
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό 02 είναι το δεύτερο βήμα της Lynk & Co επί ευρωπαϊκού εδάφους.
Και δείχνει με τον πιο εμφατικό τρόπο τις προθέσεις της να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο. «Χρειάζεται ο κόσμος μία ακόμα μάρκα αυτοκινήτων»;
Χαμένοι κάπου ανάμεσα στα καθηλωτικής ομορφιάς ορεινά τοπία της Σλοβενίας, κάτω από χιονισμένες κορυφές και μέσα στην ζεστή αίθουσα συνεδριάσεων ενός ξύλινου σαλέ, μια φράση σε ένα τεράστιο wallbox πιάνει από άκρη σε άκρη τον τοίχο: «Χρειάζεται ο κόσμος μία ακόμα μάρκα αυτοκινήτων»;
Όχι δεν πρόκειται για μία ακόμα συνεδρία ψυχανάλυσης της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αλλά είναι η θαρραλέα όσο και αυτονόητη ερώτηση των ανθρώπων της Lynk & Co, που με αυτόν τον αφοπλιστικό -και προβοκατόρικο- τρόπο βάζουν οι ίδιοι την ατζέντα.
Χρειαζόμαστε λοιπόν μία ακόμα μάρκα, ένα ακόμα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Η απάντηση δεν αργεί να δοθεί με τον ίδιο αφοπλιστικό τρόπο που τέθηκε και το ερώτημα.
Ναι, ένα αυτοκίνητο όπως το νέο ηλεκτρικό 02 είναι κάτι που μπορεί και πρέπει να έχει θέση στην σημερινή αγορά.
Και μάλιστα στην καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς, στα ηλεκτρικά C-SUV, εκεί δηλαδή όπου κυκλοφορεί όλο το χρήμα και ενδεχομένως κρύβεται και η επιβίωση πολλών μεγάλων εταιρειών.
Έχοντας δώσει εξαιρετικό πρώτο δείγμα γραφής με το plug-in υβριδικό 01, η Lynk & Co κάνει το επόμενο λογικό βήμα.
Παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο στην Γηραιά Ήπειρο, ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε στο global desing studio στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας πάνω στην υπάρχουσα πλατφόρμα SEA της Geely στην οποία βασίζονται όλα τα αντίστοιχα μοντέλα του κινεζικού γκρουπ, από το Volvo EX 30 μέχρι τα Smart και πολλά ακόμα.
Στόχος της ομάδας της Lynk & Co ήταν να κρατήσουν ό,τι τους ήταν χρήσιμο από την κινεζική καταγωγή της μάρκας (το πλαίσιο, το ηλεκτρικό υπόβαθρο, το ψηφιακό πακέτο) και πάνω σε αυτό να δημιουργήσουν μία πολύ φρέσκια πρόταση που να ανταποκρίνεται στην αισθητική αντίληψη αλλά και τα οδηγικά ήθη του ευρωπαίου καταναλωτή (διαβάστε περισσότερα)
Χαμένοι κάπου ανάμεσα στα καθηλωτικής ομορφιάς ορεινά τοπία της Σλοβενίας, κάτω από χιονισμένες κορυφές και μέσα στην ζεστή αίθουσα συνεδριάσεων ενός ξύλινου σαλέ, μια φράση σε ένα τεράστιο wallbox πιάνει από άκρη σε άκρη τον τοίχο: «Χρειάζεται ο κόσμος μία ακόμα μάρκα αυτοκινήτων»;
Όχι δεν πρόκειται για μία ακόμα συνεδρία ψυχανάλυσης της σύγχρονης αυτοκινητοβιομηχανίας.
Αλλά είναι η θαρραλέα όσο και αυτονόητη ερώτηση των ανθρώπων της Lynk & Co, που με αυτόν τον αφοπλιστικό -και προβοκατόρικο- τρόπο βάζουν οι ίδιοι την ατζέντα.
Χρειαζόμαστε λοιπόν μία ακόμα μάρκα, ένα ακόμα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Η απάντηση δεν αργεί να δοθεί με τον ίδιο αφοπλιστικό τρόπο που τέθηκε και το ερώτημα.
Ναι, ένα αυτοκίνητο όπως το νέο ηλεκτρικό 02 είναι κάτι που μπορεί και πρέπει να έχει θέση στην σημερινή αγορά.
Και μάλιστα στην καρδιά της ευρωπαϊκής αγοράς, στα ηλεκτρικά C-SUV, εκεί δηλαδή όπου κυκλοφορεί όλο το χρήμα και ενδεχομένως κρύβεται και η επιβίωση πολλών μεγάλων εταιρειών.
Έχοντας δώσει εξαιρετικό πρώτο δείγμα γραφής με το plug-in υβριδικό 01, η Lynk & Co κάνει το επόμενο λογικό βήμα.
Παρουσιάζει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό της μοντέλο στην Γηραιά Ήπειρο, ένα αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε στο global desing studio στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας πάνω στην υπάρχουσα πλατφόρμα SEA της Geely στην οποία βασίζονται όλα τα αντίστοιχα μοντέλα του κινεζικού γκρουπ, από το Volvo EX 30 μέχρι τα Smart και πολλά ακόμα.
Στόχος της ομάδας της Lynk & Co ήταν να κρατήσουν ό,τι τους ήταν χρήσιμο από την κινεζική καταγωγή της μάρκας (το πλαίσιο, το ηλεκτρικό υπόβαθρο, το ψηφιακό πακέτο) και πάνω σε αυτό να δημιουργήσουν μία πολύ φρέσκια πρόταση που να ανταποκρίνεται στην αισθητική αντίληψη αλλά και τα οδηγικά ήθη του ευρωπαίου καταναλωτή (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών