Η Stellantis φαίνεται πως εξετάζει την εξέλιξη νέων κινητήρων diesel προδιαγραφών Euro 7 σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία.
Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την επιστροφή των diesel στα μεγαλύτερα μοντέλα των Opel, Fiat, Peugeot και Citroën.
Τα τελευταία χρόνια, ο όμιλος Stellantis έχει επικεντρωθεί στον εξηλεκτρισμό της γκάμας του, με στόχο από το 2030 να προσφέρει στην Ευρώπη αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν πρόσφατα σε γερμανικά περιοδικά, η Stellantis επανεξετάζει τη στρατηγική της και ενδέχεται να επενδύσει σε νέους κινητήρες diesel με υβριδική τεχνολογία.
Τον Ιανουάριο του 2025, το ισπανικό μέσο «Highmotor» ανέφερε ότι ο Jean-Philippe Imparato, νέος επικεφαλής της Stellantis για την Ευρώπη, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής των diesel, ειδικά σε συνδυασμό με υβριδικά συστήματα.
Σύμφωνα με γαλλικά δημοσιεύματα, η Stellantis επενδύει ήδη στην εξέλιξη ενός νέου diesel κινητήρα για επιβατικά αυτοκίνητα και SUV.
Ένα από τα εργοστάσια που φαίνεται να παίζουν ρόλο σε αυτή τη στρατηγική είναι το Trémery στη Γαλλία, το οποίο αρχικά είχε προγραμματιστεί να σταματήσει την παραγωγή των κινητήρων 2.0 και 1.5 HDi μέσα στο 2025 (διαβάστε περισσότερα)
Τα τελευταία χρόνια, ο όμιλος Stellantis έχει επικεντρωθεί στον εξηλεκτρισμό της γκάμας του, με στόχο από το 2030 να προσφέρει στην Ευρώπη αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν πρόσφατα σε γερμανικά περιοδικά, η Stellantis επανεξετάζει τη στρατηγική της και ενδέχεται να επενδύσει σε νέους κινητήρες diesel με υβριδική τεχνολογία.
Τον Ιανουάριο του 2025, το ισπανικό μέσο «Highmotor» ανέφερε ότι ο Jean-Philippe Imparato, νέος επικεφαλής της Stellantis για την Ευρώπη, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής των diesel, ειδικά σε συνδυασμό με υβριδικά συστήματα.
Σύμφωνα με γαλλικά δημοσιεύματα, η Stellantis επενδύει ήδη στην εξέλιξη ενός νέου diesel κινητήρα για επιβατικά αυτοκίνητα και SUV.
Ένα από τα εργοστάσια που φαίνεται να παίζουν ρόλο σε αυτή τη στρατηγική είναι το Trémery στη Γαλλία, το οποίο αρχικά είχε προγραμματιστεί να σταματήσει την παραγωγή των κινητήρων 2.0 και 1.5 HDi μέσα στο 2025 (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών