Ένα από τα δύο νέα μοντέλα ενδέχεται να αποτελέσει τον ηλεκτρικό «διάδοχο» του Fiesta, το οποίο σταμάτησε να παράγεται το 2023
Με στόχο την ενίσχυση της ευρωπαϊκής της γκάμας, η Ford θα παρουσιάσει μέχρι το 2028 δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα βασισμένα στην πλατφόρμα AmpR Small της Renault.
Η Ford και η Renault ενώνουν δυνάμεις στην ευρωπαϊκή αγορά μικρών ηλεκτρικών, με την πρώτη να αναθέτει στην δεύτερη την εξέλιξη και παραγωγή δύο νέων μοντέλων βασισμένων στην πλατφόρμα AmpR Small της Renault, η οποία ήδη χρησιμοποιείται για τα Renault 4, Renault 5 και το επερχόμενο Nissan Micra.
Η παραγωγή θα γίνει στο εργοστάσιο ElectriCity της Renault στη βόρεια Γαλλία, με τη Ford να αναλαμβάνει τη σχεδίαση και τις ρυθμίσεις οδικής συμπεριφοράς.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ένα από τα δύο νέα μοντέλα ενδέχεται να αποτελέσει τον ηλεκτρικό «διάδοχο» του Fiesta, το οποίο σταμάτησε να παράγεται το 2023.
Το δεύτερο αναμένεται να είναι ένα μικρό SUV που θα προσφέρει σύγχρονες τεχνολογίες, όπως δυνατότητα αντίστροφης φόρτισης στο δίκτυο (vehicle-to-grid), τομέας όπου υστερεί το σημερινό εξηλεκτρισμένο Puma που κατασκευάζεται στη Ρουμανία.
Η επιλογή της Renault έναντι της Volkswagen για αυτή τη συνεργασία, παρά την ήδη υπάρχουσα συνεργασία μεταξύ Ford και VW στην εξέλιξη και παραγωγή van και ηλεκτρικών SUV (όπως τα Explorer και Capri), βασίστηκε κυρίως στο κόστος και την ταχύτητα εξέλιξης.
Διαβάστε περισσότερα
Η Ford και η Renault ενώνουν δυνάμεις στην ευρωπαϊκή αγορά μικρών ηλεκτρικών, με την πρώτη να αναθέτει στην δεύτερη την εξέλιξη και παραγωγή δύο νέων μοντέλων βασισμένων στην πλατφόρμα AmpR Small της Renault, η οποία ήδη χρησιμοποιείται για τα Renault 4, Renault 5 και το επερχόμενο Nissan Micra.
Η παραγωγή θα γίνει στο εργοστάσιο ElectriCity της Renault στη βόρεια Γαλλία, με τη Ford να αναλαμβάνει τη σχεδίαση και τις ρυθμίσεις οδικής συμπεριφοράς.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ένα από τα δύο νέα μοντέλα ενδέχεται να αποτελέσει τον ηλεκτρικό «διάδοχο» του Fiesta, το οποίο σταμάτησε να παράγεται το 2023.
Το δεύτερο αναμένεται να είναι ένα μικρό SUV που θα προσφέρει σύγχρονες τεχνολογίες, όπως δυνατότητα αντίστροφης φόρτισης στο δίκτυο (vehicle-to-grid), τομέας όπου υστερεί το σημερινό εξηλεκτρισμένο Puma που κατασκευάζεται στη Ρουμανία.
Η επιλογή της Renault έναντι της Volkswagen για αυτή τη συνεργασία, παρά την ήδη υπάρχουσα συνεργασία μεταξύ Ford και VW στην εξέλιξη και παραγωγή van και ηλεκτρικών SUV (όπως τα Explorer και Capri), βασίστηκε κυρίως στο κόστος και την ταχύτητα εξέλιξης.
Διαβάστε περισσότερα
Σχόλια αναγνωστών