Πότε επιστρέφει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ταξίδια

Πότε επιστρέφει η εμπιστοσύνη των καταναλωτών στα ταξίδια
Τα δεδομένα για Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) ενισχύθηκαν από την ανακοίνωση ότι τα ξενοδοχεία στην Αγγλία θα ανοίξουν ξανά στις 4 Ιουλίου και στη Σκωτία μέχρι τα μέσα Ιουλίου

H εμπιστοσύνη των καταναλωτών επιστρέφει αργά, με δύο κύριες τάσεις. Τα “παράθυρα” βραχυπρόθεσμων κρατήσεων και τις μακροπρόθεσμες κρατήσεις προς το τέλος του 2021.
Αυτό αποκαλύφθηκε από την τελευταία έκδοση της έκθεσης Duetto Pulse Report, η οποία παρακολούθησε δεδομένα από τις 15 έως τις 28 Ιουνίου σε τρεις βασικές μετρήσεις ξενοδοχείων.
Σε κρατήσεις, ακυρώσεις και κίνηση στο διαδίκτυο.

Η αύξηση κρατήσεων ανά περιοχές

  • Τα δεδομένα για Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (EMEA) ενισχύθηκαν από την ανακοίνωση ότι τα ξενοδοχεία στην Αγγλία θα ανοίξουν ξανά στις 4 Ιουλίου και στη Σκωτία μέχρι τα μέσα Ιουλίου.
    Οι νέες κρατήσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο σημείωσαν έντονη επιτάχυνση, με τον Ιούλιο να σημειώνουν αύξηση 479%, τον Αύγουστο 280% και τον Σεπτέμβριο 88% σε σύγκριση με την τελευταία έκδοση Pulse Report.
  • Οι περιοχές DACH (Γερμανία, Αυστρία, Ελβετία) και την Ισπανία εμφάνισαν αριθμούς με ελαφρές αυξήσεις 30% για τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο σε σύγκριση με την τελευταία έκθεση Pulse.
  • Στη Βόρεια Αμερική, οι νέες κρατήσεις για τον Ιούλιο, τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο σημείωσαν διψήφια αύξηση σύμφωνα με έκθεση της Pulse, σε σύγκριση με τα δεδομένα της προηγούμενης έκδοσης, τα οποία παρακολούθησαν δεδομένα από την 1-14 Ιουνίου.
    Συνολικά, η ανάκαμψη για την αγορά της Βόρειας Αμερικής εξακολουθεί να κυμαίνεται 42% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, αν και ορισμένες αγορές έχουν καλύτερες επιδόσεις από άλλες.
    Νάσβιλ και Φλόριντα, σημείωσαν θετική ανάπτυξη το δεύτερο εξάμηνο του Ιουνίου. Αντίθετα, Σικάγο, Λος Άντζελες και Νέα Υόρκη έμειναν στάσιμα ή είδαν πτώση.
  • Αύξηση 95% στην διαμονή τον Ιούλιο κατέγραψαν ξενοδοχεία και θέρετρα στην Ασία-Ειρηνικό (APAC).
    Τα ξενοδοχεία στην περιοχή εξακολουθούν κινούνται βραχυπρόθεσμα, με το 65% του καθαρού όγκου να βρίσκεται στους επόμενους 13 μήνες.
    Φαίνεται ότι δεν υπάρχει σημαντική αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών για μεσομακροπρόθεσμες ταξιδιωτικές ημερομηνίες.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr


bankingnews.gr

BREAKING NEWS