Η Renault εξετάζει σοβαρά την παραγωγή μιας τετρακίνητης έκδοσης του ηλεκτρικού Renault 4, με δεύτερο, μικρότερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα και αυξημένες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Οι Γάλλοι επαναφέρουν το όνομα «Savane» από την δεκαετία του ’80 και το συνδυάζουν με ένα σαφώς πιο σκληροτράχηλο παρουσιαστικό σε σχέση με την προσθιοκίνητη έκδοση παραγωγής.
Το Savane 4×4 ξεχωρίζει με ανάρτηση υπερυψωμένη κατά 15 χιλιοστά, μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω κατά 20 χιλιοστά, νέες 18άρες ζάντες με ελαστικά Goodyear UltraGrip Performance+ διαστάσεων 225/55 και πλαστικά προστατευτικά αμαξώματος σε μαύρο χρώμα.
Το εσωτερικό κινείται σε ανάλογο ύφος, με υφάσματα σε σκούρο καφέ και επιρροές από τον κόσμο των εκτός δρόμου κατασκευών, διατηρώντας παράλληλα την μινιμαλιστική αισθητική της βασικής έκδοσης.
Το πιο σημαντικό είναι ότι το Savane διαθέτει έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που εξασφαλίζει μόνιμη τετρακίνηση – η πιο σημαντική διαφοροποίηση από την προσθιοκίνητη παραγωγική έκδοση (διαβάστε περισσότερα)
Το Savane 4×4 ξεχωρίζει με ανάρτηση υπερυψωμένη κατά 15 χιλιοστά, μεγαλύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω κατά 20 χιλιοστά, νέες 18άρες ζάντες με ελαστικά Goodyear UltraGrip Performance+ διαστάσεων 225/55 και πλαστικά προστατευτικά αμαξώματος σε μαύρο χρώμα.
Το εσωτερικό κινείται σε ανάλογο ύφος, με υφάσματα σε σκούρο καφέ και επιρροές από τον κόσμο των εκτός δρόμου κατασκευών, διατηρώντας παράλληλα την μινιμαλιστική αισθητική της βασικής έκδοσης.
Το πιο σημαντικό είναι ότι το Savane διαθέτει έναν δεύτερο ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που εξασφαλίζει μόνιμη τετρακίνηση – η πιο σημαντική διαφοροποίηση από την προσθιοκίνητη παραγωγική έκδοση (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών