γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
«Ζωηρό» ενδιαφέρον τόσο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ όσο και για τα ελληνικά λιμάνια εκδηλώνουν οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι, αποπειρώντας να «εισβάλλουν» στην ελληνική αγορά.
Ειδικότερα, ο επικεφαλής της ρωσικής κρατικής εταιρείας σιδηροδρόμων, Β. Γιακούνιν, εμφανίστηκε ιδιαιτέρως θετικός ως προς το ενδεχόμενο συγκρότησης κοινοπραξίας για την «εισβολή» στην ελληνική αγορά μεταφορών.
«Διεξάγουμε συνομιλίες με ελληνικές και δυτικές εταιρείες, θέλουμε να συγκροτήσουμε μια συμμαχία, έναν όμιλο» διαμήνυσε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, η «βαρύτητα» της προσωπικότητας του Β. Γιακούνιν κρίνεται ιδιαιτέρως υψηλή, καθώς θεωρείται ένας εκ των «εκλεκτών» του πρόεδρου V. Putin.
Σύμφωνα με ρωσικά δημοσιεύματα, ο ισχυρός «άνδρας» των σιδηροδρόμων φέρεται να προσέφυγε στην βοήθεια του V. Putin, αιτούμενος χρηματική ενίσχυση, προκειμένου να συμμετάσχει στον διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης(ΟΛΘ).
Εν συνέχεια των δημοσιευμάτων, οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι έχει εκδηλώσει και επίσημα το ενδιαφέρον τους, αιτούμενοι τις προαπαιτούμενες πληροφορίες από τις ελληνικές αρχές.
Το αντίτιμο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέρχεται σύμφωνα με πληροφορίες, στα 30 εκατ. ευρώ, ενώ για τον ΟΛΘ στα 100 εκατ. ευρώ.
www.bankingnews.gr
«Διεξάγουμε συνομιλίες με ελληνικές και δυτικές εταιρείες, θέλουμε να συγκροτήσουμε μια συμμαχία, έναν όμιλο» διαμήνυσε χαρακτηριστικά.
Μάλιστα, η «βαρύτητα» της προσωπικότητας του Β. Γιακούνιν κρίνεται ιδιαιτέρως υψηλή, καθώς θεωρείται ένας εκ των «εκλεκτών» του πρόεδρου V. Putin.
Σύμφωνα με ρωσικά δημοσιεύματα, ο ισχυρός «άνδρας» των σιδηροδρόμων φέρεται να προσέφυγε στην βοήθεια του V. Putin, αιτούμενος χρηματική ενίσχυση, προκειμένου να συμμετάσχει στον διαγωνισμό αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης(ΟΛΘ).
Εν συνέχεια των δημοσιευμάτων, οι ρωσικοί σιδηρόδρομοι έχει εκδηλώσει και επίσημα το ενδιαφέρον τους, αιτούμενοι τις προαπαιτούμενες πληροφορίες από τις ελληνικές αρχές.
Το αντίτιμο για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέρχεται σύμφωνα με πληροφορίες, στα 30 εκατ. ευρώ, ενώ για τον ΟΛΘ στα 100 εκατ. ευρώ.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών