Στην παραχώρηση των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport αναφέρεται η εφημερίδα του Βερολίνου
«Schaeuble - ο παγωτατζής» είναι το σχόλιο της εφημερίδας Tageszeitung του Βερολίνου, που αναφέρεται στην πολιτική της Γερμανίας έναντι της Ευρώπης και της Ελλάδας, αλλά και την παραχώρηση των 14 ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport.
Σύμφωνα με την σχολιογράφο, ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας «θυμίζει παγωτατζή που στέκεται στο λιοπύρι, αλλά τα ψυγεία του έχουν χαλάσει.
Τα σχέδιά του εξατμίζονται όπως λιώνουν τα παγωτά» ασκώντας σκληρή κριτική στον Schaeuble.
Και συνεχίζει επιθετικά η εφημερίδα τονίζοντας ότι το «πόσο ανεδαφικές είναι οι ιδέες του υπουργού Οικονομικών φαίνεται από μία φαινομενική επιτυχία:
Ο γερμανικός όμιλος Fraport αναλαμβάνει 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια έναντι 1,23 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Αυτό ακούγεται πολύ ευχάριστο.
Επιτέλους μπαίνουν χρήματα στα ελλειμματικά ταμεία του ελληνικού κράτους, θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί.
Αλλά στην πραγματικότητα τα στοιχεία αυτά προκαλούν θλίψη, γιατί μας λένε ότι δεν αναμένονται μεγαλύτερα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις».
Η εφημερίδα εξηγεί ότι τα ελληνικά αεροδρόμια ανήκουν στις λίγες κρατικές επιχειρήσεις που έχουν κέρδη.
«Εάν δεν αποφέρουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο, τότε είναι προφανές ότι η εκποίηση της υπόλοιπης κρατικής περιουσίας θα αποφέρει ακόμα λιγότερα…», καταλήγει.
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με την σχολιογράφο, ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας «θυμίζει παγωτατζή που στέκεται στο λιοπύρι, αλλά τα ψυγεία του έχουν χαλάσει.
Τα σχέδιά του εξατμίζονται όπως λιώνουν τα παγωτά» ασκώντας σκληρή κριτική στον Schaeuble.
Και συνεχίζει επιθετικά η εφημερίδα τονίζοντας ότι το «πόσο ανεδαφικές είναι οι ιδέες του υπουργού Οικονομικών φαίνεται από μία φαινομενική επιτυχία:
Ο γερμανικός όμιλος Fraport αναλαμβάνει 14 ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια έναντι 1,23 δισεκατομμυρίων ευρώ.
Αυτό ακούγεται πολύ ευχάριστο.
Επιτέλους μπαίνουν χρήματα στα ελλειμματικά ταμεία του ελληνικού κράτους, θα μπορούσε κανείς να σκεφτεί.
Αλλά στην πραγματικότητα τα στοιχεία αυτά προκαλούν θλίψη, γιατί μας λένε ότι δεν αναμένονται μεγαλύτερα έσοδα από τις ιδιωτικοποιήσεις».
Η εφημερίδα εξηγεί ότι τα ελληνικά αεροδρόμια ανήκουν στις λίγες κρατικές επιχειρήσεις που έχουν κέρδη.
«Εάν δεν αποφέρουν πάνω από ένα δισεκατομμύριο, τότε είναι προφανές ότι η εκποίηση της υπόλοιπης κρατικής περιουσίας θα αποφέρει ακόμα λιγότερα…», καταλήγει.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών