γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
Αποτελεί πλέον κανόνα ότι σε μια ευνομούμενη και αναπτυγμένη χώρα οι δικαστικές αρχές αποτελούν το θεμέλιο λίθο λειτουργίας της οικονομίας. Το σκάνδαλο της Siemens αναμφισβήτητα αποτελεί το όνειδος της περιόδου της μεταπολίτευσης, μετά μάλιστα και την αρχειοθέτηση του από τις δικαστικές αρχές.
Αντ’ αυτού, μία χώρα της Λατινικής Αμερικής και αναδυόμενη οικονομία, η Βραζιλία, σχεδιάζει να στραφεί νομικά κατά της Siemens, προκειμένου να αποκαταστήσει τους δημόσιους πόρους που έχασε από το φερόμενο ως καρτέλ που είχε δημιουργήσει η γερμανική εταιρία.
Με άλλα λόγια, η Βραζιλία, θα απαιτήσει από τη Siemens τεράστια ποσά σε περίπτωση που δικαιωθεί η καταγγελία που υπεβλήθηκε στην βραζιλιάνικη επιτροπή ανταγωνισμού από την αρχή εθνικών σιδηροδρόμων της χώρας, ότι μαζί με άλλες εταιρείες έστησαν καρτέλ που αύξανε τις τιμές των συμβολαίων για την κατασκευή και λειτουργία σιδηροδρομικών γραμμών από το 1990 μέχρι το 2007.
Σας θυμίζει κάτι η καταγγελία;
Θυμίζουμε ότι οι δικαστικές αρχές της Αμερικής είχαν αποκαλύψει το κολοσσιαίο σκάνδαλο της Siemens στην Ελλάδα. Ένα κομμάτι του, αφορούσε την προμήθεια «30 ηλεκτρικών μηχανών και 100 βαγονιών της Siemens, αξίας 235 εκατ. ευρώ από τον Ο.Σ.Ε.» που δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και σάπιζαν στα αμαξοστάσια, όπως κατήγγειλαν δημοσιεύματα της εποχής.
Τα δημοσιεύματα συνεχίστηκαν με την ίδια ένταση από το προφανές σκάνδαλο, φέρνοντας καινούρια στοιχεία στην δημοσιότητα: «Σκανδαλώδη σύμβαση υπέγραψε ο Ο.Σ.Ε., νοίκιασαν τρένα στην τιμή που θα τα αγόραζαν». Αναφέρεται σε οκτώ δίδυμες ντιζελοκίνητες αυτοκινητάμαξες τύπου «Desiro Classic».
Ίσως η Βραζιλία, η οποία μάλιστα τους τελευταίους μήνες αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα κοινωνικής ηρεμίας λόγω της φτωχοποίησης του λαού της, να λειτουργεί πιο κοντά στα πρότυπα μιας ευνομούμενης κοινωνίας.
www.bankingnews.gr
Με άλλα λόγια, η Βραζιλία, θα απαιτήσει από τη Siemens τεράστια ποσά σε περίπτωση που δικαιωθεί η καταγγελία που υπεβλήθηκε στην βραζιλιάνικη επιτροπή ανταγωνισμού από την αρχή εθνικών σιδηροδρόμων της χώρας, ότι μαζί με άλλες εταιρείες έστησαν καρτέλ που αύξανε τις τιμές των συμβολαίων για την κατασκευή και λειτουργία σιδηροδρομικών γραμμών από το 1990 μέχρι το 2007.
Σας θυμίζει κάτι η καταγγελία;
Θυμίζουμε ότι οι δικαστικές αρχές της Αμερικής είχαν αποκαλύψει το κολοσσιαίο σκάνδαλο της Siemens στην Ελλάδα. Ένα κομμάτι του, αφορούσε την προμήθεια «30 ηλεκτρικών μηχανών και 100 βαγονιών της Siemens, αξίας 235 εκατ. ευρώ από τον Ο.Σ.Ε.» που δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και σάπιζαν στα αμαξοστάσια, όπως κατήγγειλαν δημοσιεύματα της εποχής.
Τα δημοσιεύματα συνεχίστηκαν με την ίδια ένταση από το προφανές σκάνδαλο, φέρνοντας καινούρια στοιχεία στην δημοσιότητα: «Σκανδαλώδη σύμβαση υπέγραψε ο Ο.Σ.Ε., νοίκιασαν τρένα στην τιμή που θα τα αγόραζαν». Αναφέρεται σε οκτώ δίδυμες ντιζελοκίνητες αυτοκινητάμαξες τύπου «Desiro Classic».
Ίσως η Βραζιλία, η οποία μάλιστα τους τελευταίους μήνες αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα κοινωνικής ηρεμίας λόγω της φτωχοποίησης του λαού της, να λειτουργεί πιο κοντά στα πρότυπα μιας ευνομούμενης κοινωνίας.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών