Με το Euro 7 να πλησιάζει και τη ρύπανση από τα φρένα να τίθεται στο μικροσκόπιο, η Stellantis εξελίσσει μια παλιά αλλά ανανεωμένη λύση με χρήση μαγνητών για τη μείωση των εκπομπών σωματιδίων.
Καθώς πλησιάζει η εφαρμογή του Euro 7, η προσοχή των ευρωπαϊκών ρυθμιστικών αρχών δεν περιορίζεται πλέον μόνο στις εκπομπές που βγαίνουν από την εξάτμιση. Υπάρχει και η ρύπανση που προέρχεται από τη φθορά των φρένων έχει αναγνωριστεί ως σημαντική πηγή μικρό-σωματιδίων, ακόμη και στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που δεν εκπέμπουν καυσαέρια. Αυτή η εξέλιξη φέρνει σε δύσκολη θέση πολλούς κατασκευαστές, οι οποίοι καλούνται να βρουν νέες λύσεις ώστε να ανταποκριθούν στα αυστηρότερα περιβαλλοντικά κριτήρια.
Η Stellantis, ο μεγάλος όμιλος που περιλαμβάνει μάρκες όπως η Peugeot, η Citroën, η Fiat και η Opel, φαίνεται πως δεν θέλει να βασιστεί σε λύσεις τρίτων προμηθευτών.
Αντίθετα, κινείται αυτόνομα και εξελίσσει δική της τεχνολογία για τον περιορισμό της σωματιδιακής ρύπανσης από τα φρένα. Όπως προκύπτει από πρόσφατη καταχώρηση ευρεσιτεχνίας στον ευρωπαϊκό οργανισμό, η Stellantis εξετάζει την επιστροφή στα φρένα ταμπούρου για τον πίσω άξονα, όπως ήδη έχει κάνει και η Volkswagen σε ορισμένα ηλεκτρικά της μοντέλα (διαβάστε περισσότερα)
Η Stellantis, ο μεγάλος όμιλος που περιλαμβάνει μάρκες όπως η Peugeot, η Citroën, η Fiat και η Opel, φαίνεται πως δεν θέλει να βασιστεί σε λύσεις τρίτων προμηθευτών.
Αντίθετα, κινείται αυτόνομα και εξελίσσει δική της τεχνολογία για τον περιορισμό της σωματιδιακής ρύπανσης από τα φρένα. Όπως προκύπτει από πρόσφατη καταχώρηση ευρεσιτεχνίας στον ευρωπαϊκό οργανισμό, η Stellantis εξετάζει την επιστροφή στα φρένα ταμπούρου για τον πίσω άξονα, όπως ήδη έχει κάνει και η Volkswagen σε ορισμένα ηλεκτρικά της μοντέλα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών