Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το σούπερ οικονομικό Ford Puma Gen-E

tags :
Δοκιμάζουμε το σούπερ οικονομικό Ford Puma Gen-E
Χωρίς τυμπανοκρουσίες και περιττά λιπαρά, η Ford λανσάρει την ηλεκτρική εκδοχή του Puma, η οποία προσφέρει πολλά περισσότερα από ένα καθημερινό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Με δεδομένη τη μεγάλη εμπορική επιτυχία του Puma, περίμενε κανείς τους ανθρώπους της Ford να κινηθούν ταχύτατα και για το λανσάρισμα της αμιγώς ηλεκτρικής εκδοχής του. Και όμως, στην περίπτωση του Gen-E, οι άνθρωποι της εταιρείας αποφάσισαν να βαδίσουν σε ένα διαφορετικό μονοπάτι. Αντίθετα, με τα Explorer και Capri, τα οποία βασίζονται σε πλατφόρμα του ομίλου VW (ΜΕΒ), το ηλεκτρικό Puma έχει εξελιχθεί εξ’ ολοκλήρου από την αμερικάνικη φίρμα. Η παραπάνω λεπτομέρεια έχει ιδιαίτερη σημασία, αφού είναι κάτι παραπάνω από αισθητή η τάση της Ford να μην αλλάξει σε μεγάλο βαθμό την εικόνα του Gen-E σε σχέση με το θερμικό αδελφάκι του. Έτσι, οι διαστάσεις παρέμειναν ίδιες, με το συνολικό μήκος μονάχα να έχει αυξηθεί κατά 2,8 εκατοστά, ίσως λόγω της κλειστής μάσκας (μήκος 4,214 μέτρα). Το ηλεκτρικό crossover λοιπόν παρέμεινε αρκετά συμπαγές, κάτι που είναι κατά την άποψη μας ένα από τα δυνατά του σημεία.
Στις υπόλοιπες μικρό-παρεμβάσεις βλέπουμε τα λευκά ανάγλυφα γράμματα του «Puma» στην πόρτα του χώρου αποσκευών, ενώ δύο επιπλέον χαριτωμένες χρωματικές επιλογές έχουν προστεθεί στην παλέτα της εταιρείας (Electric Yellow και Digital Aqua Blue). To compact crossover της Ford παραμένει δηλαδή σπορτίφ, μυώδες και σύγχρονο, με τη συνταγή του θερμικού Puma ορθώς να μην αλλάζει παρά ελάχιστα. Το εσωτερικό είναι παρομοίως γνώριμο για όσους είχαν επαφή με το Puma στο παρελθόν, μόνο που μιλάμε για την κορυφαία του εκδοχή από πλευράς εξοπλισμού. Δύο ψηφιακές οθόνες μεγέθους 12,8 ιντσών, στάνταρ ασύρματη φόρτιση smartphone, δερμάτινη επένδυση στο ταμπλό και αρκετές πινελιές που δίνουν άρωμα εκσυγχρονισμού στην καμπίνα του ηλεκτρικού Ford. Η χρήση πλαστικών είναι αισθητή χωρίς να ενοχλεί σε ορισμένα σημεία, ενώ η φιλοσοφία της πρακτικότητας είναι ένα από τα ευχάριστα που μπορεί να συναντήσει κάποιος κατά τη διαδρομή μέσα στο Gen-E. Η παρουσία της μπαταρίας κάτω από το δάπεδο έχει δώσει ύψος στη θέση του οδηγού αλλά και των επιβατών, κάνοντας την ορατότητα ακόμα καλύτερη, αλλά και τον αέρα για τα κεφάλια των πίσω ελαφρώς περιορισμένο (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης