Τελευταία Νέα
Τραπεζικά νέα

Στα 7,58 εκατ οι διαφημίσεις της Alpha, ο Μαυρίκος στην Attica bank, η Εθνική με 6,39 εκατ + 8,6 εκατ δωρεές, η Eurobank 7,9 εκατ

Στα 7,58 εκατ οι διαφημίσεις της Alpha, ο Μαυρίκος στην Attica bank,  η Εθνική με 6,39 εκατ + 8,6 εκατ δωρεές, η Eurobank 7,9 εκατ
Ο τρόπος κατανομής των διαφημίσεων σε ορισμένες περιπτώσεις αποτελεί πρόκληση...
Η δημοσιοποίηση των διαφημιστικών δαπανών των τραπεζών προσφέρει πολύ μεγαλύτερη διαφάνεια και είναι προς την σωστή κατεύθυνση ώστε όλοι να γνωρίζουν που μοιράζεται η διαφημιστική προβολή.
Από τις ανακοινώσεις των τραπεζών προέκυψαν ορισμένες ενδιαφέρουσες πληροφορίες ενώ ειδικά σε ορισμένες περιπτώσεις έχει χορηγηθεί διαφήμιση κατά τρόπο προκλητικά υψηλό έως απαράδεκτα υψηλό.....
Επίσης στην περίπτωση της Attica bank προκαλεί εντύπωση πως εμφανίζεται ο Μαυρίκος να λαμβάνει την μερίδα του λέοντος της διαφήμισης.....

Η Εθνική τράπεζα το 2015 συνολικά για διαφημιστική προβολή κατέβαλλε 6,394 εκατ ευρώ ενώ για αγγελιόσημο και πληρωμές ΦΠΑ κ.α. κατέβαλλε 2,71 δισεκ.
Η Εθνική την περισσότερη διαφήμιση κατέβαλλε στην Τηλέτυπος με 439,44 χιλιάδες ευρώ, στον Antena 435 χιλ ευρώ, στον Alpha 393 χιλ. στον Skai TV 374 χιλ ευρώ ο Skai FM 111 χιλ ευρώ και η Νέα Τηλεόραση 268 χιλ ευρώ.
Στην Real 215 χιλ ευρώ και στο ραδιόφωνο του Real 101 χιλ ευρώ και το Ενικός 49,2 χιλ ευρώ.  
Ο ΔΟΛ έλαβε 307 χιλ ευρώ, το πρώτο θέμα 260 χιλ ευρώ, το Έθνος έλαβε 186 χιλ ευρώ και η ημερησία 73,4 χιλ ευρώ.
Η Εθνική τράπεζα κατέβαλλε και 8,667 εκατ σε δωρεές στις οποίες συμπεριλαμβάνονται στον Ευαγγελισμό και στο Μορφωτικό Ίδρυμα της Εθνικής τράπεζας.

Η Alpha bank συνολικά για διαφημίσεις κατέβαλλε 7,58 εκατ εκ των οποίων 1,28 εκατ σε φόρους και αγγελιόσημα.
Να σημειωθεί ότι σε δωρεές έχει καταβάλλει 2,07 εκατ το 2015.
Το Πρώτο Θέμα έλαβε την μερίδα του λέοντος με 609 χιλ ευρώ διαφήμιση από την Alpha bank ενώ η Καθημερινή 437 χιλ ευρώ.
Στον ΔΟΛ συνολικά κατέβαλλε 462 χιλ ευρώ σε διαφήμιση.
Στην Real η Alpha bank κατέβαλε διαφήμιση 340 χιλ ευρώ στον Αντέννα 294 χιλ ευρώ και το Mega 428 χιλ ευρώ.
Οι εκδόσεις Έθνος 349 χιλ ευρώ.
Το Capital έλαβε από την Alpha bank 132 χιλ ευρώ και η Ημερησία 148 χιλ ευρώ.
Συνολικά Έθνος και Ημερησία έλαβαν 500 χιλ ευρώ.
Από τα πιο αξιοσημείωτα η Αυγή έλαβε 110 χιλιάδες ευρώ που μπορεί να θεωρηθεί πολύ υψηλό ποσό σε σχέση με την εφημερίδα Δημοκρατία που έλαβε 112 χιλ ευρώ.
Σίγουρα έκπληξη αποτελούν τα 165,75 χιλ ευρώ του Euro2day έλαβε πολύ περισσότερα από το Newsit.
Σε πολύ υψηλές θέσεις και η SABD με τον Ελεύθερο Τύπο.
Ο Ριζοσπάστης το όργανο του ΚΚΕ έλαβε από την Alpha bank 9,7 χιλ ευρώ.
Ορισμένες επιλογές της Alpha bank φαντάζουν αξιοπερίεργες.

Γιώργος Αρώνης (Alpha bank): Οι καταστάσεις διαφημιστικής δαπάνης δεν αντικατοπτρίζουν πλήρως την πραγματικότητα  

Οι καταστάσεις διαφημιστικής δαπάνης δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα δήλωσε ο Γιώργος Αρώνης Γενικός Διευθυντής της Alpha bank στο bankingnews.gr
«Οι διαφημιστικές καταστάσεις που παρουσιάζουν οι τράπεζες με βάση την υποχρέωση που έχουν προς τον νόμο δεν αντικατοπτρίζουν την ετήσια διαφημιστική δαπάνη καθώς σε πολλές περιπτώσεις π.χ. για το 2015 έχουν μεταφερθεί και πληρωμές του 2014.
Οι ανακοινώσεις των διαφημιστικών δαπανών δίνουν την δυνατότητα να παρουσιάζονται αναλυτικά τις διαφημίσεις στα μέσα ενημέρωσης αλλά με τρόπο ώστε να παρουσιάζεται η πραγματικότητα σε ετήσια βάση.
Χρειάζεται λοιπόν αποσαφήνιση των δεδομένων ώστε η διαφημιστική δαπάνη να αφορά το έτος και όχι μεταφορές και από προηγούμενο έτος»

Η Attica bank ξεχώρισε την Μαυρίκος ΑΕΒΕ και κατέβαλλε την περισσότερη διαφήμιση…


Η εμπλοκή του εκδότη Μαυρίκου στο εντός ή εκτός εισαγωγικών κύκλωμα εκβιαστών – η δικαιοσύνη θα το κρίνει – έφερε στο προσκήνιο το πώς ο Μουσάς πρώην στέλεχος της Attica bank μοίραζε την διαφημιστική πίττα.
Σε σύνολο 1,84 εκατ που δαπάνησε για το 2015 η Attica bank σε διαφημίσεις ο Μαυρίκος έλαβε 131,5 χιλ ευρώ.....
Ο ΔΟΛ έλαβε 92,7 χιλ ευρώ και η Real 100 χιλ ευρώ.
Από τον τρόπο με τον οποίο μοιραζόταν η διαφήμιση προκύπτει ότι μοίραζαν την διαφήμιση κατά το δοκούν…
Ας δώσουμε ορισμένα παραδείγματα
Μαυρίκος 131,5 χιλ.
Freenet 64 χιλ ευρώ
Ιανός οικονομικές εκδόσεις 19 χιλ ευρώ
Μανεσιώτης 12,5 χιλ ευρώ κ.α.
Το παράδοξο είναι ότι ενώ ορισμένα από αυτά τα μέσα έχουν πολύ χαμηλή έως ανύπαρκτη αναγνωσιμότητα κατάφερναν να παίρνουν μεγάλο μέρος της διαφήμισης…κατά ένα παράδοξο τρόπο.

Στα 7,9 εκατ η διαφημιστική δαπάνη της Eurobank και 3,15 εκατ οι δωρεές 

Στα 7,9 εκατ ευρώ διαμορφώνεται η διαφημιστική δαπάνη της Eurobank για το 2015.
Ενδεικτικά αναφέρονται ορισμένες διαφημίσεις σε μέσα ενημέρωσης.
ΔΟΛ 454 χιλ ευρώ, Πρώτο Θέμα 433 χιλ ευρώ, Έθνος 261 χιλ. η Αυγή 106 χιλ ευρώ, η Καθημερινή 271 χιλ ευρώ, το Mega 492 χιλ ευρώ.
Στον Αντέννα 509 χιλ ευρώ στην Real 273 χιλ ευρώ. στα Παραπολιτικά 127 χιλ ευρώ.
Και στην περίπτωση της Eurobank παρατηρούνται στρεβλώσεις οι οποίες φαίνεται ότι είναι αξιοπερίεργες....

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης