Από τα εργοστάσια της Wolfsburg στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ: το θρυλικό Currywurst της VW θα διατίθεται ως έτοιμο πακέτο σε όλη τη Γερμανία από τα μέσα Ιουνίου 2025.
Η Volkswagen κάνει ένα ακόμα βήμα στην εμπορική αξιοποίηση του διάσημου λουκάνικου με κάρι, το οποίο εδώ και χρόνια ξεπερνά σε πωλήσεις ακόμη και πολλά από τα αυτοκίνητά της.
Σύμφωνα με πληροφορίες του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων (dpa), το έτοιμο πακέτο του VW Currywurst θα ξεκινήσει την πορεία της από τα καταστήματα Edeka και Netto στη Βόρεια και Ανατολική Γερμανία, με στόχο στη συνέχεια τη διάθεση σε ολόκληρη τη χώρα.
Το Currywurst της VW παράγεται από το 1973 στο Volkswagen Service Factory, με αρχικό προορισμό τα εργοστασιακά κυλικεία.
Σήμερα, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας στη Wolfsburg, ενώ διατίθεται ήδη σε επιλεγμένα καταστήματα αλλά και στο γήπεδο της ποδοσφαιρικής ομάδας VfL Wolfsburg.
Η νέα έτοιμη εκδοχή προορίζεται για φούρνο μικροκυμάτων και στοχεύει να διευρύνει το κοινό της. «Θέλουμε να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την παρουσία μας στην αγορά», δήλωσε ο Dietmar Schulz, υπεύθυνος του εν λόγω τμήματος της VW.
Όπως εξήγησε, η συνταγή είναι πλήρης, καθώς το κάρι βρίσκεται τόσο στο λουκάνικο όσο και στη σάλτσα.
«Δεν χρειάζεται να προσθέσεις έξτρα σκόνη κάρι – έχει ήδη αρκετό», σχολίασε.
Η επιτυχία του Currywurst αποτυπώνεται και στους αριθμούς: το 2024 η VW πούλησε 8,552 εκατομμύρια τεμάχια, περισσότερα από τα 5,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα με το σήμα της VW που παραδόθηκαν το ίδιο διάστημα.
Ακόμα και αν υπολογιστούν τα συνολικά 9,03 εκατομμύρια αυτοκίνητα του ομίλου (μαζί με Audi, Škoda και Seat), το λουκάνικο με κάρι ακολουθεί με μικρή διαφορά (διαβάστε περισσότερα)
Σύμφωνα με πληροφορίες του γερμανικού πρακτορείου ειδήσεων (dpa), το έτοιμο πακέτο του VW Currywurst θα ξεκινήσει την πορεία της από τα καταστήματα Edeka και Netto στη Βόρεια και Ανατολική Γερμανία, με στόχο στη συνέχεια τη διάθεση σε ολόκληρη τη χώρα.
Το Currywurst της VW παράγεται από το 1973 στο Volkswagen Service Factory, με αρχικό προορισμό τα εργοστασιακά κυλικεία.
Σήμερα, αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας στη Wolfsburg, ενώ διατίθεται ήδη σε επιλεγμένα καταστήματα αλλά και στο γήπεδο της ποδοσφαιρικής ομάδας VfL Wolfsburg.
Η νέα έτοιμη εκδοχή προορίζεται για φούρνο μικροκυμάτων και στοχεύει να διευρύνει το κοινό της. «Θέλουμε να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο την παρουσία μας στην αγορά», δήλωσε ο Dietmar Schulz, υπεύθυνος του εν λόγω τμήματος της VW.
Όπως εξήγησε, η συνταγή είναι πλήρης, καθώς το κάρι βρίσκεται τόσο στο λουκάνικο όσο και στη σάλτσα.
«Δεν χρειάζεται να προσθέσεις έξτρα σκόνη κάρι – έχει ήδη αρκετό», σχολίασε.
Η επιτυχία του Currywurst αποτυπώνεται και στους αριθμούς: το 2024 η VW πούλησε 8,552 εκατομμύρια τεμάχια, περισσότερα από τα 5,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα με το σήμα της VW που παραδόθηκαν το ίδιο διάστημα.
Ακόμα και αν υπολογιστούν τα συνολικά 9,03 εκατομμύρια αυτοκίνητα του ομίλου (μαζί με Audi, Škoda και Seat), το λουκάνικο με κάρι ακολουθεί με μικρή διαφορά (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών