετακινήθηκαν από το σημείο της ένεσης και μέσω της κυκλοφορίας του αίματος και βρέθηκαν σε διάφορα όργανα όπως το ήπαρ, την σπλήνα, τα επινεφρίδια και τις ωοθήκες των αρουραίων 48 ώρες μετά την ένεση.

Σε μια διαφορετική μελέτη , οι πρωτεΐνες ακίδας που παράγονται στο σώμα μετά τον εμβολιασμό με Pfizer COVID-19 έχουν βρεθεί σε μικροσκοπικά κυστίδια μεμβράνης που ονομάζονται εξωσώματα - που μεσολαβούν στην επικοινωνία μεταξύ των κυττάρων μεταφέροντας γενετικό υλικό σε άλλα κύτταρα - για τουλάχιστον τέσσερα μήνες μετά τη δεύτερη δόση του εμβολίου.

Η εμμονή της πρωτεΐνης ακίδας στο σώμα «αυξάνει την προοπτική παρατεταμένης φλεγμονής στο εσωτερικό και βλάβης στα όργανα που εκφράζουν την πρωτεΐνη ακίδας», σύμφωνα με ειδικούς στο Doctors for COVID Ethics , έναν οργανισμό που αποτελείται από γιατρούς και επιστήμονες που «επιδιώκουν να τηρήσουν την ιατρική δεοντολογία , την ασφάλεια των ασθενών και τα ανθρώπινα δικαιώματα ως απάντηση στον COVID-19.»

«Εφόσον η πρωτεΐνη ακίδας μπορεί να ανιχνευθεί σε μεμβρανικά κυστίδια που προέρχονται από κύτταρα, το ανοσοποιητικό σύστημα θα επιτίθεται στα κύτταρα που απελευθερώνουν αυτά τα κυστίδια».

Ο Dr Peter McCullough, παθολόγος, καρδιολόγος και επιδημιολόγος, έγραψε στο Twitter ότι τα ευρήματα της σουηδικής μελέτης έχουν «τεράστιες συνέπειες της μόνιμης χρωμοσωμικής αλλαγής και της μακροπρόθεσμης σύνθεσης συστατικών ακίδων που οδηγούν την παθογένεση ενός εντελώς νέου είδους χρόνιας νόσου».

Το εάν τα ευρήματα της μελέτης θα καταγραφούν και σε ζωντανούς οργανισμούς ή εάν το DNA που μετατρέπεται από το mRNA του εμβολίου θα ενσωματωθεί στο γονιδίωμα του κυττάρου είναι άγνωστο. Οι συγγραφείς είπαν ότι χρειάζονται περισσότερες έρευνες, συμπεριλαμβανομένων ολόκληρων ζωντανών οργανισμών όπως τα ζώα, για να κατανοηθούν καλύτερα οι πιθανές επιπτώσεις του εμβολίου mRNA.

Σε αυτό το στάδιο, δεν γνωρίζουμε εάν το DNA που μεταγράφεται αντίστροφα από το BNT162b2 είναι ενσωματωμένο στο γονιδίωμα του κυττάρου.
Απαιτούνται περαιτέρω μελέτες για να αποδειχθεί η επίδραση του BNT162b2 στη γονιδιωματική ακεραιότητα, συμπεριλαμβανομένης της αλληλουχίας ολόκληρου του γονιδιώματος των κυττάρων που εκτέθηκαν στο BNT162b2, καθώς και των ιστών ανθρώπων που εμβολιάστηκαν με BNT162b2».