Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Έξυπνες συμβουλές τουριστικού marketing εν μέσω πανδημίας

tags :
Έξυπνες συμβουλές τουριστικού marketing εν μέσω πανδημίας
Η κατάσταση απαιτεί δράση και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο δημιουργικές για να επιβιώσουν από την κρίση
Οι στιγμές που βιώνει η τουριστική βιομηχανία και οι απώλειες που υφίσταται είναι σοβαρές.
Η κατάσταση απαιτεί δράση και οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο δημιουργικές για να επιβιώσουν από την κρίση.
Συχνά λέγεται ότι κάθε κρίση φέρνει ευκαιρίες και αυτό που έχει σημασία είναι να γνωρίζουμε πώς να αξιοποιήσουμε στο έπακρο τις δυνατότητες αυτές.
Στο πλαίσιο αυτό το tourism review, παρέχει τρεις σωτήριες συμβουλές για marketing στον τουρισμό εν μέσω της πανδημίας.

Social Media, o μεγάλος σύμμαχος
Κατά τη διάρκεια ενός lockdown, ο αριθμός των ανθρώπων που στρέφονται στα κοινωνικά μέσα έχει αυξηθεί σημαντικά.
Για παράδειγμα, η Ιταλία σημείωσε αύξηση της χρήσης του διαδικτύου κατά 70% σε μόλις δύο εβδομάδες. Ταυτόχρονα, στο Μεξικό έχει ήδη αυξηθεί κατά 30% η χρήση του Internet.
Ως εκ τούτου, τώρα είναι η ιδανική στιγμή για να επωφεληθείτε από τα κοινωνικά μέσα και τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου. Ορισμένοι πάροχοι φιλοξενίας και οργανισμοί επεξεργάζονται τις αναζητήσεις των ταξιδιωτών στο Instagram. Έτσι παρέχουν καλοκαιρινές προσφορές για ταξίδια με βάσει το τι θέλουν περισσότερο.

Κερδίστε φήμη
Χρησιμοποιήστε την κατάσταση που βιώνουμε για να ενισχύσετε το εμπορικό σήμα σας. Ορισμένες επιχειρήσεις κάνουν δραστικές αλλαγές.
Για παράδειγμα, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επωφεληθείτε από την κατάσταση και να μετατρέψετε τον ιστότοπό σας σε διανομέα πληροφοριών.
Δηλαδή να ενημερώνετε τους ηλεκτρονικούς επισκέπτες σας για ακυρώσεις ταξιδιών. Επίσης μπορείτε να παρέχετε πληροφορίες για αλλαγές στις κρατήσεις ξενοδοχείων ή ταξιδιών.
Αυτό θα επιτρέψει στην επιχείρησή σας να κερδίσει την εμπιστοσύνη πολλών επισκεπτών, καθώς νοιάζεστε για τους πελάτες σας.

Παροχή νέων υπηρεσιών
Για να επιβιώσουν οι επιχειρήσεις πρέπει να προσαρμοστούν. Ορισμένα ξενοδοχεία έχουν στραφεί στη δημιουργικότητα και έχουν μεταμορφώσει τα δωμάτιά τους σε εγκαταστάσεις καραντίνας.
Ένα ξεκάθαρο παράδειγμα είναι το Le Bijou, ένα boutique ξενοδοχείο στην Ελβετία που επέλεξε να παραμείνει ανοιχτό όλο το 24ωρο, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να απομονωθούν στα δωμάτιά τους.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr


Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης