Ένας νέος αερόσακος που ενεργοποιείται κοντά στα πόδια του οδηγού και του συνοδηγού υπόσχεται να μειώσει τους τραυματισμούς στα κάτω άκρα, ειδικά σε αυτοκίνητα με δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης.
Η ZF Lifetec παρουσίασε έναν νέο αερόσακο φτέρνας, σχεδιασμένο να μειώνει τον κίνδυνο σοβαρών τραυματισμών στον αστράγαλο και το πέλμα των εμπρός επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης.
Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, ο αερόσακος ενεργοποιείται κοντά στα πόδια του οδηγού και του συνοδηγού, απορροφώντας μέρος της πρόσκρουσης και προσφέροντας σταθερότητα για τη μείωση των τραυματισμών στα κάτω άκρα.
Σύμφωνα με τη ZF Lifetec, η οποία αποτελεί πλέον αυτόνομη μονάδα του ομίλου ZF και προέρχεται από το τμήμα συστημάτων παθητικής ασφάλειας της εταιρείας, πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία.
Ο νέος αερόσακος αναμένεται να είναι διαθέσιμος από το 2028, χρονιά κατά την οποία περισσότερα αυτοκίνητα θα διαθέτουν λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο οδηγός θα μπορεί να υιοθετήσει μια πιο άνετη θέση καθίσματος, γεγονός που καθιστά πιο δύσκολη την προστασία των ποδιών σε περίπτωση σύγκρουσης (διαβάστε περισσότερα)
Σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης, ο αερόσακος ενεργοποιείται κοντά στα πόδια του οδηγού και του συνοδηγού, απορροφώντας μέρος της πρόσκρουσης και προσφέροντας σταθερότητα για τη μείωση των τραυματισμών στα κάτω άκρα.
Σύμφωνα με τη ZF Lifetec, η οποία αποτελεί πλέον αυτόνομη μονάδα του ομίλου ZF και προέρχεται από το τμήμα συστημάτων παθητικής ασφάλειας της εταιρείας, πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία.
Ο νέος αερόσακος αναμένεται να είναι διαθέσιμος από το 2028, χρονιά κατά την οποία περισσότερα αυτοκίνητα θα διαθέτουν λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης.
Σε αυτό το πλαίσιο, ο οδηγός θα μπορεί να υιοθετήσει μια πιο άνετη θέση καθίσματος, γεγονός που καθιστά πιο δύσκολη την προστασία των ποδιών σε περίπτωση σύγκρουσης (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών