Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Opel Grandland 1.2T Hybrid

tags :
Δοκιμάζουμε το ολοκαίνουργιο Opel Grandland 1.2T Hybrid
Η δεύτερη γενιά του Grandland δεν αποτελεί απλά ένα νεότερο μοντέλο που ήρθε η ώρα να αντικαταστήσει το παλιό.
Αισθητά αυξημένο σε διαστάσεις και με διαφοροποιήσεις σε φιλοσοφία, πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που πρακτικά έλειπε από την γκάμα της Opel.
Bigger is better.
Κάτι τέτοιο θα σκέφτηκαν ενδεχομένως οι άνθρωποι της Opel κατά την εξέλιξη του νέου Grandland και αποφάσισαν να πράξουν ανάλογα.
Χρησιμοποιώντας ως πρώτη ύλη τη νέα πλατφόρμα STLA Medium του ομίλου Stellantis, έχτισαν πάνω της ένα νέο αμάξωμα, αισθητά μεγαλύτερο σε διαστάσεις.
Ενδεικτικά, το μήκος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 17,3 cm, το πλάτος του κατά 4,9 cm και το ύψος κατά 5,1 cm.
Η αύξηση αυτή του όγκου, σε συνδυασμό με την ωρίμανση της «Bold & Pure» σχεδιαστικής φιλοσοφίας της φίρμας, απέδωσε ένα σαφώς πιο επιβλητικό και κομψό αισθητικά αποτέλεσμα.

Δεν είναι μόνο οι πιο καθαρές αεροδυναμικές γραμμές που κάνουν τη διαφορά αλλά και η 3D Visor μάσκα μπροστά, με το φωτιζόμενο λογότυπο, οι Intelli-Lux Pixel HD προβολείς (στις πιο πλούσιες εξοπλιστικά εκδόσεις) και το αντίστοιχα φωτιζόμενο λογότυπο πίσω, τεχνολογίας edge light.
Το ότι οι σχεδιαστές της φίρμας αποφάσισαν να δώσουν ένα πιο premium τόνο στο μεγάλο SUV της γκάμας τους (που πρακτικά ανήκει πλέον στην κατηγορία D), φαίνεται και από τις επιλογές στο εσωτερικό.
Αρχικά, το όλο «κόκπιτ» είναι έντονα οδηγοκεντρικό, με ένα όμορφο flat-bottom τιμόνι και τη wide οθόνη 16” του infotainment να είναι εμφανώς στραμμένη προς το μέρος του.

Τα μπροστινά, εργονομικά καθίσματα Intelli-Seats ίσως φανούν παράξενα στην πρώτη επαφή.
Αν πάρεις όμως λίγο χρόνο και ασχοληθείς με τις πολλαπλές ρυθμίσεις που προσφέρουν, θα αναγνωρίσεις πως είναι από τα καλύτερα διαθέσιμα στην κατηγορία.
Αντίστοιχα και κάποιες επενδύσεις να φανούν λίγο πιο σαγρέ, στην υφή.
Με δεδομένο όμως πως δείχνουν όμορφες και είναι κατασκευασμένες από ανακυκλωμένα υλικά, θα πούμε πως είναι ok.
Στα θετικά θα συμπεριλάβουμε επίσης και τις άφθονες θήκες για μικροαντικείμενα, με συνολική χωρητικότητα 36 λίτρα.
Σε ό,τι αφορά στις οθόνες, τα συναισθήματα που προκύπτουν είναι ανάμικτα.

Αρχικά για τον πίνακα οργάνων, είναι κάπως μακρόστενος σε διαστάσεις, σεβόμενος τις στιλιστικές επιταγές των ντιζάινερς.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, θα θέλαμε όμως να μην ακολουθεί μινιμάλ λογική και στον προσφερόμενο όγκο πληροφορίας.
Έχει μεν 3-4 διαφορετικά modes απεικόνισης, όλα τους όμως πολύ βασικά και φτωχά σε ενδείξεις.
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο της δοκιμής διέθετε επίσης Head-up Display με χαρακτηριστικά επαυξημένης πραγματικότητας, που γενικά είναι ωραίο σαν υλοποίηση (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης