γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
Η ευρωπαϊκή κρίση δεν «βλάπτει» μόνο τα κράτη - μέλη της Ευρωζώνης αλλά και μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, οι οποίες βλέπουν τις θυγατρικές τους στην Ευρώπη να λιμνάζουν στην στασιμότητα και την επιβράδυνση.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν η εταιρεία τροφίμων Nestle και η εταιρεία υπόδησης και ένδυσης Adidas.
Αμφότερες διαθέτουν ένα εκ των ισχυρότερων «ονομάτων» στην παγκόσμια αγορά.
Ωστόσο, αυτό δεν τους εμποδίζει να «βλέπουν» τις πωλήσεις τους στην ευρωπαϊκή αγορά, να συρρικνώνονται συνεχώς.
«Οι αγοραστές στην Ευρώπη μειώνεται συνεχώς, πλην της Βρετανίας, με τα έσοδα μας να υποχωρούν το α’ 6μηνο του 2013 σε χαμηλό 4 ετών» διαμηνύει η Nestle.
«Στην Ευρώπη οι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στις τιμές» διαμηνύει εκ μέρους της εταιρείας τροφίμων, ο P. Bulcke, εκτελεστικός διευθυντής.
«Η ανάπτυξή μας ήταν υποτονική, πλήρως ευθυγραμμισμένη με την μείωση των τιμών και την αποκλιμάκωση της ζήτησης» υπογραμμίζει παράλληλα.
Η ίδια ιστορία εξελίσσεται και στην Adidas, η οποία αναθεώρησε επί τα χείρω τις εκτιμήσεις της για το 2013, εξαιτίας της υποτονικής ευρωπαϊκής αγοράς.
Μάλιστα, το β’ 3μηνο του 2013 οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 4%, καθώς διαμορφώθηκαν στα 3,38 δισ. ευρώ.
Η ραγδαία μείωση στις πωλήσεις επήλθε κυρίως στην δυτική Ευρώπη, όπου η πτώση ανήλθε στο 11%.
«Η Adidas αντιμετωπίζει σημαντικές μακροοικονομικές προκλήσεις στην περιοχή της Ευρώπης» υποστηρίζει ο εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας, H. Hainer.
www.bankingnews.gr
Αμφότερες διαθέτουν ένα εκ των ισχυρότερων «ονομάτων» στην παγκόσμια αγορά.
Ωστόσο, αυτό δεν τους εμποδίζει να «βλέπουν» τις πωλήσεις τους στην ευρωπαϊκή αγορά, να συρρικνώνονται συνεχώς.
«Οι αγοραστές στην Ευρώπη μειώνεται συνεχώς, πλην της Βρετανίας, με τα έσοδα μας να υποχωρούν το α’ 6μηνο του 2013 σε χαμηλό 4 ετών» διαμηνύει η Nestle.
«Στην Ευρώπη οι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι στις τιμές» διαμηνύει εκ μέρους της εταιρείας τροφίμων, ο P. Bulcke, εκτελεστικός διευθυντής.
«Η ανάπτυξή μας ήταν υποτονική, πλήρως ευθυγραμμισμένη με την μείωση των τιμών και την αποκλιμάκωση της ζήτησης» υπογραμμίζει παράλληλα.
Η ίδια ιστορία εξελίσσεται και στην Adidas, η οποία αναθεώρησε επί τα χείρω τις εκτιμήσεις της για το 2013, εξαιτίας της υποτονικής ευρωπαϊκής αγοράς.
Μάλιστα, το β’ 3μηνο του 2013 οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 4%, καθώς διαμορφώθηκαν στα 3,38 δισ. ευρώ.
Η ραγδαία μείωση στις πωλήσεις επήλθε κυρίως στην δυτική Ευρώπη, όπου η πτώση ανήλθε στο 11%.
«Η Adidas αντιμετωπίζει σημαντικές μακροοικονομικές προκλήσεις στην περιοχή της Ευρώπης» υποστηρίζει ο εκτελεστικός διευθυντής της εταιρείας, H. Hainer.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών