Η νέα GLC κάνει στροφή 180 μοιρών, περνώντας αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση και εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για την Mercedes στην κατηγορία των μεσαίων SUV.
Η τρίτη γενιά της Mercedes GLC παρουσιάστηκε επίσημα στο Μόναχο και αποτελεί το πρώτο μοντέλο της μάρκας που βασίζεται στη νέα ηλεκτρική πλατφόρμα MB.EA.
Πρόκειται για μια κομβική αλλαγή πορείας για την εταιρεία, καθώς το μεσαίο SUV αποτελεί το πιο εμπορικά επιτυχημένο μοντέλο της γκάμας της και αναλαμβάνει πλέον έναν διπλό ρόλο: να εκπροσωπήσει το μέλλον της Mercedes στην κατηγορία των premium SUV, αλλά και να αποδείξει ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να συνδυαστεί με την πολυτέλεια και τη λειτουργικότητα.
Η νέα GLC υιοθετεί μια πιο τολμηρή σχεδίαση, με φαρδύ εμπρός μέρος και φωτιζόμενη μάσκα χωρίς ανάγκη για ψύξη, ενισχύοντας τον χαρακτήρα της.
Το νέο μοτίβο με το τριάκτινο αστέρι εμφανίζεται τόσο στα φώτα ημέρας όσο και στα πίσω φωτιστικά σώματα, δημιουργώντας μια οπτική συνέχεια και αναγνωρισιμότητα.
Το αμάξωμα έχει πλέον πιο κουπέ γραμμή, με μακρύτερο μεταξόνιο (2,97 μέτρα, δηλαδή +80 χιλιοστά) και τροχούς έως 21 ιντσών.
Οι χειρολαβές είναι ενσωματωμένες και ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει περιοριστεί σε μόλις 0,26 (διαβάστε περισσότερα)
Πρόκειται για μια κομβική αλλαγή πορείας για την εταιρεία, καθώς το μεσαίο SUV αποτελεί το πιο εμπορικά επιτυχημένο μοντέλο της γκάμας της και αναλαμβάνει πλέον έναν διπλό ρόλο: να εκπροσωπήσει το μέλλον της Mercedes στην κατηγορία των premium SUV, αλλά και να αποδείξει ότι η ηλεκτροκίνηση μπορεί να συνδυαστεί με την πολυτέλεια και τη λειτουργικότητα.
Η νέα GLC υιοθετεί μια πιο τολμηρή σχεδίαση, με φαρδύ εμπρός μέρος και φωτιζόμενη μάσκα χωρίς ανάγκη για ψύξη, ενισχύοντας τον χαρακτήρα της.
Το νέο μοτίβο με το τριάκτινο αστέρι εμφανίζεται τόσο στα φώτα ημέρας όσο και στα πίσω φωτιστικά σώματα, δημιουργώντας μια οπτική συνέχεια και αναγνωρισιμότητα.
Το αμάξωμα έχει πλέον πιο κουπέ γραμμή, με μακρύτερο μεταξόνιο (2,97 μέτρα, δηλαδή +80 χιλιοστά) και τροχούς έως 21 ιντσών.
Οι χειρολαβές είναι ενσωματωμένες και ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει περιοριστεί σε μόλις 0,26 (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών