Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Τρεις τεχνολογικές τάσεις που θα επηρεάσουν τον τουρισμό

Τρεις τεχνολογικές τάσεις που θα επηρεάσουν τον τουρισμό

Υπάρχουν κάποιες τεχνολογικές εξελίξεις και τάσεις που υπόσχονται να συνεχίσουν να αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ταξιδεύουν

Τις τελευταίες δεκαετίες, διάφοροι οικονομικοί τομείς έχουν υποστεί σημαντικούς μετασχηματισμούς παγκοσμίως. Έχουν υποστηριχθεί από τις πολλαπλές τεχνολογικές εξελίξεις που έχουν προκύψει και έχουν καταφέρει να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αναζητούν, αποκτούν και απολαμβάνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους.
Ο τουρισμός είναι ένας από τους τομείς που έχουν υποστεί αυτούς τους μετασχηματισμούς. Ωστόσο υπάρχουν κάποιες τεχνολογικές εξελίξεις και τάσεις που υπόσχονται να συνεχίσουν να αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με την εταιρεία Despegar.

  • Άλμα από το ηλεκτρονικό εμπόριο στο M–commerce

Η εκλαΐκευση και η εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων οδήγησε σε αυτό που σήμερα είναι γνωστό ως κινητό εμπόριο ή εμπόριο μέσω κινητών συσκευών. Τα τελευταία χρόνια, αυτή η τάση έχει γίνει πιο επίκαιρη, χάρη στην ολοένα και πιο διαδεδομένη χρήση αυτών των συσκευών και την αύξηση της διείσδυσης του Διαδικτύου.
Στην τουριστική αγορά, αυτή η τεχνολογική τάση διευκολύνει τους ταξιδιώτες να έχουν στην τσέπη τους την πλήρη προσφορά του ταξιδιωτικού τους γραφείου. Η τεχνολογία τους επιτρέπει να επιλέγουν και να κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους, να αναθεωρούν τα δρομολόγιά τους, ακόμη και να αγοράζουν άλλα προϊόντα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, όπως δραστηριότητες που θέλουν να κάνουν στον προορισμό.

  • Τεχνητή νοημοσύνη για την κατανόηση των ταξιδιωτών

Ο τουριστικός τομέας αντιμετώπισε την πρόκληση να ανακαλύψει ποιες ήταν αυτές οι νέες ανάγκες και μάλιστα να είναι ένα βήμα μπροστά από αυτές μετά από μια πανδημία που άλλαξε δραστικά τις συνήθειες των ταξιδιωτών. Εδώ κατέστη αναγκαίο να βασιστούμε σε νέες εξελίξεις, τοποθετώντας όλη την τεχνογνωσία στην τεχνητή νοημοσύνη και τα μεγάλα δεδομένα για την παροχή πραγματικών προτάσεων αξίας για τους ταξιδιώτες.
Μέσω μαθηματικών και προγνωστικών μοντέλων, οι προσφορές βελτιστοποιούνται για τους πελάτες σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά και τα ενδιαφέροντα του καθενός. Με βάση αυτό, και μέσω αλγορίθμων μηχανικής μάθησης που αναπτύχθηκαν εσωτερικά, οι εταιρείες στον τουριστικό τομέα δημιουργούν τις καλύτερες προτάσεις για κάθε πελάτη ανάλογα με το ταξίδι που αναζητά.

  • Η μαγεία του να εργάζεσαι από οποιοδήποτε μέρος επιθυμείς

Αυτή η τάση συνδέεται άμεσα με την αυξανόμενη τεχνολογική δυναμική των ταξιδιών και τη μαζικοποίηση του Διαδικτύου. Η απομακρυσμένη εργασία επιτρέπει στους ανθρώπους να εκτελούν τις εργασιακές τους δραστηριότητες σχεδόν οπουδήποτε.
Αυτό επέτρεψε σε πολλούς ταξιδιώτες να περάσουν μια σεζόν σε έναν παραδεισένιο προορισμό χωρίς να περιμένουν τις διακοπές τους ή να επηρεάσουν την παραγωγικότητά τους. Η απόλαυση και η εργασία είναι πλέον συμβατά, αρκεί να έχουν έναν χώρο που παρέχει όλα όσα χρειάζονται.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης