γράφει : Δ.Ν.
Στο μέτωπο των αποτελεσμάτων σήμερα η Lamda Development συνεχίζει την ροή των δημοσιεύσεων ακολουθούμενη την Τετάρτη το απόγευμα (31/5) από την Alpha bank.
!KATAΣKΕΥΕΣ: Στις 3 Ιουνίου η δημοπράτηση της νέας γραμμής 4 του Μετρό – Μάχη για το έργο των 1,8 δισ. ευρώ… Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 1,4 δις. ευρώ (1,8 δισ. ευρώ με ΦΠΑ)…
!ΦΦΓΚΡΠ: Ντεφορμέ, με 1-7 (!) στα τελευταία (8) πρόσημα και από τα 21,2700 στα 19,6400 ευρώ στην κφση των 1,31 δισ. ευρώ. Αλλά χθες μείωσε το σκορ σε 2-7 με το +1,83% στα 20,0000 ακριβώς.
!ΔΕΗ: Σε μεγάλες φόρμες η μετοχή ξεπέρασε και τα 4,5000 ευρώ… Ας όψονται όσοι είχαν λυσσάξει ότι θα την διέλυαν, αφού δεν είχε μείνει τίποτα όρθιο στην επιχείρηση. Την επόμενη φορά, δεν θα είμαστε τόσο ευκολόπιστοι… Κοινώς… το φυσάμε και δεν κρυώνει…
!ΤΙΤΑΝ: Respect στις δυνάμεις που τράβηξαν την τιμή σε αυτά τα επίπεδα… ‘Οπου μιλάει το χρήμα, επιβάλλει και τον δικό του νόμο… Αισίως, στα 2,17 δισ. ευρώ η κφση… ‘Ισως, να πλησιάζει η ώρα του πραγματικού turnaround για τον όμιλο…
!ΠΑΝΓΑΙΑ: Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου για την τρίμηνη περίοδο που έληξε την 31 Μαρτίου 2017 ανήλθε σε €28,7 εκατ. έναντι €28,6 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016 (αύξηση 0,2%).
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε €17,1 εκατ., έναντι €19,0 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016 (μείωση 10,1%). Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στην αλλαγή του φορολογικού πλαισίου των ΑΕΕΑΠ που είχαν αποτέλεσμα οι φόροι να αυξηθούν από €0,4 εκατ. σε €2,7 εκατ. το Α’ τρίμηνο του 2017 (αύξηση 598%).
!ΠΑΝΓΑΙΑ(1): Η Εσωτερική Αξία (NAV) του Ομίλου την 31η Μαρτίου 2017 ανήλθε σε €1,22 δισ. ή €4,7400 ανά μετοχή (31.12.2016: €1,19 δισ. και €4,6800 αντίστοιχα).
………..
_____
!REDS – ΚΑΜΠ: Η Grivalia αποτιμάται σε επίπεδα ανώτερα της NAV της, σε παραπλήσια επίπεδα οι ΠΑΝΓΑΙΑ και ΛΑΜΔΑ… Το ίδιο και η ΤΡΑΣΤΟΡ. Και έχεις και την… “λεγάμενη” που απέχει από την δική της NAV σχεδόν 160%(!!)… ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τέτοιο φαινόμενο στον κλάδο… Μεγάλη ευκαιρία για πραγματικούς επενδυτές…
!ΕΛΑΣΤΡΟΝ: Δείχνουν ότι το εννοούν, εξ ου και η επάνοδός τους… Η μετοχή είναι τζάμπα, αλλά τι μπορεί να υπολογίζει κανείς σε μία τόσο ανώμαλη αγορά όπως αυτή του Χ.Α. Να βλέπεις σαπάκια στα 40, 50 και 60 εκατ. ευρώ (!!!) και αυτή στα… 19 εκατ. ευρώ… Η αγορά πάντα όμως – έρχεται η στιγμή – τιμωρεί την παραφροσύνη και επιβραβεύει την αξία… Αυτό, ποτέ να μην το ξεχνάμε…
!ΝEWSPHONE: Στο +9% και με ανεκτέλεστο αγορών, έστω πολύ μικρό… Ασυνήθιστο φαινόμενο για την μετοχή της και θα θέλαμε να δούμε να ανεβάζει συναλλαγές, ν αποκτά μία σταθεροποίηση κοκ πριν την πάρουμε στα σοβαρά…
!ΔΡΟΜΕΑΣ: Στο +90% εφέτος και η αποτίμηση αρχίζει να γίνεται ανεκτή βάσει των νυν δεδομένων και των σχετικών συγκρίσεων. Πολύ καλή βελτίωση στα χρηματοοικονομικά μεγέθη του, πρόβλημα ο υψηλός δανεισμός που εξυπηρετείται πάντως… Προέχει να κερδίσει νέα συμβόλαια παραγγελιών…
!SPACE: Ανοδος 9,6% για την μετοχή στα 1,6000 ευρώ και με την κφση 10,3 εκατ. ευρώ. Ξοδεύοντας ελάχιστα ευρώ φτιάχνουν μία αξιόπιστη κφση στο ταμπλό… Και +145% εφέτος από τα χαμηλά των 0,6500 ευρώ… (έκανε και 0,6010 ευρώ)… Μόνιμο πρόβλημα η έλλειψη εμπορευσμότητας, με 26535 τεμάχια να έχουν αλλάξει εφέτος (μ.ο ημερησίως 265 τμχ)
- Σε ότι αφορά τις αποκοπές μερισμάτων σήμερα το Πλαίσιο και τα ΕΧΑΕ θα διαπραγματεύονται χωρίς το μέρισμα χρήσεως ύψους 5 και 6 λεπτών ανά μετοχή αντίστοιχα.
- Έως αύριο Τετάρτη αναμένεται η απόφαση για την πώληση της Εθνικής Ασφαλιστικής μετά την παράταση κατά ένα μήνα της διαδικασίας προσφορών.
- Τέλος το απόγευμα της Τετάρτης θα λάβει χώρα η 6μηνιαία αναδιάρθρωση των δεικτών του MSCI
- Που είθισται να επηρεάζει έντονα συναλλακτικά την συμπεριφορά των μετοχών που συμμετέχουν στους σχετικούς δείκτες.
!KATAΣKΕΥΕΣ: Στις 3 Ιουνίου η δημοπράτηση της νέας γραμμής 4 του Μετρό – Μάχη για το έργο των 1,8 δισ. ευρώ… Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 1,4 δις. ευρώ (1,8 δισ. ευρώ με ΦΠΑ)…
- Θα χρηματοδοτηθεί από το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 και την ΕΤΕπ σε ποσοστό που φτάνει το 75%.
- Με την λειτουργία της Γραμμής 4 το δίκτυο του Μετρό της Αθήνας θα μετρά 79 σταθμούς, χωρίς να συνυπολογίζονται τυχόν άλλα μελλοντικά έργα.
- Όσον αφορά την διεκδίκηση του έργου, θεωρείται βέβαιη η συμμετοχή όλων των κατασκευαστικών Ομίλων της χώρας σε κοινοπραξία και με ξένους Ομίλους.
!ΦΦΓΚΡΠ: Ντεφορμέ, με 1-7 (!) στα τελευταία (8) πρόσημα και από τα 21,2700 στα 19,6400 ευρώ στην κφση των 1,31 δισ. ευρώ. Αλλά χθες μείωσε το σκορ σε 2-7 με το +1,83% στα 20,0000 ακριβώς.
- Διατηρούμε την ψυχραιμία μας και ενισχύουμε – κατά βούληση – τις θέσεις μας.
- Ψυχραιμία και υπομονή, μην δίνετε βάση στο,… παρασκήνιο…
- Θα το παίξουν το χαρτί τους, ο κόσμος να χαλάσει…
- Τόχουμε δει πολλάκις το έργο τους…
!ΔΕΗ: Σε μεγάλες φόρμες η μετοχή ξεπέρασε και τα 4,5000 ευρώ… Ας όψονται όσοι είχαν λυσσάξει ότι θα την διέλυαν, αφού δεν είχε μείνει τίποτα όρθιο στην επιχείρηση. Την επόμενη φορά, δεν θα είμαστε τόσο ευκολόπιστοι… Κοινώς… το φυσάμε και δεν κρυώνει…
- Η ΔΕΗ με την δική μας λογική στα 2,50 και 3,00 ευρώ ήταν μπουκιά και συγχώριο… Αλλά ας όψεται ο φόβος πάνω στον οποίο οι insiders κτίζουν περιουσίες…
- ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΜΑΘΗΜΑ για το μέλλον… Τεχνικά βέβαια ο μαέστρος (Η.Ζαχ.) την έδωσε στο πιάτο… Ευτυχώς… Στο +3,88% στα 4,5500 ευρώ με 1,9 εκατ. ευρώ τζίρο…
!ΤΙΤΑΝ: Respect στις δυνάμεις που τράβηξαν την τιμή σε αυτά τα επίπεδα… ‘Οπου μιλάει το χρήμα, επιβάλλει και τον δικό του νόμο… Αισίως, στα 2,17 δισ. ευρώ η κφση… ‘Ισως, να πλησιάζει η ώρα του πραγματικού turnaround για τον όμιλο…
!ΠΑΝΓΑΙΑ: Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου για την τρίμηνη περίοδο που έληξε την 31 Μαρτίου 2017 ανήλθε σε €28,7 εκατ. έναντι €28,6 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016 (αύξηση 0,2%).
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε €17,1 εκατ., έναντι €19,0 εκατ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016 (μείωση 10,1%). Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στην αλλαγή του φορολογικού πλαισίου των ΑΕΕΑΠ που είχαν αποτέλεσμα οι φόροι να αυξηθούν από €0,4 εκατ. σε €2,7 εκατ. το Α’ τρίμηνο του 2017 (αύξηση 598%).
!ΠΑΝΓΑΙΑ(1): Η Εσωτερική Αξία (NAV) του Ομίλου την 31η Μαρτίου 2017 ανήλθε σε €1,22 δισ. ή €4,7400 ανά μετοχή (31.12.2016: €1,19 δισ. και €4,6800 αντίστοιχα).
- Την 31η Μαρτίου 2017 το χαρτοφυλάκιο του Ομίλου αποτελούνταν από 333 εμπορικά ακίνητα (κυρίως καταστήματα και γραφεία), συνολικής εκμισθώσιμης επιφάνειας 899 χιλ. τ.μ.
- Τα περισσότερα από τα ακίνητα βρίσκονται σε περιοχές υψηλής προβολής και εμπορικότητας σε όλη την Ελλάδα, ενώ δεκατέσσερα ακίνητα είναι στην Ιταλία και δύο στη Ρουμανία.
- Δεν τιμά το ταμπλό με την παρουσία της…
- Δεν πρέπει ένας όμιλος σαν και τον δικό της να απαξιώνει έτσι τον θεσμό…
- Με μία τέτοια απίστευτα απαξιωτική παρουσία…
………..
_____
!REDS – ΚΑΜΠ: Η Grivalia αποτιμάται σε επίπεδα ανώτερα της NAV της, σε παραπλήσια επίπεδα οι ΠΑΝΓΑΙΑ και ΛΑΜΔΑ… Το ίδιο και η ΤΡΑΣΤΟΡ. Και έχεις και την… “λεγάμενη” που απέχει από την δική της NAV σχεδόν 160%(!!)… ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ τέτοιο φαινόμενο στον κλάδο… Μεγάλη ευκαιρία για πραγματικούς επενδυτές…
!ΕΛΑΣΤΡΟΝ: Δείχνουν ότι το εννοούν, εξ ου και η επάνοδός τους… Η μετοχή είναι τζάμπα, αλλά τι μπορεί να υπολογίζει κανείς σε μία τόσο ανώμαλη αγορά όπως αυτή του Χ.Α. Να βλέπεις σαπάκια στα 40, 50 και 60 εκατ. ευρώ (!!!) και αυτή στα… 19 εκατ. ευρώ… Η αγορά πάντα όμως – έρχεται η στιγμή – τιμωρεί την παραφροσύνη και επιβραβεύει την αξία… Αυτό, ποτέ να μην το ξεχνάμε…
!ΝEWSPHONE: Στο +9% και με ανεκτέλεστο αγορών, έστω πολύ μικρό… Ασυνήθιστο φαινόμενο για την μετοχή της και θα θέλαμε να δούμε να ανεβάζει συναλλαγές, ν αποκτά μία σταθεροποίηση κοκ πριν την πάρουμε στα σοβαρά…
!ΔΡΟΜΕΑΣ: Στο +90% εφέτος και η αποτίμηση αρχίζει να γίνεται ανεκτή βάσει των νυν δεδομένων και των σχετικών συγκρίσεων. Πολύ καλή βελτίωση στα χρηματοοικονομικά μεγέθη του, πρόβλημα ο υψηλός δανεισμός που εξυπηρετείται πάντως… Προέχει να κερδίσει νέα συμβόλαια παραγγελιών…
!SPACE: Ανοδος 9,6% για την μετοχή στα 1,6000 ευρώ και με την κφση 10,3 εκατ. ευρώ. Ξοδεύοντας ελάχιστα ευρώ φτιάχνουν μία αξιόπιστη κφση στο ταμπλό… Και +145% εφέτος από τα χαμηλά των 0,6500 ευρώ… (έκανε και 0,6010 ευρώ)… Μόνιμο πρόβλημα η έλλειψη εμπορευσμότητας, με 26535 τεμάχια να έχουν αλλάξει εφέτος (μ.ο ημερησίως 265 τμχ)
Σχόλια αναγνωστών