Η Ferrari φέρνει ξανά στο προσκήνιο το όνομα Testarossa, αυτή τη φορά με ένα εξηλεκτρισμένο hypercar που εξελίχθηκε ως διάδοχος της SF90 και αποδίδει συνολικά 1.050 ίππους.
Η 849 Testarossa παρουσιάστηκε επίσημα στις 9 Σεπτεμβρίου και πρόκειται να ξεκινήσει την παραγωγή της εντός του 2026.
Από τότε έχουν περάσει σχεδόν τρεις δεκαετίες από την τελευταία φορά που το όνομα Testarossa χρησιμοποιήθηκε σε μοντέλο παραγωγής – την 512M του 1996.
Παρά το ιστορικό βάρος της ονομασίας, η νέα Testarossa δεν επιχειρεί να αναπαραστήσει οπτικά την εμβληματική πρόγονό της, αλλά ακολουθεί μια πιο σύγχρονη σχεδιαστική προσέγγιση με ελάχιστες αισθητικές αναφορές.
Το νέο μοντέλο βασίζεται σε μια αναθεωρημένη εκδοχή του twin-turbo V8 των 3.9 λίτρων, με νέους εσωτερικούς μηχανισμούς και τους μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές που έχει χρησιμοποιήσει ποτέ η Ferrari σε μοντέλο παραγωγής.
Η απόδοση του θερμικού κινητήρα έχει αυξηθεί στους 830 ίππους, ενώ η συνολική ισχύς του συστήματος, μαζί με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο μπροστά, ένας πίσω), φτάνει τους 1.050 ίππους.
Η υβριδική μονάδα διαθέτει μπαταρία 7,45 kWh, τοποθετημένη πίσω από τα καθίσματα, και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 25 χιλιόμετρα, με δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε χαμηλές ταχύτητες (διαβάστε περισσότερα)
Από τότε έχουν περάσει σχεδόν τρεις δεκαετίες από την τελευταία φορά που το όνομα Testarossa χρησιμοποιήθηκε σε μοντέλο παραγωγής – την 512M του 1996.
Παρά το ιστορικό βάρος της ονομασίας, η νέα Testarossa δεν επιχειρεί να αναπαραστήσει οπτικά την εμβληματική πρόγονό της, αλλά ακολουθεί μια πιο σύγχρονη σχεδιαστική προσέγγιση με ελάχιστες αισθητικές αναφορές.
Το νέο μοντέλο βασίζεται σε μια αναθεωρημένη εκδοχή του twin-turbo V8 των 3.9 λίτρων, με νέους εσωτερικούς μηχανισμούς και τους μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές που έχει χρησιμοποιήσει ποτέ η Ferrari σε μοντέλο παραγωγής.
Η απόδοση του θερμικού κινητήρα έχει αυξηθεί στους 830 ίππους, ενώ η συνολική ισχύς του συστήματος, μαζί με τους τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο μπροστά, ένας πίσω), φτάνει τους 1.050 ίππους.
Η υβριδική μονάδα διαθέτει μπαταρία 7,45 kWh, τοποθετημένη πίσω από τα καθίσματα, και εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία έως 25 χιλιόμετρα, με δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια σε χαμηλές ταχύτητες (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών