Με το νέο C5 Aircross, η Citroen εισάγει τη μεγαλύτερη οθόνη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο του ομίλου Stellantis.
Η Citroen ξεκίνησε με το νέο C3 να χαράζει έναν διαφορετικό σχεδιαστικό δρόμο, και τώρα συνεχίζει στα μεγαλύτερα μοντέλα της, με πρώτο το ολοκαίνουργιο C5 Aircross.
Το μεσαίο SUV της γαλλικής φίρμας δεν άλλαξε μόνο αισθητικά.
Μεγάλωσε, εκσυγχρονίστηκε και προσαρμόστηκε στις ανάγκες μιας αγοράς που κινείται σταθερά προς την ηλεκτροκίνηση.
Στο νέο C5 Aircross, το ντιζάιν δεν είναι απλά εντυπωσιακό.
Το αμάξωμα έχει αποκτήσει πιο δυναμικά ανάγλυφα, γραμμές με σαφή αεροδυναμική στόχευση και εμπρός φωτιστικά σώματα που δένουν με το λογότυπο σε ένα πιο hightec αλλά όχι «ψυχρό» στιλ.
Το SUV προφίλ τονίζεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 χιλιοστά), τις εντυπωσιακές ζάντες έως 20 ιντσών και το συνολικό μήκος που πλέον φτάνει τα 4,65 μέτρα.
Το μεταξόνιο των 2,78 μέτρων φέρνει κάτι που λείπει από πολλά SUV σήμερα: άνεση για όλους τους επιβάτες, όχι μόνο για τους μπροστινούς.
Και με πορτμπαγκάζ 651 λίτρων, μαζί με 75 λίτρα αποθηκευτικού χώρου κάτω από το δάπεδο και άλλα 40 σε ντουλαπάκια και θήκες, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που σκέφτεται και τις οικογένειες – όχι μόνο τους φωτογενείς Instagram οδηγούς (διαβάστε περισσότερα)
Το μεσαίο SUV της γαλλικής φίρμας δεν άλλαξε μόνο αισθητικά.
Μεγάλωσε, εκσυγχρονίστηκε και προσαρμόστηκε στις ανάγκες μιας αγοράς που κινείται σταθερά προς την ηλεκτροκίνηση.
Στο νέο C5 Aircross, το ντιζάιν δεν είναι απλά εντυπωσιακό.
Το αμάξωμα έχει αποκτήσει πιο δυναμικά ανάγλυφα, γραμμές με σαφή αεροδυναμική στόχευση και εμπρός φωτιστικά σώματα που δένουν με το λογότυπο σε ένα πιο hightec αλλά όχι «ψυχρό» στιλ.
Το SUV προφίλ τονίζεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 χιλιοστά), τις εντυπωσιακές ζάντες έως 20 ιντσών και το συνολικό μήκος που πλέον φτάνει τα 4,65 μέτρα.
Το μεταξόνιο των 2,78 μέτρων φέρνει κάτι που λείπει από πολλά SUV σήμερα: άνεση για όλους τους επιβάτες, όχι μόνο για τους μπροστινούς.
Και με πορτμπαγκάζ 651 λίτρων, μαζί με 75 λίτρα αποθηκευτικού χώρου κάτω από το δάπεδο και άλλα 40 σε ντουλαπάκια και θήκες, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που σκέφτεται και τις οικογένειες – όχι μόνο τους φωτογενείς Instagram οδηγούς (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών