Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Στην ευρωπαϊκή υπηρεσία καταπολέμησης της απάτης (OLAF) ο Sebes - Turda στην Ρουμανία – Είχε εμπλοκή ο Άκτωρ

Στην ευρωπαϊκή υπηρεσία καταπολέμησης της απάτης (OLAF) ο Sebes - Turda στην Ρουμανία – Είχε εμπλοκή ο Άκτωρ
Τι αναφέρει ρουμάνος ευρωβουλευτής, καταγγέλοντας κακοτεχνίες σε βασικό αυτοκινητόδρομο
Σχετικά Άρθρα

Η OLAF η ευρωπαϊκή υπηρεσία καταπολέμησης της απάτης θα μπορούσε να διερευνήσει την ποιότητα των έργων που πραγματοποιήθηκαν στον αυτοκινητόδρομο Sebes-Turda στην Ρουμανία.
Η είδηση αυτή έχει έντονο ελληνικό ενδιαφέρον, γιατί στο έργο αυτό συμμετέχει ο Άκτωρ θυγατρική του ομίλου Ελλάκτωρ.
Η ρουμανική κυβέρνηση είχε διατυπώσει την δυσφορία της για το γεγονός ότι το έργο είχε καθυστερήσει τόσο πολύ και ζήτησε από τις εμπλεκόμενες κατασκευαστικές εταιρίες να επιταχύνουν.

Ποια τα δεδομένα;

Ο αυτοκινητόδρομος 24 χιλιομέτρων Sebes – Turda, βρίσκεται στη Δυτική Ρουμανία και θα συνδέει τον Πανευρωπαϊκό Διάδρομο IV. Ο αυτοκινητόδρομος Sebes - Turda έχει συνολικό μήκος 70 χιλιόμετρα και θα κοστίσει πάνω από 500 εκατ ευρώ.
Το έργο χωρίστηκε σε τέσσερις παρτίδες και θα χρηματοδοτηθεί από κρατικό προϋπολογισμό και ευρωπαϊκούς πόρους.
Τα βασικά στοιχεία της παρτίδας 2 περιλαμβάνουν:
• Μήκος 24,25 χλμ
• 2 λωρίδες κυκλοφορίας και 1 λωρίδα έκτακτης ανάγκης ανά κατεύθυνση

Τι αναφέρει ρουμάνος ευρωβουλευτής;

Ένας από τους ευρωβουλευτές ενημέρωσε την OLAF την ευρωπαϊκή υπηρεσία καταπολέμησης της απάτης για έργα που δεν συμμορφώνονται με τις ευρωπαϊκές απαιτήσεις.
Η ΕΕ θα μπορούσε να επιβάλλει σημαντικές ποινές τη ρουμανική κυβέρνηση για χείριστη κατασκευαστική εργασία στο τμήμα 1 του αυτοκινητόδρομου Sebeș-Turda.
Η Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Καταπολέμησης της Απάτης (OLAF) ειδοποιήθηκε σχετικά με τη μη συμμόρφωση με το πρότυπο AND 605/2016 «Μείγματα ασφάλτου».
Άρθρο 83. Η τοποθέτηση των μιγμάτων ασφάλτου θα πρέπει να πραγματοποιούνται σε θερμοκρασίες υποστρώματος και σε εξωτερική θερμοκρασία τουλάχιστον 10 βαθμών C, σε ξηρή επιφάνεια.
Άρθρο 87. Στην περίπτωση μιγμάτων ασφάλτου με τροποποιημένη πολυμερή άσφαλτο, τα μίγματα ασφάλτου τοποθετούνται σε θερμοκρασίες υποστρώματος και στην εξωτερική θερμοκρασία τουλάχιστον 15 βαθμούς C, σε ξηρή επιφάνεια.
Άρθρο 85. Οι εργασίες διακόπτονται με ισχυρό άνεμο ή βροχή και συνεχίζονται μόνο αφού στεγνώσει το στρώμα στήριξης.
Όμως, το χειμώνα του 2020, μετά τις πολιτικές πιέσεις οι κατασκευαστές για να επιταχύνουν τις εργασίες, προκειμένου να εγκαινιάσει το τμήμα μεταξύ Sebeș και Alba Iulia 3 ημέρες πριν από τις κοινοβουλευτικές εκλογές, συνέχισαν τις εργασίες τους υπό βροχή ή σε θερμοκρασίες -4 βαθμούς Κελσίου.
απόδειξη των κακώς εκτελεσμένων έργων μπορεί να φανεί σήμερα, ειδικά στους κυκλικούς κόμβους αλλά και στις ράμπες πρόσβασης όπου υπάρχουν ήδη ελλείψεις και ρωγμές στην άσφαλτο.
Η OLAF έχει ενημερώσει ότι θα επισκεφθεί τον αυτοκινητόδρομο για έλεγχο.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης