Η FIA εισάγει αυστηρότερους ελέγχους ευκαμψίας για τις εμπρός πτέρυγες, αλλάζοντας τις ισορροπίες στον φετινό αγώνα της Βαρκελώνης.
Η πίστα της Βαρκελώνης δεν είναι τυχαία από τις πιο χαρακτηριστικές στο καλαντάρι της Formula 1.
Με γρήγορες καμπές, τεχνικές μεσαίες στροφές και μία μεγάλη ευθεία, αποτελεί ένα ιδανικό πεδίο δοκιμής για τα αεροδυναμικά πακέτα των ομάδων.
Όμως, το φετινό Grand Prix Ισπανίας έχει μία ιδιαιτερότητα που μπορεί να φέρει ανατροπές.
Η FIA έχει προαναγγείλει αυστηρότερους ελέγχους στις εμπρός πτέρυγες, στοχεύοντας στον περιορισμό της ευκαμψίας των αεροδυναμικών στοιχείων.
Τα τελευταία χρόνια, αρκετές ομάδες εκμεταλλεύονταν τις ελαστικές παραμορφώσεις του εμπρός πτερυγίου ώστε να μειώνεται η αντίσταση στον αέρα στις ευθείες, χωρίς να θυσιάζεται η κάθετη δύναμη στις στροφές.
Το κόλπο ήταν γνωστό, αλλά τώρα οι τεχνικοί κανονισμοί γίνονται αυστηρότεροι.
Τα νέα τεστ υποχρεώνουν τις ομάδες να ενισχύσουν τις πτέρυγες τους, γεγονός που ενδέχεται να επηρεάσει την απόδοση ορισμένων μονοθεσίων.
Η McLaren εκτιμά ότι δεν θα αλλάξουν πολλά, όμως η Red Bull και η Ferrari ελπίζουν να μειώσουν τη διαφορά από την ομάδα του Woking, η οποία ηγείται της βαθμολογίας έπειτα από τους πρώτους οκτώ αγώνες.
Η πίστα της Καταλονίας είναι απαιτητική τόσο για τα αεροδυναμικά όσο και για τα ελαστικά.
Η Pirelli φέρνει τις πιο σκληρές γόμες (C1, C2 και C3), καθώς οι ταχύτατες δεξιές στροφές, όπως η T3 και η T9, καταπονούν ιδιαίτερα τον εμπρός αριστερό τροχό.
Παρά την ύπαρξη δύο DRS ζωνών, τα προσπεράσματα δεν είναι εύκολα, οπότε η θέση στην εκκίνηση θα παίξει σημαντικό ρόλο.
Το νέο τεχνικό σκηνικό δημιουργεί ενδιαφέρον για την ισορροπία δυνάμεων.
Η McLaren παραμένει φαβορί, καθώς και οι δύο οδηγοί της (Piastri και Norris) είναι σε εξαιρετική φόρμα και απέχουν μεταξύ τους μόλις τρεις βαθμούς.
Η ζέστη αναμένεται να ευνοήσει τη βρετανική ομάδα, ειδικά σε συνθήκες που απαιτούν διαχείριση ελαστικών.
Η Red Bull ελπίζει σε επιστροφή στις νίκες, καθώς το μονοθέσιο του Verstappen αποδίδει καλύτερα σε πίστες με γρήγορες στροφές.
Από το 2016, μόνο ο ίδιος και ο Hamilton έχουν κερδίσει στην Ισπανία.
Για τη Ferrari, το Grand Prix Ισπανίας είναι κρίσιμο.
Η Scuderia πρέπει να λύσει το πρόβλημα υπερθέρμανσης των ελαστικών στο Q3 και να διευρύνει το παράθυρο λειτουργίας του μονοθεσίου.
Στο Μονακό φάνηκε δυνατή, αλλά η Βαρκελώνη απαιτεί ευελιξία και ισορροπία σε όλο το φάσμα των στροφών (διαβάστε περισσότερα)
Με γρήγορες καμπές, τεχνικές μεσαίες στροφές και μία μεγάλη ευθεία, αποτελεί ένα ιδανικό πεδίο δοκιμής για τα αεροδυναμικά πακέτα των ομάδων.
Όμως, το φετινό Grand Prix Ισπανίας έχει μία ιδιαιτερότητα που μπορεί να φέρει ανατροπές.
Η FIA έχει προαναγγείλει αυστηρότερους ελέγχους στις εμπρός πτέρυγες, στοχεύοντας στον περιορισμό της ευκαμψίας των αεροδυναμικών στοιχείων.
Τα τελευταία χρόνια, αρκετές ομάδες εκμεταλλεύονταν τις ελαστικές παραμορφώσεις του εμπρός πτερυγίου ώστε να μειώνεται η αντίσταση στον αέρα στις ευθείες, χωρίς να θυσιάζεται η κάθετη δύναμη στις στροφές.
Το κόλπο ήταν γνωστό, αλλά τώρα οι τεχνικοί κανονισμοί γίνονται αυστηρότεροι.
Τα νέα τεστ υποχρεώνουν τις ομάδες να ενισχύσουν τις πτέρυγες τους, γεγονός που ενδέχεται να επηρεάσει την απόδοση ορισμένων μονοθεσίων.
Η McLaren εκτιμά ότι δεν θα αλλάξουν πολλά, όμως η Red Bull και η Ferrari ελπίζουν να μειώσουν τη διαφορά από την ομάδα του Woking, η οποία ηγείται της βαθμολογίας έπειτα από τους πρώτους οκτώ αγώνες.
Η πίστα της Καταλονίας είναι απαιτητική τόσο για τα αεροδυναμικά όσο και για τα ελαστικά.
Η Pirelli φέρνει τις πιο σκληρές γόμες (C1, C2 και C3), καθώς οι ταχύτατες δεξιές στροφές, όπως η T3 και η T9, καταπονούν ιδιαίτερα τον εμπρός αριστερό τροχό.
Παρά την ύπαρξη δύο DRS ζωνών, τα προσπεράσματα δεν είναι εύκολα, οπότε η θέση στην εκκίνηση θα παίξει σημαντικό ρόλο.
Το νέο τεχνικό σκηνικό δημιουργεί ενδιαφέρον για την ισορροπία δυνάμεων.
Η McLaren παραμένει φαβορί, καθώς και οι δύο οδηγοί της (Piastri και Norris) είναι σε εξαιρετική φόρμα και απέχουν μεταξύ τους μόλις τρεις βαθμούς.
Η ζέστη αναμένεται να ευνοήσει τη βρετανική ομάδα, ειδικά σε συνθήκες που απαιτούν διαχείριση ελαστικών.
Η Red Bull ελπίζει σε επιστροφή στις νίκες, καθώς το μονοθέσιο του Verstappen αποδίδει καλύτερα σε πίστες με γρήγορες στροφές.
Από το 2016, μόνο ο ίδιος και ο Hamilton έχουν κερδίσει στην Ισπανία.
Για τη Ferrari, το Grand Prix Ισπανίας είναι κρίσιμο.
Η Scuderia πρέπει να λύσει το πρόβλημα υπερθέρμανσης των ελαστικών στο Q3 και να διευρύνει το παράθυρο λειτουργίας του μονοθεσίου.
Στο Μονακό φάνηκε δυνατή, αλλά η Βαρκελώνη απαιτεί ευελιξία και ισορροπία σε όλο το φάσμα των στροφών (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών