Ανανεωμένο στα σημεία, με πιο δυναμική εμφάνιση και ένα χορταστικό πακέτο ηλεκτρονικών, το Hyundai i30 φιλοδοξεί να διατηρήσει τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στην αγορά.
Και, κατά πως φαίνεται, έχει όλα τα εφόδια για να το πετύχει.
Η περσινή χρονιά για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου έκλεισε με το Hyundai i30 να βρίσκεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων της μικρομεσαίας κατηγορίας, στα hatchback.
Και η πρόσφατη ανανέωση αυτού αναμένεται να το βοηθήσει και στη φετινή του πορεία.
Η αλήθεια είναι πως η συγκεκριμένη, τρίτη γενιά του, μετράει ήδη αρκετά χρόνια στο δρόμο.
Με την βοήθεια όμως του φρεσκαρίσματος και με τον value for money ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, δεν έχει να φοβάται πολλά.
Ξετυλίγοντας το νήμα από την εξωτερική εμφάνιση, παρατηρούμε μία τόνωση στο δυναμισμό που αποπνέει, ακόμα και όταν το παρατηρεί κανείς σταθμευμένο.
Αυτό χάρη σε μικροαλλαγές στη γρίλια, στους προφυλακτήρες και κυρίως στο νέο σχεδιασμό των ζαντών και στη χρήση LED φωτιστικών σωμάτων, εμπρός-πίσω.
Δεν μιλάμε για τρομερά πράγματα αλλά είναι αρκετά ώστε να αναβαθμίσουν την αύρα και το κύρος του αυτοκινήτου.
Η Hyundai μάλιστα φρόντισε να επεκτείνει και τη χρωματική παλέτα με 12 χρώματα (εκ των οποίων τα επτά καινούρια) έτσι ώστε να δώσει περισσότερες επιλογές στο αγοραστικό της κοινό.
Κάτι αντίστοιχο, μικρές πινελιές που αναβαθμίζουν τη συνολική εμπειρία, θα βιώσει κανείς και στο εσωτερικό.
Το μενού περιλαμβάνει νέες επενδύσεις και χρώματα, καθώς επίσης περισσότερο και πιο σύγχρονο εξοπλισμό.
Ειδικά για την πλούσια έκδοση N-Line της δοκιμής, σημειώστε δύο οθόνες 10.25” για τον πίνακα οργάνων και το infotainment (στις βασικές εκδόσεις ο πίνακας οργάνων είναι συμβατικός, με μία κεντρικά τοποθετημένη οθόνη 4.2”), καθώς και πιο σπορ αισθητική, με κόκκινες ραφές και αρκετό suede στα καθίσματα (διαβάστε περισσότερα)
Η περσινή χρονιά για την ελληνική αγορά αυτοκινήτου έκλεισε με το Hyundai i30 να βρίσκεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων της μικρομεσαίας κατηγορίας, στα hatchback.
Και η πρόσφατη ανανέωση αυτού αναμένεται να το βοηθήσει και στη φετινή του πορεία.
Η αλήθεια είναι πως η συγκεκριμένη, τρίτη γενιά του, μετράει ήδη αρκετά χρόνια στο δρόμο.
Με την βοήθεια όμως του φρεσκαρίσματος και με τον value for money ολοκληρωμένο χαρακτήρα του, δεν έχει να φοβάται πολλά.
Ξετυλίγοντας το νήμα από την εξωτερική εμφάνιση, παρατηρούμε μία τόνωση στο δυναμισμό που αποπνέει, ακόμα και όταν το παρατηρεί κανείς σταθμευμένο.
Αυτό χάρη σε μικροαλλαγές στη γρίλια, στους προφυλακτήρες και κυρίως στο νέο σχεδιασμό των ζαντών και στη χρήση LED φωτιστικών σωμάτων, εμπρός-πίσω.
Δεν μιλάμε για τρομερά πράγματα αλλά είναι αρκετά ώστε να αναβαθμίσουν την αύρα και το κύρος του αυτοκινήτου.
Η Hyundai μάλιστα φρόντισε να επεκτείνει και τη χρωματική παλέτα με 12 χρώματα (εκ των οποίων τα επτά καινούρια) έτσι ώστε να δώσει περισσότερες επιλογές στο αγοραστικό της κοινό.
Κάτι αντίστοιχο, μικρές πινελιές που αναβαθμίζουν τη συνολική εμπειρία, θα βιώσει κανείς και στο εσωτερικό.
Το μενού περιλαμβάνει νέες επενδύσεις και χρώματα, καθώς επίσης περισσότερο και πιο σύγχρονο εξοπλισμό.
Ειδικά για την πλούσια έκδοση N-Line της δοκιμής, σημειώστε δύο οθόνες 10.25” για τον πίνακα οργάνων και το infotainment (στις βασικές εκδόσεις ο πίνακας οργάνων είναι συμβατικός, με μία κεντρικά τοποθετημένη οθόνη 4.2”), καθώς και πιο σπορ αισθητική, με κόκκινες ραφές και αρκετό suede στα καθίσματα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών