Μια σπάνια McLaren F1 με λιγότερα από 10.500 χλμ. και πρώτο ιδιοκτήτη τον ιδρυτή της Oracle, Larry Ellison, βγαίνει σε δημοπρασία με τιμή που αναμένεται να ξεπεράσει τα 21 εκατ. ευρώ.
Μια από τις πιο καλοδιατηρημένες McLaren F1 που έχουν κατασκευαστεί πρόκειται να αλλάξει χέρια μέσω της RM Sotheby’s, και όλα δείχνουν πως θα καταρρίψει κάθε προηγούμενο ρεκόρ τιμής.
Το αυτοκίνητο με αριθμό πλαισίου 43, παραδόθηκε καινούριο τον Αύγουστο του 1997 στον Larry Ellison και είναι μία από μόλις επτά που εισήχθησαν επισήμως στις ΗΠΑ.
Φέρει τη χαρακτηριστική απόχρωση Magnesium Silver και έχει διανύσει μόλις 10.460 χιλιόμετρα σε σχεδόν τρεις δεκαετίες.
Κατά τη δεκαετία που παρέμεινε στην κατοχή του Ellison, διανύθηκαν μόλις 4.200 χιλιόμετρα.
Στη συνέχεια κατέληξε σε ιδιώτη συλλέκτη στο Σαν Φρανσίσκο και από εκεί, μέσω δημοπρασίας το 2010, στον σημερινό της ιδιοκτήτη.
Έκτοτε παραμένει στην Καλιφόρνια και διατηρεί την πλήρη τεκμηρίωση της ιστορίας της.
Η συντήρηση της έχει γίνει με μεγάλη φροντίδα.
Το 2012 μεταφέρθηκε στην Αγγλία για εργασία στο εργοστάσιο της McLaren, όπου μεταξύ άλλων αντικαταστάθηκαν τα ψυγεία, αναβαθμίστηκε το σύστημα κλιματισμού και τοποθετήθηκε ρεζερβουάρ αλουμινίου και σπορ εξάτμιση (διαβάστε περισσότερα)
Το αυτοκίνητο με αριθμό πλαισίου 43, παραδόθηκε καινούριο τον Αύγουστο του 1997 στον Larry Ellison και είναι μία από μόλις επτά που εισήχθησαν επισήμως στις ΗΠΑ.
Φέρει τη χαρακτηριστική απόχρωση Magnesium Silver και έχει διανύσει μόλις 10.460 χιλιόμετρα σε σχεδόν τρεις δεκαετίες.
Κατά τη δεκαετία που παρέμεινε στην κατοχή του Ellison, διανύθηκαν μόλις 4.200 χιλιόμετρα.
Στη συνέχεια κατέληξε σε ιδιώτη συλλέκτη στο Σαν Φρανσίσκο και από εκεί, μέσω δημοπρασίας το 2010, στον σημερινό της ιδιοκτήτη.
Έκτοτε παραμένει στην Καλιφόρνια και διατηρεί την πλήρη τεκμηρίωση της ιστορίας της.
Η συντήρηση της έχει γίνει με μεγάλη φροντίδα.
Το 2012 μεταφέρθηκε στην Αγγλία για εργασία στο εργοστάσιο της McLaren, όπου μεταξύ άλλων αντικαταστάθηκαν τα ψυγεία, αναβαθμίστηκε το σύστημα κλιματισμού και τοποθετήθηκε ρεζερβουάρ αλουμινίου και σπορ εξάτμιση (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών