γράφει : ΜΑΡΙΝΑ ΦΟΥΝΤΑ
(upd)Την οριστική απόρριψη του deal μεταξύ Olympic Air και Aegean φαίνεται ότι θα αποφασίσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή Ανταγωνισμού, παγώνοντας μέσα σε 2 χρόνια και πάλι τις προσπάθειες να ενώσουν οι δύο εταιρείες τις δυνάμεις τους. Το θέμα έχει ήδη αποκαλύψει από την Πέμπτη το www.bankingnews.gr.
Η συμφωνία πρέβλεπε ότι η Οlympic Air θα καταστεί θυγατρική της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αθηνών Aegean. Το τίμημα του 100% της Olympic Air που ορίστηκε σε 72 εκατ. ευρώ θα καταβαλλόταν τμηματικά αλλά σε μετρητά από την Aegean προς την ΜIG. Όμως, όπως όλα δείχνουν η Οlympic Air θα παραμείνει στη MIG, σύμφωνα με πληροφορίες του www.bankingnews.gr.
Ενδεικτικό του κλίματος είναι οι μεγάλες πιέσεις που δέχθηκε η μετοχή της MIG στο ΧΑ. Η ΜΙG έκλεισε στο -3,38% και στα 0,3140 ευρώ. Ενδοσυνεδριακά η διακύμανση ήταν μεγάλη, αφού η μετοχή βρέθηκε να υποχωρεί πάνω από 6%, παρά το γεγονός πως στη μεγαλύτερη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης κινήθηκε σε θετικό έδαφος.
Οι δυο εταιρείες το 2010 είχαν ξαναπροσπαθήσει να δημιουργήσουν μία κοινή εταιρεία, ωστόσο, η σχετική συμφωνία δεν εγκρίθηκε ούτε τότε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε., με το σκεπτικό ότι στην Ελλάδα θα υπήρχε μονοπώλιο στις γραμμές εσωτερικού κάτι που θα εκτόξευε τις τιμές των εισιτηρίων (τουλάχιστον στα δημοφιλή δρομολόγια).
Όμως η άσχημη οικονομική κατάσταση της χώρας καθώς και η κατακόρυφη πτώση του πτητικού έργου ανάγκασε τις δύο εταιρίες να ξανακαθίσουν στο ίδιο τραπέζι.
Ειναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, η συνολική κίνηση από την Αθήνα μειώθηκε κατά περίπου 8,1% στις γραμμές εσωτερικού και κατά 13,9% στις γραμμές εξωτερικού.
Οι δύο εταιρίες μπορεί να τα έχουν βρει αλλά μάλλον δεν έπεισαν ούτε τώρα την Ευρωπαϊκή Επιτροπή καθώς αναμένεται να γνωμοδοτήσει κατά της συγχώνευσης.
www.bankingnews.gr
Ενδεικτικό του κλίματος είναι οι μεγάλες πιέσεις που δέχθηκε η μετοχή της MIG στο ΧΑ. Η ΜΙG έκλεισε στο -3,38% και στα 0,3140 ευρώ. Ενδοσυνεδριακά η διακύμανση ήταν μεγάλη, αφού η μετοχή βρέθηκε να υποχωρεί πάνω από 6%, παρά το γεγονός πως στη μεγαλύτερη διάρκεια της σημερινής συνεδρίασης κινήθηκε σε θετικό έδαφος.
Οι δυο εταιρείες το 2010 είχαν ξαναπροσπαθήσει να δημιουργήσουν μία κοινή εταιρεία, ωστόσο, η σχετική συμφωνία δεν εγκρίθηκε ούτε τότε από την Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε., με το σκεπτικό ότι στην Ελλάδα θα υπήρχε μονοπώλιο στις γραμμές εσωτερικού κάτι που θα εκτόξευε τις τιμές των εισιτηρίων (τουλάχιστον στα δημοφιλή δρομολόγια).
Όμως η άσχημη οικονομική κατάσταση της χώρας καθώς και η κατακόρυφη πτώση του πτητικού έργου ανάγκασε τις δύο εταιρίες να ξανακαθίσουν στο ίδιο τραπέζι.
Ειναι χαρακτηριστικό ότι το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς, η συνολική κίνηση από την Αθήνα μειώθηκε κατά περίπου 8,1% στις γραμμές εσωτερικού και κατά 13,9% στις γραμμές εξωτερικού.
Οι δύο εταιρίες μπορεί να τα έχουν βρει αλλά μάλλον δεν έπεισαν ούτε τώρα την Ευρωπαϊκή Επιτροπή καθώς αναμένεται να γνωμοδοτήσει κατά της συγχώνευσης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών