Η ηλεκτροκίνηση έχει «εκδημοκρατίσει» την ισχύ, αλλά όχι το συναίσθημα.
Οι παραδοσιακοί πελάτες των υπεραυτοκινήτων δεν πείθονται από τα νούμερα και απλώς δεν ενδιαφέρονται για τα ηλεκτρικά.
Η Pagani έχει καταφέρει να χτίσει μια μοναδική σχέση με το κοινό της.
Μια μικρή ιταλική εταιρεία που πουλάει λιγότερα από 100 αυτοκίνητα τον χρόνο, σε πελάτες που ξέρουν τι αγοράζουν και γιατί.
Κι όμως, όταν πρότεινε μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της Utopia στους εκλεκτούς της πελάτες, η απάντηση ήταν ξεκάθαρη: κανένα ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, Sebastian Berridi, το project είχε προχωρήσει αρκετά, με συμμετοχή και της Mercedes-AMG στην εξέλιξη.
Παρά την τεχνική υποστήριξη, τις συνεργασίες και την πρόβλεψη για υψηλές επιδόσεις, το κοινό της Pagani απάντησε αρνητικά.
Ούτε ένας πελάτης ή αντιπρόσωπος δεν έδειξε ενδιαφέρον για ένα ηλεκτρικό hypercar.
Η ακύρωση του project δεν είναι απλώς ένα εμπορικό βήμα.
Είναι ένα ακόμα σημάδι μιας βαθύτερης τάσης: οι πελάτες των ακριβών, χειροποίητων υπεραυτοκινήτων δεν ζητούν περισσότερα kW ή καλύτερα νούμερα στην επιτάχυνση.
Ζητούν εμπειρία.
Ήχο, μυρωδιά, αίσθηση. Και αυτά δεν προσφέρονται – ακόμα – από τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες (διαβάστε περισσότερα)
Η Pagani έχει καταφέρει να χτίσει μια μοναδική σχέση με το κοινό της.
Μια μικρή ιταλική εταιρεία που πουλάει λιγότερα από 100 αυτοκίνητα τον χρόνο, σε πελάτες που ξέρουν τι αγοράζουν και γιατί.
Κι όμως, όταν πρότεινε μια αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της Utopia στους εκλεκτούς της πελάτες, η απάντηση ήταν ξεκάθαρη: κανένα ενδιαφέρον.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της εταιρείας, Sebastian Berridi, το project είχε προχωρήσει αρκετά, με συμμετοχή και της Mercedes-AMG στην εξέλιξη.
Παρά την τεχνική υποστήριξη, τις συνεργασίες και την πρόβλεψη για υψηλές επιδόσεις, το κοινό της Pagani απάντησε αρνητικά.
Ούτε ένας πελάτης ή αντιπρόσωπος δεν έδειξε ενδιαφέρον για ένα ηλεκτρικό hypercar.
Η ακύρωση του project δεν είναι απλώς ένα εμπορικό βήμα.
Είναι ένα ακόμα σημάδι μιας βαθύτερης τάσης: οι πελάτες των ακριβών, χειροποίητων υπεραυτοκινήτων δεν ζητούν περισσότερα kW ή καλύτερα νούμερα στην επιτάχυνση.
Ζητούν εμπειρία.
Ήχο, μυρωδιά, αίσθηση. Και αυτά δεν προσφέρονται – ακόμα – από τις μπαταρίες και τους ηλεκτροκινητήρες (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών