Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Η Volkswagen πουλά περισσότερα λουκάνικα παρά αυτοκίνητα

tags :
Η Volkswagen πουλά περισσότερα λουκάνικα παρά αυτοκίνητα
Σε μια περίοδο οικονομικών πιέσεων και αναδιοργάνωσης, ένα απροσδόκητο προϊόν της Volkswagen διατηρεί ανοδική πορεία και ισχυρή εμπορική παρουσία – όχι κάποιο αυτοκίνητο, αλλά το… διάσημο λουκάνικο της.
Καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία προσπαθεί να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της παγκόσμιας αγοράς, με μειώσεις κερδών, πτώση πωλήσεων και ένα ευρύ πρόγραμμα αναδιάρθρωσης, η παραγωγή τροφίμων που φέρει το όνομά της εξελίσσεται σε μια παράδοξη, αλλά χαρακτηριστική επιτυχία.
Το «VW Currywurst», με εσωτερικό κωδικό εξαρτήματος 199 398 500 A, έχει μετατραπεί σε ένα είδος διακριτικού πολιτιστικού συμβόλου – όχι μόνο για τους εργαζόμενους της εταιρείας, αλλά και για ένα ευρύτερο κοινό στη Γερμανία.
Το συγκεκριμένο προϊόν δημιουργείται εδώ και δεκαετίες από εσωτερικούς τεχνίτες κρέατος της Volkswagen και προσφέρεται στις καντίνες των εργοστασίων της, αλλά και στα ράφια των σούπερ μάρκετ (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης