Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Στα ύψη οι χορηγίες και τα κέρδη για την Formula 1

tags :
Στα ύψη οι χορηγίες και τα κέρδη για την Formula 1
Η Formula 1 διανύει μία από τις πιο κερδοφόρες περιόδους της ιστορίας της, με τον οικονομικό της χάρτη να μεταμορφώνεται ριζικά μέσα σε λίγα χρόνια.
Η εισροή νέων χορηγών, τόσο σε επίπεδο ομάδων όσο και σε επίπεδο διοργάνωσης, αντικατοπτρίζει την αυξανόμενη δημοφιλία της, που αγγίζει πλέον νεανικά και πιο διαφοροποιημένα κοινά.
Το νέο πρόσωπο της Formula 1.
Η αλλαγή αυτή δεν είναι τυχαία.
Η επιτυχία της σειράς «Drive to Survive» στο Netflix λειτούργησε ως καταλύτης για την ανανέωση της εικόνας της Formula 1, παρουσιάζοντάς την όχι μόνο ως ένα άθλημα για «ειδικούς» αλλά και ως μια ψυχαγωγική εμπειρία γεμάτη δράμα και ανθρώπινες ιστορίες.
Παράλληλα, η στρατηγική ενίσχυση της παρουσίας της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης άνοιξε τον δρόμο για την προσέλκυση νεανικών κοινών που παραδοσιακά απείχαν από το άθλημα.
Η διοργάνωση, υπό την ηγεσία της Liberty Media, κατάφερε να δημιουργήσει μια ισορροπία μεταξύ παράδοσης και καινοτομίας.
Η εφαρμογή του budget cap έχει συμβάλει καθοριστικά στην εξισορρόπηση του ανταγωνισμού, ενώ οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί έχουν κάνει τους αγώνες πιο ενδιαφέροντες και απρόβλεπτους.
Όλα αυτά έχουν ενισχύσει τη δημοτικότητα της Formula 1, η οποία πλέον απευθύνεται σε ένα κοινό που εκτείνεται από παραδοσιακούς φαν έως νέους θεατές που ανακαλύπτουν για πρώτη φορά το σπορ.
Αύξηση των χορηγιών στις ομάδες.
Οι νέες συνθήκες έχουν δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα θελκτικό περιβάλλον για τους χορηγούς.
Οι ομάδες της Formula 1, που κάποτε πάλευαν να επιβιώσουν οικονομικά, πλέον βρίσκονται σε θέση να κλείνουν συμφωνίες εκατομμυρίων.
Η Ferrari, για παράδειγμα, συνεχίζει να επεκτείνει το χορηγικό της πρόγραμμα με μεγάλα ονόματα όπως η HP και η Unicredit, ενώ η Mercedes εξασφάλισε συνεργασία με την Adidas, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το εμπορικό της προφίλ (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης