Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το τίμιο Volkswagen Taigo 1.5 TSI 150 PS 7DSG

Δοκιμάζουμε το τίμιο Volkswagen Taigo 1.5 TSI 150 PS 7DSG
Η συγκεκριμένη έκδοση 1.5 TSI είναι η ισχυρότερη της γκάμας και εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1.500 κυβικών, με απόδοση 150 ίππων και 250 Nm ροπής.
Με κουπέ σιλουέτα και premium αίσθηση στην καθημερινότητα, η έκδοση 1.5 TSI του Taigo συνεχίζει να αποτελεί μία ενδιαφέρουσα επιλογή της γκάμας.
Όπως ίσως να γνωρίζετε το Taigo δεν είναι απλώς ακόμη ένα B-SUV που προστίθεται στην ήδη γεμάτη αγορά.
Πρόκειται για ένα μοντέλο που εξελίχθηκε αρχικά για τις αγορές της Λατινικής Αμερικής (όπου κυκλοφόρησε ως Nivus), με την αποδοχή που γνώρισε εκεί να οδηγεί τελικά τη Volkswagen να το περάσει στην ευρωπαϊκή της γκάμα.

Η σιλουέτα τύπου κουπέ και οι πιο νεανικές αναλογίες το ξεχωρίζουν από τα T-Cross και T-Roc, χωρίς να χάνει τον πρακτικό του χαρακτήρα.

«Χτισμένο» πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το Polo (MQB A0), το Taigo έχει μήκος 4,26 μέτρα και μεταξόνιο 2.566 χιλιοστών, διαστάσεις που το τοποθετούν ανάμεσα στο μικρό hatchback και το T-Cross.
Ο εσωτερικός του χώρος αξιοποιείται σωστά, ακόμη και με την κεκλιμένη οροφή.
Οι πίσω επιβάτες έχουν επαρκή χώρο για τα γόνατα και το κεφάλι, ενώ ο χώρος αποσκευών των 440 λίτρων είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, με σωστό σχήμα και καλή πρακτικότητα.

Η εικόνα στο εσωτερικό είναι γνώριμη, όπως συμβαίνει με όλα τα σύγχρονα μοντέλα της Volkswagen.

Ψηφιακός πίνακας οργάνων, οθόνη αφής στο κέντρο, ελάχιστοι φυσικοί διακόπτες και συνολική εργονομία που δεν προβληματίζει.
Η ποιότητα συναρμογής βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ τα σκληρά πλαστικά υπάρχουν μεν, χωρίς όμως να ενοχλούν.
Το φινίρισμα είναι προσεγμένο και η συνολική εικόνα του εσωτερικού πιο σύγχρονη από ό,τι σε μοντέλα του ίδιου κόστους.

Η συγκεκριμένη έκδοση 1.5 TSI είναι η ισχυρότερη της γκάμας και εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 1.500 κυβικών, με απόδοση 150 ίππων και 250 Nm ροπής.

Ο κινητήρας διαθέτει μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, ενώ συνδυάζεται αποκλειστικά με το γνωστό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων.
Το σύνολο προσφέρει ομαλή και άνετη λειτουργία, με άμεσες αλλαγές και χαμηλές στροφές στον αυτοκινητόδρομο.
Η απόδοση είναι επαρκής για τις ανάγκες του αυτοκινήτου.
Δεν δίνει έμφαση στο σπορ στοιχείο, αλλά έχει αρκετή ροπή για γρήγορες ρεπρίζ και ασφαλείς προσπεράσεις, ακόμη και με πλήρες φορτίο.
Αν ο οδηγός επιλέξει το πρόγραμμα «Sport» ή χρησιμοποιήσει τα paddles πίσω από το τιμόνι, η απόκριση γίνεται πιο άμεση, χωρίς όμως να αλλοιώνεται ο γενικά πολιτισμένος χαρακτήρας του αυτοκινήτου
Διαβάστε περισσότερα εδώ:

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης