Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Σίσσυ Λυγνού, HAPCO & DES: O άμεσος τζίρος του συνεδριακού τουρισμού για το 2022 ενδεχομένως να υπερβεί το 1,7 δισ. ευρώ

Σίσσυ Λυγνού, HAPCO & DES: O άμεσος τζίρος του συνεδριακού τουρισμού για το 2022 ενδεχομένως να υπερβεί το 1,7 δισ. ευρώ
«Τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι ακόμη καλύτερα αν είχαμε δουλέψει στο παρελθόν για να προβάλουμε τον κλάδο μας ακόμη πιο στοχευμένα»
Για την επόμενη ημέρα του συνεδριακού τουρισμού, καθώς και για τα αιτήματα των διοργανωτών συνεδρίων μιλά, μεταξύ άλλων, σε συνέντευξή της στην εκπομπή του Χάρη Ντιγριντάκη, Τρίποντο στην οικονομία, στον Alpha 98,9, η Σίσσυ Λυγνού, πρόεδρος του HAPCO & DES (Συνδέσμου Ελλήνων Επαγγελματιών Οργανωτών Συνεδρίων και Destination Event Specialists) και διευθύνουσα σύμβουλος του AFEA Travel.
«Μία εκτίμηση για τον άμεσο τζίρο που δημιουργείται από όλων των ειδών τα συνέδρια και τις εκδηλώσεις που έρχονται στην Ελλάδα για το έτος 2019, αλλά θεωρούμε ότι το 2022 ενδεχομένως να το έχουμε υπερβεί, αγγίζει το 1,7 δισ. ευρώ, ενώ παράλληλα ευνοούνται μέσα από τη διοργάνωση των συνεδρίων και των εκδηλώσεων τουλάχιστον 50 επαγγέλματα και προσελκύουμε κοινό υψηλού επιπέδου και εισοδήματος. Θεωρητικά και πρακτικά ο συνεδριακός τουρισμός δίνει τη λύση και στο μεγάλο θέμα της εποχικότητας, αλλά και στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και πρέπει να του δώσουμε μια ιδιαίτερη προσοχή από δω και πέρα», επισημαίνει, μεταξύ άλλων, η Σίσσυ Λυγνού.
«Ένα συνέδριο που μπορεί να ξεπερνάει τα 1.500 άτομα, διάρκειας 3-4 ημερών, μπορεί να δημιουργήσει έναν άμεσο τζίρο από 1 έως 5 εκατ. ευρώ, ενώ η συνολική κατά κεφαλή δαπάνη μπορεί να αγγίξει τα 7.000 ευρώ, εάν λάβουμε υπόψη μας ότι πριν ή μετά το συνέδριο αυτός ο υψηλού εισοδήματος και επιπέδου επισκέπτης θα αφήσει χρήματα στον προορισμό, θα κάνει τις διακοπές του. Πάντα στην Ελλάδα συνδυάζουν το business με το pleisure», τονίζει η πρόεδρος και του HAPCO & DES και CEO του AFEA Travel.
«To 2022 ήταν μια πολύ δυνατή χρονιά. Το 2023 επίσης δείχνει να είναι μια καλή χρονιά. Παρ’ όλα αυτά τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι ακόμη καλύτερα αν είχαμε δουλέψει στο παρελθόν για να προβάλουμε τον κλάδο μας ακόμη πιο στοχευμένα», προσθέτει.
Ακούστε ολόκληρη τη συνέντευξη εδώ.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης