Η Nissan επανέρχεται δυναμικά με το αναβαθμισμένο Qashqai εξοπλισμένο με την τρίτη γενιά του e-POWER.
Πρόκειται για μια από τις πιο ώριμες και τεχνικά βελτιωμένες λύσεις στον χώρο των εξηλεκτρισμένων συστημάτων, προσφέροντας ηλεκτρική εμπειρία οδήγησης χωρίς την ανάγκη φόρτισης, σε συνδυασμό με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Η τεχνολογία e-POWER βασίζεται στη λειτουργία ενός θερμικού κινητήρα 1,5 λίτρων που δεν κινεί απευθείας τους τροχούς, αλλά λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια για την παραγωγή ενέργειας που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα.
Η κίνηση είναι αμιγώς ηλεκτρική, με άμεση απόκριση και χωρίς θόρυβο από κιβώτιο ταχυτήτων ή αλλαγές σχέσεων.
Ο θερμικός κινητήρας έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με χρήση της τεχνολογίας καύσης STARC, που εξασφαλίζει θερμική απόδοση 42%, ενισχύοντας την απόδοση στις χαμηλές στροφές και μειώνοντας τη συνολική κατανάλωση και το θόρυβο.
Η νέα γενιά ενσωματώνει ένα πιο ελαφρύ και αποδοτικό σύστημα «5-σε-1», το οποίο περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια, inverter, μειωτήρα και «αυξητήρα».
Χάρη και στο νέο τούρμπο, ο κινητήρας λειτουργεί σε 200 σ.α.λ. λιγότερες στον αυτοκινητόδρομο.
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 151 kW με +10 kW επιπλέον στο Sport Mode για άμεση απόκριση, ενώ η μπαταρία διατηρείται στα 2,1 kWh.
Το σύστημα λειτουργεί με λάδι 0W16 για μείωση των τριβών και των εκπομπών (διαβάστε περισσότερα)
Η τεχνολογία e-POWER βασίζεται στη λειτουργία ενός θερμικού κινητήρα 1,5 λίτρων που δεν κινεί απευθείας τους τροχούς, αλλά λειτουργεί αποκλειστικά ως γεννήτρια για την παραγωγή ενέργειας που τροφοδοτεί τον ηλεκτροκινητήρα.
Η κίνηση είναι αμιγώς ηλεκτρική, με άμεση απόκριση και χωρίς θόρυβο από κιβώτιο ταχυτήτων ή αλλαγές σχέσεων.
Ο θερμικός κινητήρας έχει ανασχεδιαστεί πλήρως με χρήση της τεχνολογίας καύσης STARC, που εξασφαλίζει θερμική απόδοση 42%, ενισχύοντας την απόδοση στις χαμηλές στροφές και μειώνοντας τη συνολική κατανάλωση και το θόρυβο.
Η νέα γενιά ενσωματώνει ένα πιο ελαφρύ και αποδοτικό σύστημα «5-σε-1», το οποίο περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια, inverter, μειωτήρα και «αυξητήρα».
Χάρη και στο νέο τούρμπο, ο κινητήρας λειτουργεί σε 200 σ.α.λ. λιγότερες στον αυτοκινητόδρομο.
Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 151 kW με +10 kW επιπλέον στο Sport Mode για άμεση απόκριση, ενώ η μπαταρία διατηρείται στα 2,1 kWh.
Το σύστημα λειτουργεί με λάδι 0W16 για μείωση των τριβών και των εκπομπών (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών