Οι χαμένες ώρες στον βασικό οδικό άξονα της Αθήνας έχουν διπλασιαστεί μέσα σε έξι χρόνια, αποκαλύπτοντας ένα πρόβλημα που δεν λύνεται με μερεμέτια – Απαραίτητος ο συνολικός επανασχεδιασμός των μετακινήσεων.
Η καθημερινή συμφόρηση στον Κηφισό έχει μετατραπεί από ενοχλητική συνθήκη σε δομικό πρόβλημα για τη λειτουργία της πόλης.
Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα του TomTom Traffic Index, ο χρόνος που χάνουν οι οδηγοί στον άξονα αυτόν έχει σχεδόν διπλασιαστεί από το 2017 μέχρι το 2023, με τις καθυστερήσεις να φτάνουν σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και τις 141 ώρες ετησίως.
Το νούμερο αυτό δεν αφορά μόνο την ταλαιπωρία πίσω από το τιμόνι, αλλά δείχνει μια γενικευμένη δυσλειτουργία που επηρεάζει την οικονομία, την υγεία και το περιβάλλον.
Το οδικό δίκτυο της Αθήνας, με επίκεντρο τον Κηφισό, λειτουργεί σταθερά πάνω από τα όριά του, χωρίς επαρκείς εναλλακτικές.
Η χρήση του ΙΧ παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ οι δημόσιες συγκοινωνίες είτε δεν καλύπτουν τις ανάγκες, είτε κρίνονται ανεπαρκείς από τους ίδιους τους πολίτες (διαβάστε περισσότερα)
Σύμφωνα με τα τελευταία δεδομένα του TomTom Traffic Index, ο χρόνος που χάνουν οι οδηγοί στον άξονα αυτόν έχει σχεδόν διπλασιαστεί από το 2017 μέχρι το 2023, με τις καθυστερήσεις να φτάνουν σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και τις 141 ώρες ετησίως.
Το νούμερο αυτό δεν αφορά μόνο την ταλαιπωρία πίσω από το τιμόνι, αλλά δείχνει μια γενικευμένη δυσλειτουργία που επηρεάζει την οικονομία, την υγεία και το περιβάλλον.
Το οδικό δίκτυο της Αθήνας, με επίκεντρο τον Κηφισό, λειτουργεί σταθερά πάνω από τα όριά του, χωρίς επαρκείς εναλλακτικές.
Η χρήση του ΙΧ παραμένει σε πολύ υψηλά επίπεδα, ενώ οι δημόσιες συγκοινωνίες είτε δεν καλύπτουν τις ανάγκες, είτε κρίνονται ανεπαρκείς από τους ίδιους τους πολίτες (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών