Μέσα σε έναν κόσμο (του αυτοκινήτου) που όλα μεγαλώνουν και ακριβαίνουν συνεχώς, η Fiat θυμήθηκε τις αρχές της και έφερε στον «αφρό» ένα μικρό SUV πόλης, το οποίο δείχνει να είναι και… Grande αλλά και Panda.
Το πόσο πολύ έχει αγαπηθεί το όνομα Panda στα βάθη των προηγούμενων ετών δεν χρειάζεται να το αναφέρουμε. Το πόσο λατρεύει η αγορά τα crossover και SUV αμαξώματα επίσης το βλέπουμε καθημερινά μόλις βγούμε από το σπίτι. Τι έκαναν λοιπόν οι άνθρωποι της Fiat; Συνέδεσαν το παζλ της ιστορικής επιτυχίας, με την εμπορικότητα και το νεανικό τολμηρό σχεδιασμό και… Voilà (σημειολογικά ο σχεδιαστής Francois Leboine είναι Γάλλος). Έχουμε ένα κυβοειδές ρετρό-pixel αμάξωμα που δεν θυμίζει άλλο αστικό μοντέλο, βγαλμένο (για όσους ασχολούνται) μέσα από το δημοφιλές παιχνίδι Minecraft (σε αυτό τον κόσμο όλα είναι τετραγωνισμένα και με pixels).
Τα φωτιστικά σώματα, είτε κάθετα είτε οριζόντια, είναι ορθογώνια με μικρά κυβάκια στο εσωτερικό, η κάθετη μάσκα δεν διαθέτει καμπύλες, ενώ ακόμη και το σχήμα με το αυξημένο ύψος θυμίζει τετράγωνο. Θα λέγαμε πως σχηματικά θυμίζει περισσότερο το μικρότερο Suzuki Ignis και λιγότερο ίσως το «αδελφό» Citroen C3 (με το οποίο μοιράζονται πλαίσιο και μηχανικά μέρη), σε μία προσπάθεια να φανεί ξεχωριστό μέσα στη βαρεμάρα της πόλης, γεγονός που πετυχαίνει στο 100%. Τα λογότυπα FIAT και PANDA δίνουν ακόμη έναν σπορ και νεανικό τόνο στο σύνολο (τα περισσότερα είναι ανάγλυφα), ενώ οι ράγες οροφής, οι 17άρες ζάντες της έκδοσης La Prima και οι τολμηρές χρωματικές επιλογές του αμαξώματος, δίνουν το στίγμα σχετικά με το πόσο ξεχωριστό είναι το Grande Panda με μία πρώτη ματιά.
Η πραγματικότητα στο εσωτερικό δεν απέχει και πολύ σε σχέση με την πρώτη εικόνα του αμαξώματος. Χρώμα που σπάει τη μουντάδα, ντουλαπάκι φτιαγμένο από baboo (Bambox το ονομάζει η Fiat), μεγάλες ψηφιακές οθόνες 10,0 και 10,25 ιντσών (αφής για τη δεύτερη που αφορά το multimedia). Πολλά λογότυπα στα καθίσματα και το ταμπλό και φυσικά παιχνιδιάρικο στυλ που κορυφώνεται με το μικρό Panda να κάνει λούπες ψηλά στο ταμπλό και το αφρώδες ντουλαπάκι (σε στυλ φελλού) ψηλά μπροστά από το συνοδηγό. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κατά κύριο λόγο ανακυκλωμένα, γεγονός που δεν κρύβεται, ενώ το μόνο σημείο που θα εντοπίσει κανείς την παρουσία της οικογένειας Stellantis είναι στα πλήκτρα που παίζουν το ρόλο του επιλογέα με το πλαίσιο από μαύρη λάκα (διαβάστε περισσότερα)
Τα φωτιστικά σώματα, είτε κάθετα είτε οριζόντια, είναι ορθογώνια με μικρά κυβάκια στο εσωτερικό, η κάθετη μάσκα δεν διαθέτει καμπύλες, ενώ ακόμη και το σχήμα με το αυξημένο ύψος θυμίζει τετράγωνο. Θα λέγαμε πως σχηματικά θυμίζει περισσότερο το μικρότερο Suzuki Ignis και λιγότερο ίσως το «αδελφό» Citroen C3 (με το οποίο μοιράζονται πλαίσιο και μηχανικά μέρη), σε μία προσπάθεια να φανεί ξεχωριστό μέσα στη βαρεμάρα της πόλης, γεγονός που πετυχαίνει στο 100%. Τα λογότυπα FIAT και PANDA δίνουν ακόμη έναν σπορ και νεανικό τόνο στο σύνολο (τα περισσότερα είναι ανάγλυφα), ενώ οι ράγες οροφής, οι 17άρες ζάντες της έκδοσης La Prima και οι τολμηρές χρωματικές επιλογές του αμαξώματος, δίνουν το στίγμα σχετικά με το πόσο ξεχωριστό είναι το Grande Panda με μία πρώτη ματιά.
Η πραγματικότητα στο εσωτερικό δεν απέχει και πολύ σε σχέση με την πρώτη εικόνα του αμαξώματος. Χρώμα που σπάει τη μουντάδα, ντουλαπάκι φτιαγμένο από baboo (Bambox το ονομάζει η Fiat), μεγάλες ψηφιακές οθόνες 10,0 και 10,25 ιντσών (αφής για τη δεύτερη που αφορά το multimedia). Πολλά λογότυπα στα καθίσματα και το ταμπλό και φυσικά παιχνιδιάρικο στυλ που κορυφώνεται με το μικρό Panda να κάνει λούπες ψηλά στο ταμπλό και το αφρώδες ντουλαπάκι (σε στυλ φελλού) ψηλά μπροστά από το συνοδηγό. Τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι κατά κύριο λόγο ανακυκλωμένα, γεγονός που δεν κρύβεται, ενώ το μόνο σημείο που θα εντοπίσει κανείς την παρουσία της οικογένειας Stellantis είναι στα πλήκτρα που παίζουν το ρόλο του επιλογέα με το πλαίσιο από μαύρη λάκα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών