Το νέο crossover θα παρουσιαστεί μέσα στους επόμενους μήνες και θα βασίζεται σε μία κοινή αρχιτεκτονική με το επερχόμενο Kia EV2.
Η Hyundai ετοιμάζει ένα νέο ηλεκτρικό crossover, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέσα στους επόμενους μήνες.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το αυτοκίνητο θα καλύπτει το κενό ανάμεσα στο Inster και στο Kona Electric, ενώ θα έχει διαστάσεις παρόμοιες με της θερμικής Bayon.
Η παρουσίασή του έχει προγραμματιστεί για το επόμενο διάστημα, ενώ το λανσάρισμα στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται το τρίτο τρίμηνο του 2026, με τις πρώτες παραδόσεις πιθανότατα να ξεκινούν τον Ιούλιο.
Το μοντέλο εξελίσσεται παράλληλα με την Kia EV2, με την οποία θα μοιράζεται αρκετά τεχνικά χαρακτηριστικά, ενώ η Kia αναμένεται να προηγηθεί χρονικά με την αντίστοιχη δική της πρόταση.
Το νέο crossover της Hyundai θα βασίζεται στην αρθρωτή ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP του ομίλου, κάτι που σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανό να δούμε αντίστοιχες επιλογές σε στοιχεία μπαταριών και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με αυτά της Kia EV3.
Το EV3, για παράδειγμα, διατίθεται με συστοιχίες 58,3 kWh και 81,4 kWh, με αυτονομία έως 600 χιλιόμετρα και κίνηση στους εμπρός τροχούς (διαβάστε περισσότερα)
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το αυτοκίνητο θα καλύπτει το κενό ανάμεσα στο Inster και στο Kona Electric, ενώ θα έχει διαστάσεις παρόμοιες με της θερμικής Bayon.
Η παρουσίασή του έχει προγραμματιστεί για το επόμενο διάστημα, ενώ το λανσάρισμα στην ευρωπαϊκή αγορά αναμένεται το τρίτο τρίμηνο του 2026, με τις πρώτες παραδόσεις πιθανότατα να ξεκινούν τον Ιούλιο.
Το μοντέλο εξελίσσεται παράλληλα με την Kia EV2, με την οποία θα μοιράζεται αρκετά τεχνικά χαρακτηριστικά, ενώ η Kia αναμένεται να προηγηθεί χρονικά με την αντίστοιχη δική της πρόταση.
Το νέο crossover της Hyundai θα βασίζεται στην αρθρωτή ηλεκτρική πλατφόρμα E-GMP του ομίλου, κάτι που σημαίνει ότι είναι πολύ πιθανό να δούμε αντίστοιχες επιλογές σε στοιχεία μπαταριών και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης με αυτά της Kia EV3.
Το EV3, για παράδειγμα, διατίθεται με συστοιχίες 58,3 kWh και 81,4 kWh, με αυτονομία έως 600 χιλιόμετρα και κίνηση στους εμπρός τροχούς (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών