Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Opel Mokka 1.2 Turbo 136 PS

tags :
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Opel Mokka 1.2 Turbo 136 PS
Χάρη σε μία σειρά από στοχευμένες βελτιώσεις, το ανανεωμένο Opel Mokka καθίσταται πιο ανταγωνιστικό και σίγουρα ικανό να κοιτάξει στα μάτια οποιονδήποτε ανταγωνιστή.
Για μία κατηγορία που αποτελεί την πιο εμπορική και πιο ανταγωνιστική ταυτόχρονα στην Ελληνική αγορά, θα λέγαμε πως η Opel έχει κυριολεκτικά κατεβάσει το ισχυρότερο χαρτί της. Ένα B-SUV μοντέλο το οποίο προκάλεσε αρκετά χαμόγελα με την εμφάνισή του -το 2022- και πρόσφατα ανανεώθηκε στα σημεία ώστε να γίνει ακόμα καλύτερο. Σε ό,τι αφορά στην εξωτερική του εμφάνιση οι όποιες αλλαγές περιορίστηκαν στα βασικά. Μία επανασχεδιασμένη μάσκα με το νέο λογότυπο της Opel, ανανεωμένα φωτιστικά σώματα, εμπρός και πίσω, καθώς και ορισμένες διαφοροποιήσεις στους προφυλακτήρες. Και η αλήθεια πως δεν χρειαζόταν κάτι παραπάνω, μιας που το Mokka ήταν αυτό που εισήγαγε πρώτο τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας, παραμένοντας φρέσκο και «up-to-date». Στο εσωτερικό, από την άλλη, συναντάμε περισσότερες αλλαγές. Αυτό που τραβάει πρώτο τα βλέμματα είναι η υιοθέτηση των δύο οθονών 10” οι οποίες βασίζονται στο επόμενης γενιάς Snapdragon Cockpit Platform της Qualcomm Technologies. Οι συγκεκριμένες προσφέρουν ανανεωμένα γραφικά και μπορούν να παραμετροποιηθούν στα δεδομένα του χρήστη.
Ταυτόχρονα, αντιδρούν στο «Hey Opel», λειτουργώντας με φωνητικές εντολές, ενσωματώνουν τεχνολογίες ΑΙ μέσω της εφαρμογής ChatGPT2, αναβαθμίζουν το λειτουργικό τους over-the-air και, φυσικά, προσφέρουν αυξημένες δυνατότητες συνδεσιμότητας με κινητές συσκευές. Ως feedback θα πούμε πως μας άρεσε και μάλιστα η εμπειρία δείχνει πιο ισορροπημένη, σε σχέση με το νέο Grandland που οδηγήσαμε πρόσφατα, το οποίο μάλιστα διέθετε μεγαλύτερες οθόνες. Συνεχίζοντας με τις αλλαγές, επανασχεδιασμένο είναι και το τιμόνι, που παραμένει flat bottom και πλέον ελαφρά flat top. Με τον τρόπο αυτό κερδίζει κάτι σε κομψότητα και επιπρόσθετα χρησιμοποιεί καλύτερης ποιότητας διακόπτες, πράγμα που θα εκτιμήσει όποιος καθίσει στη θέση του οδηγού. Κατά τα άλλα, παρατηρούμε λεπτομέρειες όπως το ανάγλυφο «Mokka» στη βάση της κεντρικής κονσόλας αλλά και στα ανακυκλωμένα υλικά που χρησιμοποιούνται εντός, στα πλαίσια της πράσινης μετάβασης της φίρμας.
Καθότι δεν μιλάμε για κάποια νέα γενιά, το Mokka παραμένει στα ίδια επίπεδα ευρυχωρίας, με την καμπίνα του να φιλοξενεί απροβλημάτιστα 4 ενηλίκους, με έναν πέμπτο να μην είναι απαγορευτικός. Αντίστοιχα, το διαμέρισμα αποσκευών των 350 λίτρων θεωρείται επαρκές, για τα δεδομένα της κατηγορίας. Εκεί που αξίζει πραγματικά να εστιάσει κανείς, είναι στην απόδοση του κινητήρα. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας έκρυβε στα σπλάχνα του το βασικό μοτέρ της γκάμας, ήτοι το τρικύλινδρο 1.2 Turbo, το οποίο αποδίδει πλέον 136 PS και 230 Nm ροπής (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης