Η Formula 1 επιστρέφει αυτό το Σαββατοκύριακο στους στενούς δρόμους του Πριγκιπάτου, με τον αγώνα του Μονακό να παραμένει ένα από τα πιο ξεχωριστά -και αμφιλεγόμενα- κεφάλαια στο ημερολόγιο της σεζόν.
Φέτος, ωστόσο, το ενδιαφέρον δεν περιορίζεται μόνο στη μάχη με τις μπαριέρες, αλλά και στις νέες κανονιστικές αλλαγές που μπορούν να φέρουν… χάος.
Μετά την πρεμιέρα της ευρωπαϊκής σεζόν στην Ίμολα, οι ομάδες μεταφέρθηκαν γρήγορα στο Μονακό, έναν από τους πιο παλιούς αλλά και πιο απαιτητικούς αγώνες του πρωταθλήματος.
Το στενό αστικό σιρκουί, με μήκος 3,337 χλμ. και 78 γύρους, δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος.
Οι περιορισμένες ζώνες διαφυγής και η μηδενική ανοχή στα όρια της πίστας, κάνουν την πρόκληση μοναδική.
Κάθε επαφή με τις μπαριέρες μπορεί να αποβεί καταστροφική.
Για το 2025, η FIA συμφώνησε με τις ομάδες στην εφαρμογή ενός νέου κανονισμού που απαιτεί τη χρήση τριών διαφορετικών σετ ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα, κάτι που συνεπάγεται τουλάχιστον δύο υποχρεωτικές επισκέψεις στα pits.
Ο στόχος είναι να αυξηθεί η στρατηγική ποικιλία και να δοθεί μια ευκαιρία για περισσότερες ανακατατάξεις, αλλά οι ειδικοί φοβούνται ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει στο αντίθετο αποτέλεσμα: σύγχυση και ενδεχόμενο μπλοκάρισμα στα pits, ειδικά σε περίπτωση πρόωρης εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας (διαβάστε περισσότερα)
Μετά την πρεμιέρα της ευρωπαϊκής σεζόν στην Ίμολα, οι ομάδες μεταφέρθηκαν γρήγορα στο Μονακό, έναν από τους πιο παλιούς αλλά και πιο απαιτητικούς αγώνες του πρωταθλήματος.
Το στενό αστικό σιρκουί, με μήκος 3,337 χλμ. και 78 γύρους, δεν συγχωρεί το παραμικρό λάθος.
Οι περιορισμένες ζώνες διαφυγής και η μηδενική ανοχή στα όρια της πίστας, κάνουν την πρόκληση μοναδική.
Κάθε επαφή με τις μπαριέρες μπορεί να αποβεί καταστροφική.
Για το 2025, η FIA συμφώνησε με τις ομάδες στην εφαρμογή ενός νέου κανονισμού που απαιτεί τη χρήση τριών διαφορετικών σετ ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα, κάτι που συνεπάγεται τουλάχιστον δύο υποχρεωτικές επισκέψεις στα pits.
Ο στόχος είναι να αυξηθεί η στρατηγική ποικιλία και να δοθεί μια ευκαιρία για περισσότερες ανακατατάξεις, αλλά οι ειδικοί φοβούνται ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει στο αντίθετο αποτέλεσμα: σύγχυση και ενδεχόμενο μπλοκάρισμα στα pits, ειδικά σε περίπτωση πρόωρης εμφάνισης αυτοκινήτου ασφαλείας (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών