Ο Oscar Piastri πήρε την έκτη του νίκη στη σεζόν ελέγχοντας τον αγώνα από νωρίς, καθώς η McLaren πέτυχε ακόμη ένα άνετο 1-2 σε έναν αγώνα χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις πέρα από την καθυστέρηση λόγω βροχής.
Ο αγώνας στο Spa-Francorchamps ξεκίνησε με καθυστέρηση σχεδόν μίας ώρας λόγω των έντονων καιρικών συνθηκών.
Οι οδηγοί ανέφεραν μηδενική ορατότητα στον γύρο σχηματισμού, αναγκάζοντας τους υπεύθυνους να παγώσουν τη διαδικασία.
Έπειτα από συνεχείς εναλλαγές του καιρού και προσπάθειες για να απομακρυνθούν τα λιμνάζοντα νερά από την πίστα, ο αγώνας ξεκίνησε τελικά στις 16:20 τοπική ώρα, με τέσσερις γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και στη συνέχεια rolling start.
Με την πίστα να στεγνώνει σταδιακά, οι περισσότεροι οδηγοί ξεκίνησαν με ενδιάμεσα ελαστικά, όμως από τον 12ο γύρο και μετά άρχισαν οι αλλαγές σε σλικ, με τον Lewis Hamilton να κάνει την πρώτη κίνηση για αλλαγή σε μεσαία γόμα, παρασύροντας και άλλους οδηγούς όπως οι Hulkenberg, Gasly και Alonso.
Ο Hamilton, που ξεκίνησε από τα pits λόγω αλλαγής κινητήρα, αυτή τη φορά ενός Ferrari (!) – μια επιλογή που έγινε στα πλαίσια της συνεργασίας της Mercedes με την ιταλική εταιρεία για μελλοντικά power units – κατάφερε να εκμεταλλευτεί την επιλογή και να αναρριχηθεί ως την έβδομη θέση.
Ο Piastri μπήκε για αλλαγή στον ίδιο γύρο με τον Hamilton και βγήκε ξανά μπροστά, ενώ ο Norris άργησε ένα γύρο, κάτι που του στοίχισε περίπου οκτώ δευτερόλεπτα.
Η McLaren αποφάσισε να του αλλάξει στρατηγική, τοποθετώντας σκληρά C1 ελαστικά, σε μια προσπάθεια να φτάσει μέχρι το τέλος χωρίς άλλο πιτ στοπ (διαβάστε περισσότερα)
Οι οδηγοί ανέφεραν μηδενική ορατότητα στον γύρο σχηματισμού, αναγκάζοντας τους υπεύθυνους να παγώσουν τη διαδικασία.
Έπειτα από συνεχείς εναλλαγές του καιρού και προσπάθειες για να απομακρυνθούν τα λιμνάζοντα νερά από την πίστα, ο αγώνας ξεκίνησε τελικά στις 16:20 τοπική ώρα, με τέσσερις γύρους πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας και στη συνέχεια rolling start.
Με την πίστα να στεγνώνει σταδιακά, οι περισσότεροι οδηγοί ξεκίνησαν με ενδιάμεσα ελαστικά, όμως από τον 12ο γύρο και μετά άρχισαν οι αλλαγές σε σλικ, με τον Lewis Hamilton να κάνει την πρώτη κίνηση για αλλαγή σε μεσαία γόμα, παρασύροντας και άλλους οδηγούς όπως οι Hulkenberg, Gasly και Alonso.
Ο Hamilton, που ξεκίνησε από τα pits λόγω αλλαγής κινητήρα, αυτή τη φορά ενός Ferrari (!) – μια επιλογή που έγινε στα πλαίσια της συνεργασίας της Mercedes με την ιταλική εταιρεία για μελλοντικά power units – κατάφερε να εκμεταλλευτεί την επιλογή και να αναρριχηθεί ως την έβδομη θέση.
Ο Piastri μπήκε για αλλαγή στον ίδιο γύρο με τον Hamilton και βγήκε ξανά μπροστά, ενώ ο Norris άργησε ένα γύρο, κάτι που του στοίχισε περίπου οκτώ δευτερόλεπτα.
Η McLaren αποφάσισε να του αλλάξει στρατηγική, τοποθετώντας σκληρά C1 ελαστικά, σε μια προσπάθεια να φτάσει μέχρι το τέλος χωρίς άλλο πιτ στοπ (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών