Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

Πτώση -9,4% του Δείκτη Cass Freight Shipping τον Ιανουάριο '20 - Χαμηλό 10ετίας και δεν φταίει ο κορωνοϊός

tags :
Πτώση -9,4% του Δείκτη Cass Freight Shipping τον Ιανουάριο '20 - Χαμηλό 10ετίας και δεν φταίει ο κορωνοϊός
Μετά τη μεγάλη μείωση κατά 9,4%, που σημείωσε ο Δείκτης Cass Freight Shipping τον Ιανουάριο '20 προ κορωνοϊού, οι αναλυτές φοβούνται για επιβεβαίωση των χειρότερων σεναρίων από την κορύφωση της επιδημίας και μετά
Με την επιδημία του κορωνοϊού να βαίνει συνεχώς κλιμακούμενη και τις αγορές να δείχνουν αντοχές ακόμη στα χειρότερα σενάρια, υπάρχει ένας δείκτης, του οποίου η πορεία δείχνει να έχει ήδη μπει σε ταραγμένα νερά, και δεν φταίει γι'αυτό ο νέος  Covid-19: είναι ο Δείκτης Cass Freight Shipping που κατακρημνίστηκε τον Ιανουάριο σημειώνοντας τη μεγαλύτερη πτώση του από το 2009.
Στον πίνακα που παραθέτει η εταιρία συμβούλων και αναλύσεων Mish Talk, καθίσταται εμφανές η μεγάλη μείωση που υπέστη κατά -9,4% σε ετήσια βάση.

https://www.zerohedge.com/s3/files/inline-images/https___s3-us-west-2.amazonaws%20%2835%29_0.jpg?itok=ozsRf9Iv

Και αυτή η πτώση σημειώθηκε τον Ιανουάριο πριν από τη διαταραχές στις ναυτικές μεταφορές λόγω κορωνοϊού, γεγονός που μάλλον προμηνύει άσχημα νέα για την παγκόσμια ναυτιλία και οικονομία γενικότερα.
Η πορεία του δείκτη Cass Freight Index ήταν αδύναμη αντικατοπτρίζοντας την συνεχόμενη αδυναμία της αμερικανικής αγοράς εμπορευματικών μεταφορών.
Τόσο οι συνιστώσες των αποστολών όσο και των δαπανών του δείκτη Cass Freight αυξήθηκαν διαδοχικά, επιβραδύνοντας την ανάπτυξη χρόνο με το χρόνο.
Σύμφωνα με τα ευρύτερα επίπεδα της χρηματιστηριακής αγοράς, εξακολουθεί να υπάρχει αισιοδοξία, αλλά οι τάσεις των εμπορευματικών μεταφορών δεν έχουν αλλάξει.
Με τα κρούσματα του κορωνοϊού Covid-19 να συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία, η επιδημία δημιουργεί αβεβαιότητα γύρω από τη συγκράτηση και την ενδεχόμενη επίδραση στις παγκόσμιες αλυσίδες εφοδιασμού.
Ορισμένα κινεζικά εργοστάσια άρχισαν να λειτουργούν αυτή την περασμένη εβδομάδα, αλλά εξακολουθούν να μην βρίσκονται κοντά στα επίπεδα πλήρους παραγωγής στο 100%, ενώ άλλες επιχειρήσεις καθυστερούν την επανέναρξή τους μέχρι την 1η Μαρτίου.

Όγκος θαλασσίων φορτίων

https://www.zerohedge.com/s3/files/inline-images/https___s3-us-west-2.amazonaws%20%2836%29_0.jpg?itok=LbbaSb8t

Η πορεία του Δείκτη Cass Freight Shipping
 
https://www.zerohedge.com/s3/files/inline-images/https___s3-us-west-2.amazonaws%20%2837%29_0.jpg?itok=b7eClYK7

Ακόμη και πριν το ξέσπασμα της επιδημίας του κοροναϊού επηρεάσει την αμερικανική αγορά μεταφορών, οι μεταφορές παρουσίαζαν πτώση.

Δείκτης Ζήτησης Αερομεταφορών
https://www.zerohedge.com/s3/files/inline-images/https___s3-us-west-2.amazonaws%20%2838%29_0.jpg?itok=iKAdXKB3
Δείκτης Ζήτησης Οδικών Μεταφορών

https://www.zerohedge.com/s3/files/inline-images/https___s3-us-west-2.amazonaws%20%2839%29_0.jpg?itok=tiwkH8v3
Μαζικές διαταραχές στη ναυτιλίας έρχονται
Η πιο σημαντική πτυχή αυτής της έκθεσης είναι ότι οι επιπτώσεις του κορωνοϊού δεν αντανακλώνται ακόμη στα διαγράμματα, καθώς το ήμισυ του πληθυσμού της Κίνας, 760 εκατομμύρια, τώρα έιναι σε απομόνωση, άρα οι διαταραχές της αλυσίδας εφοδιασμού έχουν μόλις ξεκινήσει.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης