Τελευταία Νέα
Επιχειρήσεις

Η Παπουτσάνης στη νέα εποχή με αύξηση των πωλήσεων, νέες συνεργασίες και προϊόντα

Η Παπουτσάνης στη νέα εποχή με αύξηση των πωλήσεων, νέες συνεργασίες και προϊόντα
Η ολική επαναφορά της Παπουτσάνης οφείλεται στη νέα διοίκηση του Μενέλαου Τασόπουλου
Η «Παπουτσάνης» ήταν ένα βήμα πριν από τη χρεωκοπία το 2010 και μετά από οκτώ χρόνια είναι σε θέση να σχεδιάζει το μέλλον της, καθώς τα προϊόντα της φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις της εγχώριας αγοράς και με έντονη παρουσία στη διεθνή  σκηνή.
Η ολική επαναφορά της Παπουτσάνης οφείλεται στη νέα διοίκηση του Μενέλαου Τασόπουλου, που ανέλαβε την εταιρεία  πριν την κατάρρευσή της και την οδήγησε σε ανάπτυξη τα τελευταία οκτώ χρόνια.
Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Παπουτσάνης κ. Μενέλαος Τασόπουλος μιλώντας σε μέλη της Ένωσης Θεσμικών επενδυτών  έστειλε  μήνυμα αισιοδοξίας αναφορικά με τις φετινές πωλήσεις της εταιρείας οι οποίες αναμένεται να «τρέξουν» με τους ρυθμούς της περσινής χρονιάς φθάνοντας τα επίπεδα του 15%  
Η διοίκηση  της εταιρείας ετοιμάζει το λανσάρισμα προϊόντων σε μία νέα κατηγορία από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο και το βασικό κανάλι διάθεσης θα είναι οι αλυσίδες σουπερ μάρκετ, όπως ανέφερε ο επιχειρησιακός διευθυντή κ. Παναγιώτης Κατσογιάννης.   
Η Παπουτσάνης κατέχει το 35% της αγοράς στα σαπούνια με τη συνολική αγορά να διαμορφώνεται σε 13 εκατ. ευρώ, στα υγρά σαπούνια κατέχει το 13% με το σύνολο της να διαμορφώνεται στα 20 εκατ. ευρώ.
Η αγορά των αρωμάτων και καλλυντικών αποτιμάται στα 40 εκατ. ευρώ και η Παπουτσάνης κατέχει το 4%.
Ο Μενέλαος Τασόπουλος, τόνισε ότι το εργοστάσιο της εταιρείας είναι το νούμερο 1 στην Ευρώπη στην κατηγορία παραγωγής σαπουνιών και της σαπουνομάζας.
Η παραγωγική μονάδα της Χαλκίδας αξιοποιεί μόλις το 50% των δυνατοτήτων της και ανάλογα με τη ζήτηση μπορεί να αυξηθεί χωρίς να απαιτούνται νέες επενδύσεις.
Η Παπουτσάνης χάρη στη στρατηγική της σημειώνει αύξηση των πωλήσεων τα τελευταία οκτώ χρόνια.
Πρόσφατα εισήλθε την αγορά των πολυτελών ξενοδοχείων κάνοντας συνεργασίες με ισχυρούς διεθνείς ομίλους όπως είναι η αμερικανική αλυσίδα Sysco και προωθεί τη σειρά προϊόντων OLIVIA.
Η πρόθεση της διοίκησης είναι να εισχωρήσει πιο δυναμικά στην αγορά  της Γαλλίας και της Ιταλίας με αρωματικά και καλλυντικά προϊόντα.
Ο κ. Μενέλαος Τασόπουλος ανέφερε ότι η νέα τάση στο εξωτερικό είναι η χρήση καλλυντικών προϊόντων από φυσικά προϊόντα τα οποία σημειώνουν αύξηση των πωλήσεων  κατά 25%.
Πάντως η σταθερή αξία για τη Παπουτσάνης το «καραβάκι».
Στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας περιλαμβάνονται τα προϊόντα NATOURA (υγρά σαπούνια).
Ο τζίρος της εταιρείας σε ποσοστό 38% προέρχεται από την παραγωγή προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.
Η Παπουτσάνης πραγματοποιεί εξαγωγές που αντιστοιχούν στο 40% του συνολικού τζίρου και κατευθύνονται κυρίως στις αγορές της  Ευρώπης και της Αμερικής.
Ο τζίρος ανήλθε σε 20,7 εκατ. ευρώ το 2017 και τα προ φόρων κέρδη ανήλθαν σε 2,1 εκατ. ευρώ.
Τα δάνεια της εταιρείας ανέρχονται μόλις σε 6,8 εκατ. ευρώ.  
Η διοίκηση για μειώσει το ρίσκο από τυχόν επισφάλειες έχει προχωρήσει σε ασφάλεια πιστώσεων για τους πελάτες της.
Η μεγαλύτερη ζημιά που έγραψε η εταιρεία ήταν από τη Μαρινόπουλος και αποτιμήθηκε σε 168.000 ευρώ.
Η διοίκηση της εταιρείας έχει προγραμματίσει επιστροφή κεφαλαίου προς τους επενδυτές η οποία αναμένεται να διαμορφωθεί στα  επίπεδα των 0,005 λεπτών του ευρώ.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης