Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το φουτουριστικό Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DSC 6

Δοκιμάζουμε το φουτουριστικό Peugeot 3008 Hybrid 136 e-DSC 6
Το 3008 είναι εμφανώς πιο σπορ και αιχμηρό, μοιάζοντας με κουπέ σε μεγάλο βαθμό ή αν προτιμάτε με fastback SUV που δεν κρύβει τον όγκο και την τόλμη του.
Με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των C-SUV να μεγαλώνει ραγδαία, η Peugeot όφειλε να βάλει τα δυνατά της για να καταφέρει να ξεχωρίσει και στη δεύτερη γενιά του 3008. Για το αν θα το πετύχει εμπορικά θα χρειαστεί να περάσει λίγος χρόνος. Για το αν κλέβει τις πρώτες εντυπώσεις όμως δε χωρά αμφιβολία…

Το 3008 είναι μία ιδιαίτερη περίπτωση στην κατηγορία των C-SUV. Ακροβατεί θα λέγαμε ανάμεσα στους… ταπεινούς ανταγωνιστές του, και στις premium προτάσεις των πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ.

Σα να μη θέλει δηλαδή να «παίζει» πια με τους παλιόφιλους VW Tiguan, Ford Kuga ή Hyundai Tucson και να ξεκινά «νταραβέρια» με premium παρέες, αναζητώντας λίγη από τη λάμψη της Mercedes, της BMW ή της Volvo.

Καθόλου μεμπτό θα συμπληρώναμε, αφού οι Γάλλοι είδαν ένα κενό προφανώς στην αγορά και θέλησαν να δώσουν με αυτό τον τρόπο το στίγμα τους, κάτι που φαίνεται και στο αποτέλεσμα με την πρώτη κιόλας ματιά.

Το 3008 λοιπόν είναι εμφανώς πιο σπορ και αιχμηρό, μοιάζοντας με κουπέ σε μεγάλο βαθμό ή αν προτιμάτε με fastback SUV που δεν κρύβει τον όγκο και την τόλμη του.
Το μήκος του φθάνει πλέον τα 4,542 μέτρα, το φάρδος του τα 1,895 μέτρα και το ύψος τα 1,641 μέτρα, πιστό στην τάση να μεγαλώνουν τα μοντέλα από γενιά σε γενιά.

Βέβαια, δεν άφησε και πολλά περιθώρια η νέα πλατφόρμα του ομίλου, STLA Medium (μεταξόνιο 2,739 μέτρα), στην οποία βασίζεται και αποτελεί τη βάση για το αποτέλεσμα της δεύτερης γενιάς για το γαλλικό SUV.

To σπορ στοιχείο λοιπόν στις γραμμές του 3008 δεν κρύβεται και μάλιστα υπερτονίζεται με την κυψελωτή μάσκα, τα στενόμακρα φωτιστικά σώματα και το μεγάλο logo στο κέντρο, ενώ το πίσω μέρος είναι πιο τετραγωνισμένο και με απότομο κόψιμο φιγουράρει λίγο πιο αδιάκριτα.

Σα να έχει αφήσει επιμέρους τη γαλλική του φινέτσα και να έπιασε το στυλ made in USA στην προσπάθεια του να κάνει αισθητή την παρουσία του. Κάπου εκεί όμως είναι που παρεμβαίνουν τα λεπτά και όμορφα φωτιστικά LED, αλλά και η διχρωμία της αεροτομής για να συνθέσουν ένα καλαίσθητο και ξεχωριστό αποτέλεσμα.

Πιο γνώριμα αλλά εξίσου φανταχτερά είναι τα πράγματα στο εσωτερικό του νέου 3008, με το Panoramic i-Cockpit να σε αφήνει για λίγο άφωνο, μέχρι να θυμηθείς πως στην Peugeot αρέσει να βάζει την υπογραφή της όσον αφορά την εικόνα που αντικρίζουν οι επιβάτες.

Παραδοσιακά μικρό σπορ τιμόνι, ενιαία κεκλιμένη οθόνη 21 ιντσών (πίνακας οργάνων και multimedia μαζί) στα πρότυπα της Hyperscreen της Mercedes και μπόλικες υφασμάτινες επιφάνειες, είναι τα κομμάτια που συνθέτουν σε πρώτη φάση το εσωτερικό του 3008.

Έπειτα δε γίνεται να μη σχολιάσεις το κομψό αλλά δύσχρηστο επιλογέα σχέσεων που είναι τοποθετημένος ψηλά δίπλα από το start button, αλλά και τις πρωτότυπες -άλλα με βάθος- θήκες για μικροαντικείμενα μπροστά ή δεξιά από την ογκώδη κονσόλα που χωρίζει οδηγό και συνοδηγό.

Συνολικά το 3008 αριθμεί 17 θήκες για μικρά αντικείμενα, με το πορτμπαγκάζ να είναι αρκετά ικανό (520 λίτρα) για να φιλοξενήσει αποσκευές τεσσάρων ή και πέντε επιβατών

(διαβάστε περισσότερα) 

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης