Το τελευταίο GT-R R35 πέρασε από τη γραμμή παραγωγής στη Γιοκοχάμα, ολοκληρώνοντας έναν πολυετή κύκλο για ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ιαπωνικά σπορ αυτοκίνητα.
Ύστερα από 18 χρόνια παρουσίας, η Nissan ολοκλήρωσε την παραγωγή του GT-R R35, με την τελευταία μονάδα να βγαίνει πρόσφατα από τη γραμμή παραγωγής.
Το R35 παρουσιάστηκε το 2007 και εξελίχθηκε σε ένα από τα μακροβιότερα και πιο χαρακτηριστικά σπορ αυτοκίνητα της εποχής του.
Συνολικά κατασκευάστηκαν περίπου 48.000 μονάδες, με το μοντέλο να δέχεται δύο ανανεώσεις και να αποκτά αρκετές πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις μέσω της εξηλεκτρισμένης σειράς Nismo.
Κάθε GT-R R35 ήταν εξοπλισμένο με έναν twin-turbo V6 κινητήρα 3,8 λίτρων, που κατασκευαζόταν στο χέρι από μία μικρή ομάδα εννέα εξειδικευμένων μηχανικών.
Στην αρχική του μορφή απέδιδε 480 ίππους και 588 Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 312 χλμ./ώρα.
Η κορυφαία έκδοση Nismo έφτασε τους 600 ίππους και τα 652 Nm, όμως ο κινητήρας έχει αποδειχθεί εξαιρετικά ανθεκτικός σε βελτιώσεις, με αρκετά βελτιωτικά συνεργεία να αναφέρουν αποδόσεις που αγγίζουν ακόμη και τους 2.000 ίππους (διαβάστε περισσότερα)
Το R35 παρουσιάστηκε το 2007 και εξελίχθηκε σε ένα από τα μακροβιότερα και πιο χαρακτηριστικά σπορ αυτοκίνητα της εποχής του.
Συνολικά κατασκευάστηκαν περίπου 48.000 μονάδες, με το μοντέλο να δέχεται δύο ανανεώσεις και να αποκτά αρκετές πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις μέσω της εξηλεκτρισμένης σειράς Nismo.
Κάθε GT-R R35 ήταν εξοπλισμένο με έναν twin-turbo V6 κινητήρα 3,8 λίτρων, που κατασκευαζόταν στο χέρι από μία μικρή ομάδα εννέα εξειδικευμένων μηχανικών.
Στην αρχική του μορφή απέδιδε 480 ίππους και 588 Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 3,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 312 χλμ./ώρα.
Η κορυφαία έκδοση Nismo έφτασε τους 600 ίππους και τα 652 Nm, όμως ο κινητήρας έχει αποδειχθεί εξαιρετικά ανθεκτικός σε βελτιώσεις, με αρκετά βελτιωτικά συνεργεία να αναφέρουν αποδόσεις που αγγίζουν ακόμη και τους 2.000 ίππους (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών