Τελευταία Νέα
Τουρισμός & Αερομεταφορές

Ποιες είναι οι προβλέψεις για τον τουρισμό ειδικού ενδιαφέροντος στην Ευρώπη

Ποιες είναι οι προβλέψεις για τον τουρισμό ειδικού ενδιαφέροντος στην Ευρώπη
Η τουριστική αγορά ειδικού ενδιαφέροντος πρόκειται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια

Η λαχτάρα των ταξιδιωτών για νέες εμπειρίες, οδηγεί την άνοδο στον τουρισμό ειδικού ενδιαφέροντος (SIT) στην Ευρώπη και την ανάδειξη του σε μία εξειδικευμένη αγορά με εντυπωσιακές δυνατότητες στον τομέα.
Η τουριστική αγορά ειδικού ενδιαφέροντος πρόκειται να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια. Οι δραστηριότητες θα παραμείνουν βασικός μοχλός, παρακινώντας τους ταξιδιώτες στις επιλογές.
Η άνοδος της, τα επόμενα χρόνια θα φτάσει τα 5,61 δις δολάρια μέχρι το τέλος του 2030, ενώ ο CAGR θα αυξηθεί στο 22,4% σύμφωνα με στοιχεία μελέτης του Future Market Insights (FMI).
Τα ταξίδια αναψυχής και ο τουρισμός περιπέτειας αυξάνονται στην εν λόγω αγορά και αυτή την τάση οδηγούν οι baby boomers που είναι οικονομικά ισχυροί, πιο μορφωμένοι, πιο υγιείς και γενικά αναζητούν νέες εμπειρίες.
Η SIT είναι συνδεδεμένη με την αυξανόμενη δημοτικότητα των περιηγήσεων που έχουν να κάνουν με την περιπέτεια και την φύση.
Όπως τονίζεται στην μελέτη, «οι κυβερνήσεις σε όλο τον κόσμο υιοθετούν διάφορες στρατηγικές για την αναζωογόνηση της τουριστικής βιομηχανίας καθώς οι οικονομίες επιστρέφουν στην κανονικότητα μετά το ξέσπασμα του COVID-19.
Σημειώνεται έντονη εστίαση στον τουρισμό ειδικού ενδιαφέροντος, καθώς οι κυβερνήσεις συμμετέχουν στην προώθηση ειδικών δραστηριοτήτων σε τουριστικούς προορισμούς».

Η τουριστική αγορά ειδικού ενδιαφέροντος στην Ευρώπη

  • Η επέκταση της τουριστικής βιομηχανίας στη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο θα εκτοξεύσει την Ευρώπη στον τομέα SIT.
  • Οι δραστηριότητες θα παραμείνουν βασικός σκοπός παρακινώντας τους ταξιδιώτες να επιλέξουν τον τουρισμό ειδικού ενδιαφέροντος.
  • Οι περιβαλλοντικές δραστηριότητες θα παραμείνουν ιδιαίτερα περιζήτητες.
  • Η ζήτηση για τουρισμό περιπέτειας προβλέπεται να αυξάνεται σταθερά.
  • Οι διαδικτυακές κρατήσεις θα αυξηθούν ακόμη και όταν οι συμβατικές μέθοδοι όπως η προσωπική κράτηση παραμένουν δημοφιλείς.
  • Η αγορά γάμου προορισμού, προβλέπεται να ξεπεράσει τα 290 δις δολάρια μέχρι το 2031.

Ο κύριος μοχλός της ζήτησης

Τα δεδομένα από το FMI δείχνουν πώς η αυξανόμενη εστίαση στη βιωσιμότητα θα παραμείνει ο κύριος μοχλός του τουρισμού ειδικού ενδιαφέροντος.
Ένας αυξανόμενος αριθμός υποστηρικτών της υπαίθρου, προορισμοί και αγρότες είναι ενθουσιασμένοι με τις προοπτικές του άμεσου μάρκετινγκ των αγροκτημάτων.
Το άμεσο μάρκετινγκ βοηθά στην αγροτική ανάπτυξη προσελκύοντας ταξιδιώτες αγροτουρισμού.
Δραστηριότητες, όπως να διαλέξετε από το μποστάνι τα προϊόντα για το φαγητό σας, να κόψετε μόνοι σας φρούτα από δέντρα, να μάθετε να ζυμώνετε ψωμί και άλλες οργανώνονται βάσει αυτής της ιδέας, διευκολύνοντας την ανάπτυξη του SIT σε όλο τον κόσμο.

Επέκταση του αγροτουρισμού και προσοδοφόρες ευκαιρίες

Ο αγροτουρισμός ευδοκιμεί σε όλο τον κόσμο, καθώς προσφέρει μοναδικές ευκαιρίες. Συνδυάζει πτυχές της γεωργίας και της τουριστικής βιομηχανίας, πληθώρα εκπαιδευτικών, οικονομικών και κοινωνικών πλεονεκτημάτων σε τουρίστες και κοινότητες.
Η επέκταση του αγροτουρισμού παρουσιάζει προσοδοφόρες ευκαιρίες για τουριστική ανάπτυξη ειδικού ενδιαφέροντος.
Οι διαμονές σε ράντσο στις ΗΠΑ και οι διαμονές σε αγρόκτημα στην Ινδία αποτελούν δημοφιλές παράδειγμα για αυτό.
Παράλληλα η αυξανόμενη εστίαση στα αειφόρα ταξίδια θα επιτρέψει την ανάπτυξη της αγοράς.
Με έναν αυξανόμενο αριθμό ταξιδιωτών που δείχνουν έντονο ενδιαφέρον να ταξιδεύουν πιο υπεύθυνα, οι προοπτικές για ανάπτυξη του τουρισμού ειδικού ενδιαφέροντος αναμένεται να αυξηθούν στα ύψη.
Με την πανδημία COVID-19 να εκθέτει τα τρωτά σημεία της τουριστικής βιομηχανίας, η εστίαση σε βιώσιμες περιηγήσεις και ταξίδια αναμένεται να αυξηθεί.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO) έχει ενσωματώσει τους Στόχους Αειφόρου Τουρισμού ενθαρρύνοντας την τήρηση ορισμένων προτύπων ενώ παράλληλα προωθεί τον τουρισμό.
Τέτοιες πρωτοβουλίες από διεθνείς οργανισμούς θα τονώσουν την τουριστική αγορά ειδικού ενδιαφέροντος τα επόμενα χρόνια.

Πώς η εξατομίκευση στα ταξίδια επηρεάζει την ανάπτυξη της SIT

Σύμφωνα με την Google, το 57% των ταξιδιωτών είναι υπέρ της εξατομίκευσης των αγοραστικών τους εμπειριών με βάση τις προσωπικές προτιμήσεις, τη συμπεριφορά και τις προηγούμενες επιλογές τους.
Η αυξανόμενη ζήτηση για εξατομίκευση έχει γίνει κρίσιμος μοχλός της ανάπτυξης της SIT.
Προσφέροντας ευέλικτα πακέτα και προσαρμόζοντας τα σύμφωνα με τις προτιμήσεις του ταξιδιώτη, οι τουριστικές εταιρείες έχουν περισσότερες πιθανότητες να τους ικανοποιήσουν.
Η άνοδος για εξατομίκευση ταξιδιωτικών πακέτων και εμπειριών θα βοηθήσει στην επέκταση της αγοράς τα επόμενα χρόνια.
Με γνώμονα τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, σύμβουλοι ταξιδιών και σχεδιαστές, προσφέρουν διευκολύνσεις για την εξατομίκευση των ταξιδιωτικών εμπειριών.

Οι βασικοί παίκτες στην τουριστική αγορά ειδικού ενδιαφέροντος

Η μελέτη αναφέρει ορισμένες από τις κορυφαίες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά SIT.
Για να κερδίσουν πλεονέκτημα -εν μέσω διογκούμενου ανταγωνισμού- οι πάροχοι επικεντρώνονται στο σχεδιασμό μοναδικών πακέτων.
Όπως για παράδειγμα, η Martin Randall Travel Ltd. που προσφέρει ταξίδια σε ανταγωνιστικές τιμές στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη, το Audley Travel Group Ltd. που υποστηρίζει πολλές κοινωνικές και περιβαλλοντικές φιλανθρωπικές οργανώσεις και έργα σε όλο τον κόσμο.
Μεταξύ άλλων μερικοί από τους κορυφαίους παίκτες στην αγορά είναι οι Wild frontier, Carlson Holdings, Inc., Cox & Kings Ltd., Flight center Travel Group, National Geographic Partners LLC., EF Educational Tours και Booking Holdings Inc.

Πηγή: www.tourismtoday.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης