
Η Mercedes-Benz βρίσκεται σε διαδικασία δοκιμών μιας νέας μπαταρίας solid-state, η οποία υπόσχεται αυτονομία πάνω από 1.000 χιλιόμετρα με μία φόρτιση.
Το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα την χρησιμοποιήσει αναμένεται πριν από το τέλος της δεκαετίας.
Η νέα τεχνολογία αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την αμερικανική Factorial Energy, ενώ οι πρώτες δοκιμές πραγματοποιούνται σε ένα τροποποιημένο πρωτότυπο EQS, με ειδικά διαμορφωμένη θήκη για τη νέα μπαταρία.
Η μπαταρία χρησιμοποιεί έναν «αιωρούμενο» φορέα στοιχείων, με πνευματικούς ενεργοποιητές που σχεδιάστηκαν από τους μηχανικούς της Formula 1 της Mercedes-AMG στο Brixworth.
Το σύστημα αυτό διαχειρίζεται την διαστολή και συστολή των υλικών των στοιχείων κατά τη φόρτιση και την εκφόρτιση, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Σύμφωνα με τη Mercedes, η solid-state τεχνολογία προσφέρει 25% μεγαλύτερη αυτονομία σε σύγκριση με μια λιθίου-ιόντων ίδιας μάζας και μεγέθους.
Για παράδειγμα, το EQS 450+, με την υπάρχουσα μπαταρία 118 kWh, έχει αυτονομία 822 χιλιομέτρων WLTP.
Με την solid-state μπαταρία, η αυτονομία αναμένεται να ξεπεράσει τα 1.000 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες (διαβάστε περισσότερα)
Η νέα τεχνολογία αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την αμερικανική Factorial Energy, ενώ οι πρώτες δοκιμές πραγματοποιούνται σε ένα τροποποιημένο πρωτότυπο EQS, με ειδικά διαμορφωμένη θήκη για τη νέα μπαταρία.
Η μπαταρία χρησιμοποιεί έναν «αιωρούμενο» φορέα στοιχείων, με πνευματικούς ενεργοποιητές που σχεδιάστηκαν από τους μηχανικούς της Formula 1 της Mercedes-AMG στο Brixworth.
Το σύστημα αυτό διαχειρίζεται την διαστολή και συστολή των υλικών των στοιχείων κατά τη φόρτιση και την εκφόρτιση, βελτιώνοντας τη σταθερότητα και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας.
Σύμφωνα με τη Mercedes, η solid-state τεχνολογία προσφέρει 25% μεγαλύτερη αυτονομία σε σύγκριση με μια λιθίου-ιόντων ίδιας μάζας και μεγέθους.
Για παράδειγμα, το EQS 450+, με την υπάρχουσα μπαταρία 118 kWh, έχει αυτονομία 822 χιλιομέτρων WLTP.
Με την solid-state μπαταρία, η αυτονομία αναμένεται να ξεπεράσει τα 1.000 χιλιόμετρα σε πραγματικές συνθήκες (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών