Τελευταία Νέα
Τραπεζικά νέα

Το σχέδιο της ΕΕ για τα κόκκινα δάνεια - Τι αναφέρει για τιτλοποιήσεις NPEs και κεφάλαια - Επιβεβαίωση BN

Το σχέδιο της ΕΕ για τα κόκκινα δάνεια - Τι αναφέρει για τιτλοποιήσεις NPEs και κεφάλαια - Επιβεβαίωση BN
Δεκτή η πρόταση της Κομισιόν από το Ευρωκοινοβούλιο - Τα οφέλη για τις Ελληνικές Τράπεζες
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε σήμερα 16 Δεκεμβρίου 2021 το σχέδιο πρόληψης για τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, που κατέγραψε ήδη το  BankingNews.
H πρόταση αυτή αποτελεί το αποτέλεσμα της κρίσης του κορονοϊού. Στόχος της στρατηγικής, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, είναι να εξασφαλίζει ότι τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις της ΕΕ εξακολουθούν να έχουν πρόσβαση στη χρηματοδότηση που χρειάζονται εξού και διαμορφώνει συνθήκες φθηνότερες σε ότι αφορά τις τιτλοπιήσεις ώστε οι τράπεζες να αποκομίσουν σχετικά κεφάλαια και να τα διαθέσουν στην οικονομία.
Η Ευρωπαϊκή Ενωση προτείνει τη διαχείριση των θεμάτων σε κεντρικό επίπεδο καθώς μόνον τότε μπορεί να επιτευχθεί ο στόχος.
Οι τράπεζες διαδραματίζουν κρίσιμο ρόλο στον μετριασμό των επιπτώσεων της κρίσης του κορονοϊού, διατηρώντας τη χρηματοδότηση της οικονομίας. Η χρηματοδότηση της οικονομίας είναι καίριας σημασίας για τη στήριξη της οικονομικής ανάκαμψης της ΕΕ. Δεδομένου του αντικτύπου του κορονοϊού στην οικονομία της ΕΕ, ο όγκος των ΜΕΔ αναμένεται να αυξηθεί σε ολόκληρη την ΕΕ, αν και ο χρόνος εκδήλωσης και το μέγεθος αυτής της αύξησης εξακολουθούν να είναι αβέβαια. Ανάλογα με την ταχύτητα ανάκαμψης της οικονομίας της ΕΕ από την κρίση του κορονοϊού, η ποιότητα των περιουσιακών στοιχείων των τραπεζών — και, με τη σειρά της, η δανειοδοτική τους ικανότητα — θα μπορούσαν να επιδεινωθούν.
Ο κ. Βάλντις Ντρομπρόβσκις, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος για μια Οικονομία στην Υπηρεσία των Ανθρώπων, δήλωσε τα εξής: «Η ιστορία μας δείχνει ότι είναι καλύτερο να αντιμετωπίζουμε τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια έγκαιρα και αποφασιστικά, ιδίως αν θέλουμε οι τράπεζες να συνεχίσουν να στηρίζουν τις επιχειρήσεις και τα νοικοκυριά. Στην παρούσα φάση αναλαμβάνουμε προληπτική και συντονισμένη δράση. Η στρατηγική που παρουσιάσαμε σήμερα θα συμβάλει στην ταχεία και βιώσιμη ανάκαμψη της Ευρώπης, βοηθώντας τις τράπεζες να απαλλάξουν τους ισολογισμούς τους από αυτά τα δάνεια και να διατηρήσουν τη ροή των πιστώσεων».
Η κ. Μαρέιντ Μαγκίνες, Επίτροπος αρμόδια για τις Χρηματοπιστωτικές Υπηρεσίες, τη Χρηματοπιστωτική Σταθερότητα και την Ένωση Κεφαλαιαγορών, δήλωσε τα εξής: «Πολλές επιχειρήσεις και νοικοκυριά έχουν υποστεί σημαντική οικονομική πίεση λόγω της πανδημίας.
Για την Επιτροπή, ύψιστη προτεραιότητα αποτελεί η διασφάλιση ότι οι ευρωπαίοι πολίτες και οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις εξακολουθούν να λαμβάνουν στήριξη από τις τράπεζές τους.
Σήμερα προτείνουμε μια σειρά μέτρων τα οποία, παράλληλα με τη διασφάλιση της προστασίας των δανειοληπτών, μπορούν να προλάβουν μία αύξηση των ΜΕΔ, παρόμοια με εκείνη που σημειώθηκε μετά την τελευταία χρηματοπιστωτική κρίση».

Οι τέσσερις στόχοι

Προκειμένου να παρασχεθούν στα κράτη μέλη και στον χρηματοπιστωτικό τομέα τα απαραίτητα εργαλεία για την έγκαιρη αντιμετώπιση της αύξησης των ΜΕΔ στον τραπεζικό τομέα της ΕΕ, η Επιτροπή προτείνει μια σειρά δράσεων με τέσσερις κύριους στόχους:

Περαιτέρω ανάπτυξη δευτερογενών αγορών για επισφαλή περιουσιακά στοιχεία: Η περαιτέρω ανάπτυξη δευτερογενών αγορών θα δώσει τη δυνατότητα στις τράπεζες να κρατήσουν τα ΜΕΔ εκτός των ισολογισμών τους, διασφαλίζοντας παράλληλα περαιτέρω ενισχυμένη προστασία για τους οφειλέτες.
Βασικό βήμα στη διαδικασία αυτή θα είναι η έγκριση της πρότασης της Επιτροπής για τους διαχειριστές πιστώσεων και τους αγοραστές πιστώσεων, η οποία συζητείται επί του παρόντος από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο.
Οι κανόνες αυτοί θα ενισχύσουν την προστασία των οφειλετών στις δευτερογενείς αγορές.
Η Επιτροπή κρίνει σκόπιμη τη δημιουργία κεντρικού ηλεκτρονικού κόμβου δεδομένων σε επίπεδο ΕΕ, προκειμένου να ενισχυθεί η διαφάνεια της αγοράς.
Ένας τέτοιος κόμβος θα λειτουργεί ως αρχείο δεδομένων στο οποίο θα στηρίζεται η αγορά ΜΕΔ, προκειμένου να καταστεί δυνατή η καλύτερη ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων [πωλητές πιστώσεων, αγοραστές πιστώσεων, διαχειριστές πιστώσεων, εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων (ΕΔΠΣ) και ιδιωτικές πλατφόρμες ΜΕΔ], ώστε τα ΜΕΔ να αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά.
Βάσει δημόσιας διαβούλευσης, η Επιτροπή θα διερευνήσει διάφορες εναλλακτικές λύσεις για τη δημιουργία κέντρου δεδομένων σε ευρωπαϊκό επίπεδο και θα καθορίσει την καλύτερη μελλοντική πορεία. Μία από τις εναλλακτικές είναι η δημιουργία κόμβου δεδομένων με την επέκταση του πεδίου αρμοδιοτήτων της υφιστάμενης ευρωπαϊκής αποθήκης δεδομένων (European DataWarehouse).
Μεταρρύθμιση της νομοθεσίας της ΕΕ για την εταιρική αφερεγγυότητα και την είσπραξη οφειλών: Η μεταρρύθμιση θα συμβάλει στη σύγκλιση των διαφόρων πλαισίων αφερεγγυότητας σε ολόκληρη την ΕΕ, διατηρώντας παράλληλα υψηλά πρότυπα προστασίας των καταναλωτών.
Η ευρύτερη σύγκλιση των διαδικασιών αφερεγγυότητας θα αυξήσει την ασφάλεια δικαίου και θα επιταχύνει την ανάκτηση αξίας προς όφελος τόσο του πιστωτή όσο και του οφειλέτη.
Η Επιτροπή καλεί το Κοινοβούλιο και το Συμβούλιο σε ταχεία σύναψη συμφωνίας σχετικά με τη νομοθετική πρόταση για κανόνες ελάχιστης εναρμόνισης σχετικά με την ταχεία εξωδικαστική αναγκαστική εκτέλεση επί εξασφαλίσεων, την οποία πρότεινε η Επιτροπή το 2018.
Στήριξη της σύστασης και συνεργασίας εθνικών εταιρειών διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων (ΕΔΠΣ) σε επίπεδο ΕΕ: Οι εταιρείες διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων είναι φορείς που παρέχουν αρωγή σε τράπεζες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αφαιρούν ΜΕΔ από τους ισολογισμούς τους.
Έτσι βοηθούν τις τράπεζες να επικεντρωθούν εκ νέου στη χορήγηση δανείων σε βιώσιμες επιχειρήσεις και νοικοκυριά αντί να διαχειρίζονται ΜΕΔ.
Η Επιτροπή είναι έτοιμη να στηρίξει τα κράτη μέλη στη δημιουργία εθνικών ΕΔΠΣ — εφόσον το επιθυμούν — και θα διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να ενισχυθεί η συνεργασία με τη δημιουργία ενός ενωσιακού δικτύου εθνικών ΕΔΠΣ.
Παρόλο που οι εθνικές ΕΔΠΣ είναι πολύτιμες διότι διαθέτουν εγχώρια εμπειρογνωμοσύνη, ένα ενωσιακό δίκτυο εθνικών ΕΔΠΣ θα μπορούσε να δώσει τη δυνατότητα στους εθνικούς φορείς να ανταλλάσσουν βέλτιστες πρακτικές, να επιβάλλουν πρότυπα δεδομένων και διαφάνειας και να συντονίζουν καλύτερα τις δράσεις τους.
Το δίκτυο των ΕΔΠΣ θα μπορούσε επίσης να χρησιμοποιεί τον κόμβο δεδομένων για τον συντονισμό και τη συνεργασία μεταξύ τους, με σκοπό την ανταλλαγή πληροφοριών σχετικά με τους επενδυτές, τους οφειλέτες και τους διαχειριστές.
Η πρόσβαση σε πληροφορίες σχετικά με τις αγορές ΜΕΔ προϋποθέτει την τήρηση όλων των σχετικών κανόνων για την προστασία των δεδομένων των οφειλετών.
Προφυλακτικά μέτρα: Παρόλο που ο τραπεζικός τομέας της ΕΕ είναι συνολικά πολύ πιο υγιής από ό, τι μετά τη χρηματοπιστωτική κρίση, τα κράτη μέλη εξακολουθούν να έχουν διαφορετικές αντιδράσεις οικονομικής πολιτικής. Δεδομένων των ειδικών συνθηκών της τρέχουσας κρίσης στον τομέα της υγείας, οι αρχές έχουν τη δυνατότητα να εφαρμόζουν προληπτικά μέτρα δημόσιας στήριξης, όπου χρειάζεται, ώστε να διασφαλίζεται η συνέχιση της χρηματοδότησης της πραγματικής οικονομίας, στο πλαίσιο της οδηγίας της ΕΕ για την ανάκαμψη και την εξυγίανση των τραπεζών και τα πλαίσια των κρατικών ενισχύσεων.
 
Όπως μετέδιδε νωρίτερα το bankingnews.gr
 
Αποκλειστικό: Νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία για φθηνές τιτλοποιήσεις NPEs - Οι ελληνικές τράπεζες θα δαπανούν λιγότερα κεφάλαια για εξυγίανση

Λιγότερα κεφάλαια θα δεσμεύουν εφεξής οι τιτλοποιήσεις κόκκινων δανείων από τις τράπεζες, προκειμένου αυτές να μπορούν να διαθέτουν κεφαλαιακά αποθέματα για τη χρηματοδότηση της πραγματικής οικονομίας.
Ετσι τα πιστωτικά ιδρύματα θα χρειάζονται λιγότερα κεφάλαια για να καθαρίσουν τα χαρτοφυλάκιά τους από τα κόκκινα δάνεια.
Σημαντικά προνόμια δίδει στις ελληνικές τράπεζες η αλλαγή πολλώ δε μάλλον στα προγράμματα τιτλοποιήσεων που διευρύνονται διαρκώς και οδηγούν άμεσα στην δημιουργία ενός δεύτερο Ηρακλή.
Με τον τρόπο αυτόν το εργαλείο των τιτλοποιήσεων προσαρμόζεται στις ανάγκες που δημιουργεί στα πιστωτικά ιδρύματα η πανδημία και θα αποτελέσει το κατ’ εξοχήν εργαλείο για τον περιορισμό των κόκκινων δανείων.
Ο νέος κανονισμός περνάει σημαντικό τμήμα των αποφάσεων, των διαδικασιών και των αξιολογήσεων σε κεντρικό επίπεδο δηλαδή σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ενωσης επιτυχάντοντας σε όλα τα επίπεδα αξιολογότερα αποτελέσματα.
Η ανάγκη αλλαγής προέκυψε από το γεγονός πως στο παρελθόν το εργαλείο των τιτλοποιήσεων χρησιμοποιείτο κυρίως για ενήμερα δάνεια ενώ τώρα το σημαντικότερο τμήμα των τιτλοποιήσεων αφορά NPEs

Tι προβλέπει ο νέος κανονισμός

Μικρότερη δέσμευση κεφαλαίων
Μεγαλύτερη ευκαιρία επενδύσεων
Σημαντικές μεταβολές στο πρόγραμμα των τιτλοποιήσεων υιοθέτησε στις 15 Δεκεμβρίου 2020 το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και Συμβούλιο κάνοντας αποδεκτή την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που αλλάζει το σχετικό κανονισμό.
Οι τιτλοποιήσεις αποτελούν σημαντικό συστατικό στοιχείο των χρηστών των αποτελεσματικών χρηματοοικονομικών αγορών δεδομένου ότι συμβάλλουν στη  διαφοροποίηση των πηγών χρηματοδότησης των ιδρυμάτων και στην απελευθέρωση ρυθμιστικού κεφαλαίου που μπορεί να ανακατανεμηθεί για την υποστήριξη περαιτέρω δανεισμού ιδιωτών και επιχειρήσεων.
Επί πλέον, οι τιτλοποιήσεις παρέχουν στα ιδρύματα και σε άλλους συμμετέχοντες στην αγορά πρόσθετες επενδυτικές ευκαιρίες, επιτρέποντας έτσι τη διαφοροποίηση χαρτοφυλακίου και τη διευκόλυνση της ροής χρηματοδότησης σε επιχειρήσεις και ιδιώτες τόσο εντός των κρατών μελών όσο και σε διασυνοριακή βάση σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Είναι σημαντικό να ενισχυθεί η ικανότητα των ιδρυμάτων να παρέχουν την απαραίτητη ροή χρηματοδότησης στην πραγματική οικονομία μετά την πανδημία COVID-19 και παράλληλα να υπάρχουν οι επαρκείς προληπτικές δικλίδες ασφαλείας για τη διατήρηση της οικονομικές σταθερότητας.
Στοχευμένες αλλαγές στον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 575/2013 όσον αφορά το το πλαίσιο τιτλοποίησης  θα πρέπει να συμβάλουν  στην επίτευξη αυτών των στόχων και να ενισχύσουν τη συνοχή και τη συμπληρωματικότητα αυτού του πλαισίου με τα διάφορα μέτρα που λαμβάνονται σε Ενωσιακό και εθνικό επίπεδο για την αντιμετώπιση της πανδημίας COVID-19.
Τα τελικά στοιχεία του πλαισίου της Βασιλείας III που δημοσιεύθηκε στις 7 Δεκεμβρίου 2017 επιβάλλουν έναν ελάχιστο επίπεδο αξιολόγησης πιστοληπτικής ικανότητας όταν οι πάροχοι των εγγυήσεων δεν είναι κρατικοί φορείς

Ελαστικότερη στάθμιση κινδύνου

Είναι επομένως απαραίτητο να τροποποιηθεί το άρθρο 249 παράγραφος 3 του κανονισμού  (ΕΕ) αριθ. 575/2013 για να ευθυγραμμιστεί με το πλαίσιο της Βασιλείας III προκειμένου να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητα των εθνικών συστημάτων δημόσιας εγγύησης που βοηθούν τις στρατηγικές των  πιστωτικών ιδρυμάτων να τιτλοποιήσουν NPEs στον απόηχο της πανδημίας του COVID-19.
Ας σημειωθεί πως για το θέμα αυτό η χώρα μας έδωσε μάχη στην έγκριση του Ηρακλή καθώς απουσίαζε η επενδυτική βαθμίδα δόθηκε κατ’ εξαίρεση η ρήτρα μηδενικού ρίσκου (zero risk) και δεν χρειάστηκε η δέσμευση περισσότερων κεφαλαίων.
Το  μέχρι πρότινος προληπτικό  πλαίσιο της ΕΕ για τις τιτλοποιήσεις είχε  σχεδιαστεί στη βάση των πιο κοινών χαρακτηριστικών των τυπικών συναλλαγών τιτλοποίησης δηλαδή σε τιτλοποιήσεις εξυπηρετούμενων δανείων.
Στη γνωμοδότησή της για την κανονιστική μεταχείριση των τιτλοποιήσεων NPEs της 23ης Οκτωβρίου 2019, η Ευρωπαϊκή Αρχή Τραπεζών (EBA)  είχε επισημάνει  ότι το τρέχον προληπτικό πλαίσιο για τις τιτλοποιήσεις όταν εφαρμόζεται σε τιτλοποιήσεις NPEs, οδηγεί σε δυσανάλογες κεφαλαιακές απαιτήσεις επειδή οι εσωτερικές αξιολογήσεις των τιτλοποιήσεων δεν είναι συνεπείς με τον εξειδικευμένο κίνδυνο που απορρέει από τα κόκκινα δάνεια.
Επομένως, εισάγεται  θεραπεία  για την τιτλοποίηση των NPEs η οποία βασίζεται στην γνωμοδότηση της EBA καθώς και στα διεθνώς συμφωνημένα πρότυπα.
Δεδομένου ότι η αγορά NPEs είναι πολύ πιθανό να αναπτυχθεί και να αλλάξει αρκετά ως αποτέλεσμα της κρίσης COVID-19, η αγορά τιτλοποίησης των κόκκινων δανείων πρέπει να παρακολουθείται και στο πλαίσιο προληπτικής εποπτείας.
Η  τιτλοποίηση NPEs πρέπει να επανεκτιμηθεί στο μέλλον υπό το φως μιας πιθανώς μεγαλύτερης ομάδας δεδομένων.

Συνθετικές τιτλοποιήσεις

Στην «Έκθεση για το πλαίσιο  της συνθετικής τιτλοποίησης» της 6ης Μαΐου 2020, η ΕΒΑ συνιστούσε την εισαγωγή ενός ειδικού πλαισίου απλούς διαφανούς και τυποποιημένου.
Στην παρούσα φάση οδηγούμαστε στην εισαγωγή ενός πιο παραμετροποιημένου μοντέλου ευαισθητοποιημένου στον κίνδυνο όπως άλλωστε έχει συζητηθεί και από την ΕΒΑ στη σχετική της έκθεση λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα προτιμησιακή κανονιστική μεταχείριση των senior κομματιών των υπό τιτλοποίηση χαρτοφυλακίων.
Η διαχείριση αυτή θα οδηγήσει στην απελευθέρωση εποπτικών κεφαλαίων για τράπεζες και θα μπορούσε τελικώς να επεκτείνει περαιτέρω τη δανειοδοτική ικανότητα των πιστωτικών ιδρυμάτων με έναν προληπτικά ισχυρό τρόπο.
Το νέο καθεστώς θα πρέπει να περιλαμβάνει ρυθμίσεις που να προστατεύουν τους κατόχους senior θέσεων στις συνθετικές τιτλοποιήσεις οι οποίοι κάτοχοι είχαν μια προτιμησιακή μεταχείριση με το προηγούμενο καθεστώς.
Ως τέτοιους κατόχους θα μπορούσε κανείς να θεωρήσει το ΤΧΣ για παράδειγμα εάν στη χώρα μας είχαν εφαρμοστεί συνθετικές τιτλοποιήσεις.
Στο πλαίσιο της οικονομικής ανάκαμψης από την κρίση COVID-19, είναι σημαντικό οι τελικοί χρήστες μπορούν να αντισταθμίσουν αποτελεσματικά τους κινδύνους τους για να προστατεύσουν την ευρωστία  των ισολογισμών τους.

Νέα προληπτική αντιμετώπιση

Η τελική έκθεση του φόρουμ για την ένωση κεφαλαιαγορών είχε επισημάνει ότι μία συντηρητική τυποποιημένη προσέγγιση για τον  πιστωτικό κίνδυνο του αντισυμβαλλομένου θα μπορούσε να έχει αρνητική επίπτωση στη διαθεσιμότητα και το κόστος των χρηματοοικονομικών αντισταθμίσεων  για τους τελικούς χρήστες. Εν προκειμένω, η Επιτροπή θα πρέπει να επανεξετάσει έως τις 30 Ιουνίου 2021 τη στάθμιση  του κινδύνου του αντισυμβαλλομένου στην τυποποιημένη προσέγγιση -SA-CCR- λαμβάνοντας δεόντως υπόψη τις ιδιαιτερότητες του ευρωπαϊκού τραπεζικού τομέα και της εθνικής οικονομίας των χωρών μελών όπως επίσης  του διεθνούς επιπέδου ανταγωνισμού και τυχόν εξελίξεις στα διεθνή πρότυπα  και τα διεθνή φόρα.
Το συνθετικό πλεονάζον spread (SES) είναι ένας μηχανισμός που χρησιμοποιείται συνήθως στην τιτλοποίηση ορισμένων κατηγοριών περιουσιακών στοιχείων για τους εκδότες και τους επενδυτές για τη μείωση του κόστους προστασίας και έκθεσης σε κίνδυνο, αντίστοιχα.
Μια ειδική προληπτική αντιμετώπιση του SES πρέπει να καθοριστεί για να αποτρέψει τη χρήση του SES για ρυθμιστικό αρμπιτράζ
Σε αυτό το πλαίσιο, το ρυθμιστικό arbitrage συμβαίνει όταν το ίδρυμα του κατόχου των τίτλων παρέχει πιστωτική ενίσχυση στις θέσεις τιτλοποίησης που διατηρεί  ο πάροχος της προστασίας.
Για να εξασφαλιστεί ένας εναρμονισμένος προσδιορισμός της  αξίας  ανοίγματος του SES, η ΕΒΑ πρέπει εξουσιοδοτηθεί να αναπτύξει σχέδια ρυθμιστικών τεχνικών προτύπων.
Αυτά τα τεχνικά πρότυπα θα πρέπει να ισχύουν προτού τεθεί σε εφαρμογή η νέα προληπτική μεταχείριση.
Στα ιδρύματα πρέπει να δοθεί επαρκής χρόνος για να εφαρμόσουν τη νέα προληπτική αντιμετώπιση του SES για την αποφυγή διαταραχών στην αγορά συνθετικών τιτλοποιήσεων.
Η Επιτροπή πρέπει επίσης να επανεξετάσει τη νέα προληπτική αντιμετώπιση του SES υπό το φως των εξελίξεων σε διεθνές επίπεδο.

Κεντρικές αποφάσεις σε επίπεδο Ε.Ε.

Δεδομένου ότι οι στόχοι του παρόντος κανονισμού, δηλαδή
α. η μεγιστοποίηση της δανειοδοτικής ικανότητας των πιστωτικών ιδρυμάτων
β.της ικανότητας να απορροφούν ζημιές που σχετίζονται με το covid 19
γ. της αντοχής τους,  δεν μπορούν να επιτευχθούν επαρκώς από τα κράτη μέλη   και επιδιώκεται οι στόχοι να επιτευχθούν σε επίπεδο Ενωσιακό.
Στο πλαίσιο αυτό η ΕΕ πρέπει να λάβει μέτρα με βάση τις αρχές  όπως αυτές περιγράφονται στο άρθρο 5 της Συνθήκη ς της Ε.Ε.
Σε συμφωνία με την αρχή της αναλογικότητας  όπως αυτή  ορίζεται στο ίδιο άρθρο, ο παρών κανονισμός δεν μπορεί να πηγαίνει πέρα από ότι είναι αναγκαίο για να επιτύχει τους στόχους του.

Ειρήνη Σακελλάρη
irini9901@yahoo.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης