Η Volkswagen επενδύει στρατηγικά σε αρθρωτές πλατφόρμες και στην εποχή της ηλεκτροκίνησης, με τρεις διαφορετικές βάσεις να διαμορφώνουν το μέλλον των ηλεκτρικών της μοντέλων.
Η χρήση κοινών τεχνικών βάσεων αποτελεί διαχρονική τακτική για την Volkswagen.
Από την εποχή του MQB (Modularer Querbaukasten) -της πλατφόρμας για μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης τοποθετημένο εμπρός και κίνηση στους εμπρός τροχούς- το γκρουπ κατάφερε να εξορθολογίσει κόστος εξέλιξης και παραγωγής.
Από το 2012 μέχρι σήμερα, ο MQB υποστηρίζει εκατοντάδες μοντέλα από τις μάρκες του ομίλου, από το Golf και το Tiguan μέχρι το Audi A3 και το Skoda Octavia.
Με την άνοδο της ηλεκτροκίνησης, η Volkswagen υιοθέτησε εξαρχής μεταβλητή/ αρθρωτή προσέγγιση.
Ο λόγος για την MEB (Modularer E-Antriebs-Baukasten), η οποία εξελίχθηκε αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η MEB δεν είναι προσαρμογή υπάρχουσας πλατφόρμας θερμικών μοντέλων -όπως συνέβαινε με τα e-Golf και e-Up- αλλά σχεδιάστηκε από το μηδέν για τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης, με επίπεδο πάτωμα και μπαταρίες στο δάπεδο για χαμηλό κέντρο βάρους και ευρύχωρο εσωτερικό.
Η παραγωγή ξεκίνησε με το ID.3 το 2020 και σήμερα την πλατφόρμα χρησιμοποιούν επίσης τα ID.4, ID.5, ID.Buzz και ID.7, ενώ χάρη στη συνεργασία με την Ford χρησιμοποιείται και σε μοντέλα άλλων κατασκευαστών, όπως το νέο Ford Capri (διαβάστε περισσότερα)
Από την εποχή του MQB (Modularer Querbaukasten) -της πλατφόρμας για μοντέλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης τοποθετημένο εμπρός και κίνηση στους εμπρός τροχούς- το γκρουπ κατάφερε να εξορθολογίσει κόστος εξέλιξης και παραγωγής.
Από το 2012 μέχρι σήμερα, ο MQB υποστηρίζει εκατοντάδες μοντέλα από τις μάρκες του ομίλου, από το Golf και το Tiguan μέχρι το Audi A3 και το Skoda Octavia.
Με την άνοδο της ηλεκτροκίνησης, η Volkswagen υιοθέτησε εξαρχής μεταβλητή/ αρθρωτή προσέγγιση.
Ο λόγος για την MEB (Modularer E-Antriebs-Baukasten), η οποία εξελίχθηκε αποκλειστικά για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η MEB δεν είναι προσαρμογή υπάρχουσας πλατφόρμας θερμικών μοντέλων -όπως συνέβαινε με τα e-Golf και e-Up- αλλά σχεδιάστηκε από το μηδέν για τις ανάγκες της ηλεκτροκίνησης, με επίπεδο πάτωμα και μπαταρίες στο δάπεδο για χαμηλό κέντρο βάρους και ευρύχωρο εσωτερικό.
Η παραγωγή ξεκίνησε με το ID.3 το 2020 και σήμερα την πλατφόρμα χρησιμοποιούν επίσης τα ID.4, ID.5, ID.Buzz και ID.7, ενώ χάρη στη συνεργασία με την Ford χρησιμοποιείται και σε μοντέλα άλλων κατασκευαστών, όπως το νέο Ford Capri (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών