Ένα νέο πρωτότυπο βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη και προγραμματίζεται να δοκιμαστεί το 2026 σε ταξίδι προς την Αφρική, σύμφωνα με πληροφορίες του γερμανικού Auto Motor und Sport
Στη δεκαετία του 1980, το τότε γιουγκοσλαβικό εργοστάσιο Zastava στη Σερβία κατασκεύαζε το Yugo 45, ένα μικρό αυτοκίνητο 3,50 μέτρων βασισμένο σε τεχνολογία της Fiat, καθώς χρησιμοποιούσε μηχανικά μέρη από το Fiat 127.
Η ιστορική μάρκα Yugo, γνωστή από τη δεκαετία του 1980 για τα προσιτά της αυτοκίνητα, ενδέχεται να κάνει την επιστροφή της.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας του απέδιδε 45 ίππους, ενώ το αυτοκίνητο διακρινόταν για την πρακτικότητα και την προσιτή τιμή του.
Μάλιστα, κυκλοφόρησε και σε έκδοση κάμπριο και εξαγόταν στις ΗΠΑ. Σήμερα, το Yugo έχει αποκτήσει cult status, γεγονός που εξηγεί γιατί το όνομα της μάρκας εξακολουθεί να είναι γνωστό.
Τα δικαιώματα της επωνυμίας ανήκουν πλέον στη γερμανική Globo GmbH, πίσω από την οποία βρίσκεται ο Alexander Bjelic.
Σε συνεργασία με τον Σέρβο σχεδιαστή Darko Marceta, αναπτύσσουν ήδη ένα νέο μοντέλο εμπνευσμένο από το Yugo 45 (Διαβάστε περισσότερα)
Η ιστορική μάρκα Yugo, γνωστή από τη δεκαετία του 1980 για τα προσιτά της αυτοκίνητα, ενδέχεται να κάνει την επιστροφή της.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας του απέδιδε 45 ίππους, ενώ το αυτοκίνητο διακρινόταν για την πρακτικότητα και την προσιτή τιμή του.
Μάλιστα, κυκλοφόρησε και σε έκδοση κάμπριο και εξαγόταν στις ΗΠΑ. Σήμερα, το Yugo έχει αποκτήσει cult status, γεγονός που εξηγεί γιατί το όνομα της μάρκας εξακολουθεί να είναι γνωστό.
Τα δικαιώματα της επωνυμίας ανήκουν πλέον στη γερμανική Globo GmbH, πίσω από την οποία βρίσκεται ο Alexander Bjelic.
Σε συνεργασία με τον Σέρβο σχεδιαστή Darko Marceta, αναπτύσσουν ήδη ένα νέο μοντέλο εμπνευσμένο από το Yugo 45 (Διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών