Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Πως o πληθωρισμός αλλάζει τα ταξιδιωτικά σχέδια για τις φετινές γιορτές

Πως o πληθωρισμός αλλάζει τα ταξιδιωτικά σχέδια για τις φετινές γιορτές
Οι νέοι σε ηλικία ταξιδιώτες είναι πιο πιθανόν να πουν ότι ο πληθωρισμός οδηγεί τις αλλαγές στο πρόγραμμα των διακοπών τους

Η αύξηση του πληθωρισμού οδηγεί τους ταξιδιώτες στην αναδιαμόρφωση των ταξιδιωτικών τους σχεδίων για τις φετινές γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Bankrate.
Από το 43% των ενηλίκων των ΗΠΑ που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αυτές τις γιορτές, περίπου οκτώ στους 10 από αυτούς τους ταξιδιώτες (79%) αλλάζουν τα σχέδιά τους φέτος λόγω του πληθωρισμού και της αύξησης των τιμών.

Πως εξοικονομούν χρήματα οι ταξιδιώτες:

  • Ταξιδεύοντας για λιγότερες ημέρες (26%).
  • Συμμετοχή σε λιγότερο δαπανηρές δραστηριότητες (25%).
  • Επιλογή φθηνότερων καταλυμάτων και προορισμών (25).
  • Κάνοντας λιγότερα ταξίδια (24%).
  • Ταξιδεύοντας μικρότερες αποστάσεις (23%).
  • Η κλιμάκωση των τιμών των αεροπορικών εισιτηρίων και του φυσικού αερίου αποτελεί παράγοντα για πολλές από αυτές τις αποφάσεις. Στην πραγματικότητα, το 23% των ταξιδιωτών λένε ότι θα οδηγήσουν αντί να πετάξουν στους προορισμούς των διακοπών τους. Αντίθετα, το 12% επιλέγει να πετάξει αντί να οδηγεί.
  • Οι άνθρωποι στρέφονται επίσης στις πιστωτικές τους κάρτες για να μειώσουν το κόστος, με το 22% των ταξιδιωτών να λέει ότι θα χρησιμοποιήσει συσσωρευμένες ανταμοιβές για να χρηματοδοτήσει ταξίδια διακοπών, συμπεριλαμβανομένων μιλίων, πόντων και άλλων προγραμμάτων επιβράβευσης. «Η χρήση ανταμοιβών πιστωτικών καρτών, μιλίων συχνών επιβατών και πόντων ξενοδοχείων μπορεί να σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα», λέει ο ανώτερος βιομηχανικός αναλυτής της Bankrate.com, Ted Rossman.

Οι νέοι σε ηλικία ταξιδιώτες είναι πιο πιθανόν να πουν ότι ο πληθωρισμός οδηγεί τις αλλαγές στο πρόγραμμα των διακοπών τους. Οι Gen Zers και οι millennials είναι πιο πιθανό να αλλάξουν τα σχέδιά τους λόγω της αύξησης του κόστους, με το 82% κάθε ηλικιακής ομάδας να το αναφέρει.
Ωστόσο, άνθρωποι από παλαιότερες γενιές αισθάνονται επίσης την οικονομική πίεση. Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 78% των Gen Xers και το 73% των Baby boomers αναφέρουν τον πληθωρισμό ως τον λόγο για να τροποποιήσουν τα ταξιδιωτικά τους σχέδια για τις διακοπές.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης